سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شوشتر

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر:
شهرداری شوشتر سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهد 

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: شهرداری شوشتر با برخوردهایی که با سرمایه‌گذار می‌کند تنها آنها را فراری می‌دهد.

خبرگزاری فارس: شهرداری شوشتر سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امیر رسولی عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: سرمایه‌گذاران باید با آغوش باز استقبال شوند و برای رفع مشکلات آن‌ها در اسرع وقت اقدام شود نه 10 سال سرمایه‌گذار را برای یک پروانه ساختمانی معطل کند.

وی با اشاره به اینکه شهردار کنونی شوشتر از حضور سرمایه‌گذار استقبال می‌کند، افزود: شهردار شوشتر از حضور سرمایه‌گذار استقبال می‌کند ولی آنچه در شرایط کنونی باعث گلایه‌مندی اعضای شورای شهر است ناهماهنگی میان بدنه شهرداری است که باید اطلاله می‌شود.

رسولی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی سرمایه‌گذارانی در امر ساخت هتل در شوشتر فعالیت می‌کنند، تاکید کرد: در شرایط کنونی به دلیل عدم پرداخت وام به سرمایه‌گذار بخش خصوصی محل تاسیس هتل در شوشتر به محل نگهداری دام تبدیل شده است و این خود جای تاسف است.

وی با اشاره به اینکه ساخت هتل در شوشتر توجیه اقتصادی ندارد، افزود: سرمایه‌گذارانی که برای ساخت هتل در شوشتر اقدام می‌کنند باید در اسرع وقت برای این مهم با آن‌ها موافقت شود زیرا این اقدام آنها به نوعی خطر پذیری است زیرا در شوشتر هتل تنها در برخی ماه‌ها مشتری دارد و در بسیاری از ماه‌های سال اتاق‌های هتل خالی خواهند بود و به این دلیل باید از سرمایه‌گذاران در این باره استقبال کرد.

رسولی گفت: باید در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران ساخت هتل تلاش کنیم و از طرح‌های تشویقی در این باره بهره‌مند شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد