سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شوشتر

حاشیه‌نگاری خبرنگار فارس از جشنواره تئاتر بسیج

سالن‌های خالی؛ افتتاحیه‌ای که برگزار نشد

خبرگزاری فارس: برگزاری هشتمین جشنواره تئاتر بسیج خوزستان در شهرستان شوشتر در حال روز نخست برگزار را پشت سرگذاشت که برگزاری آن با حواشی زیادی همراه بود.

خبرگزاری فارس: سالن‌های خالی؛ افتتاحیه‌ای که برگزار نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، جشنواره تئاتر بسیج استان خوزستان صبح امروز در سطح شهرستان شوشتر با حضور پنج اثر چهار شهرستان خوزستان کار خود را در شوشتر آغاز کرد.

*ابتدا قرار بود افتتاحیه این جشنواره راس ساعت 9 صبح در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده علوم پزشکی شهرستان شوشتر برگزار شود که به دلیل آماده نبودن سالن این مراسم اصلا برگزار نشد.

*اجرای نخستین تئاتر با نام «ام علوان» که در برنامه ارائه شده قرار بود راس ساعت 10 صبح اجرا شود تا ساعت 11:15 دقیقه به تاخیر افتاد.

*جشنواره نظم خاصی برای اجرای برنامه‌ها نداشت و بسیاری از تئاترها در محل تعیین شده اجرا نشدند که بارزترین آن‌ها اعلام تئاتر در «ام علوان» در سالن فرهنگ بود که در دقایق پایانی به سالن دانشکده هنر شهید چمران شوشتر نقل مکان کرد.

*تبلیغات بسیار ضعیف این جشنواره در سطح شهرستان شوشتر به حدی بود که هیچ کس در سطح شهرستان از چنین جشنواره‌ای اطلاعی نداشت و تنها بازیگران دیگر تئاترها در سالن جشنواره حضور داشتند و تئاترها را می‌دیدند.

*حضور پررنگ مسئول بسیج هنرمندان خوزستان و مسئول بسیج هنرمندان شهرستان شوشتر و معاون فرهنگی اداره ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر در این جشنواره بسیار به چشم می‌خورد که بسیاری از مشکلات با درآیت این سه نفر برطرف شد.

*حضور گروه‌های تئاتر از سراسر خوزستان در شهرستان شوشتر در سال‌های نمایش آینه تمام عیاری از استان خوزستان را به نمایش گذاشته بود به نحوی که از هر گویشی در این جشنواره نماینده‌ای حضور داشت.

*حضور هنرمندان شوشتری در کنار هم در این جشنواره و همدلی موجود بین گروه‌های شرکت کننده به نحوی بود که رقابت در این جشنواره معنی نداشت و تنها رفاقت در سالن‌های اجرای تئاتر مو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد