سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

سرمربی تیم مس کرمان:
به هیچ‌ عنوان حاضر به بازگشت به آبادان نیستم 

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم مس کرمان گفت: اگر 10 سال بیکار باشم و با تاکسی مسافرکشی کنم برای مربیگری به آبادان بر نمی‌گردم.

خبرگزاری فارس: به هیچ‌ عنوان حاضر به بازگشت به آبادان نیستم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، ابراهیم قاسم‌پور در پایان بازی تیمش در برابر نفت آبادان و در کنفرانس مطبوعاتی اظهارکرد: در نیمه اول بازی توپ در اختیار نفتی‌ها بود اما در نیمه دوم بازی را در اختیار گرفتیم و حتی می‌توانستیم بازی را ببریم.

وی افزود: تیم نفت نیز تیم بسیار خوبی است که فوتبال را البته روی زمین خوب بازی می‌کند.

سرمربی تیم مس کرمان ادامه داد: نفتی‌ها وقتی بازی را به هوا می‌برند قاعده بازی را از دست می‌دهند کما اینکه این موضوع را در نیمه دوم شاهد بودیم.

وی در مورد وضعیت تیم نفت تصریح کرد: از اینکه این تیم که از کودکی با آن بزرگ شده‌ام به چنین وضعیتی درآمده بسیار متاسفم.

قاسم‌پور اضافه کرد: از مردم آبادان می‌خواهم صبور باشند و از تیمشان حمایت کنند و در چنین وضعیتی آرامش را به تیم تزریق کنند و خویشتن دار باشند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه این طبیعت فوتبال آبادان است که هوادار صبور نیست و این مسئله کم کم به سایر شهرها سرایت کرده است.

سرمربی تیم مس کرمان از استقبال کم تماشاگران آبادانی از این بازی ابراز تأسف کرد و گفت: هیچ خبری نمی‌تواند بدتر از این باشد که ورزشگاه آبادان در یک بازی لیگ برتر خالی بود و این یک زنگ خطر است.

وی در مورد بازگشتش به فوتبال آبادان گفت: من همین جا اعلام می‌کنم که اگر 10 سال بیکار باشم و راننده تاکسی شوم به فوتبال آبادان بر نمی‌گردم.

قاسم‌پور سپس ادامه داد: من آبادان و مردم این شهر را دوست دارم و عزیزتر از جانم می‌دانم و بسیار هم در این شهر در رفت و آمد هستم و حتی با دوستانم در تیم مس در شهر گشت و گذاری داشتیم و آنها هم به من گفتند در اینجا حس خوبی دارد و خاک اینجا گیراست، اما برای کار در فوتبال به آبادان نخواهم آمد.  

 

 

معرفی تیم‌ها و نفرات برتر مسابقات تیراندازی بانوان خوزستان
ورزشی 11:4:3 1391/08/11

918-9581-5 کد خبر

در مسابقات قهرمانی تیراندازی بانوان باشگاه‌های خوزستان، تیم‌های هیات استان، ناحیه امام علی (ع) و ناحیه امام حسین (ع)، به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را ازآن خود کردند.

ناجی منصوری، رییس هیات تیراندازی استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهار‌کرد: این رقابت‌ها روز گذشته (10 آبان‌ماه) در دو بخش تفنگ و تپانچه بادی در اهواز و با حضور 60 تیرانداز برگزار شد.وی بیان‌کرد: در این مسابقات تیم‌های ناحیه امام‌علی (ع)، حوزه چهار خواهران، ناحیه امام‌حسین (ع)، هیات‌استان، قرارگاه کربلا و بنیاد شهید با یکدیگر رقابت کردند.رییس هیات تیراندازی خوزستان عنوان‌کرد: در بخش تفنگ، آمنه شاهوردی اول شد، زینب خستو در مکان دوم ایستاد و نازنین تیلاوی سوم شد. در بخش تپانچه بادی نیز، ریحانه شاهوردی به عنوان قهرمانی رسید و مژده و مائده مرادی‌فر به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.وی درباره سطح مسابقات خاطرنشان‌کرد: این رقابت‌ها از نظر کمی و کیفی خوب برگزار شد و به نظرم محک خوبی برای بازیکنان استان بود.

هیات بیلیارد خوزستان برترین هیات کشور شناخته شد
ورزشی 17:4:26 1391/08/11
918-9981-5 کد خبر

هیات بولینگ و بیلیارد خوزستان توانست با کسب 820 امتیاز به عنوان برترین هیات بولینگ و بیلیارد کشور شناخته شود.

محمد‌علی چابک، رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهار‌کرد:ما با قهرمانی در آسیا و جهان، کسب گردن‌آویزهای طلا، نقره و برنز مسابقات کشوری و اصولی و علمی کارکردن، توانستیم این جایگاه را به خود اختصاص دهیم.

وی ادامه‌داد: ما تمام شاخصه‌های لازم ازجمله قهرمانی، استعدادیابی و برگزاری مسابقات را در برنامه‌های خود داشتیم و توانستیم سایر استان‌ها را پشت سر بگذاریم و در کشور هیات برتر شویم.رییس هیات بولینگ و بیلیارد خوزستان در ادامه به رقابت‌های مقدماتی انتخابی جایزه بزرگ اسنوکر کشور که به میزبانی آبادان برگزار شد، اشاره و عنوان‌کرد: در این مسابقات که دهم آبان‌ماه با شرکت 16 اسنوکرباز برگزار شد، آرمین محمودی از استان‌مان توانست مجوز حضور در رقابت‌های جایزه بزرگ اسنوکر کشور را که 27 آبان‌ماه‌ در تهران انجام می‌شود، به دست آورد.

تیم فوتبال‌ ساحلی جهان‌نژادیان آبادان لیگ برتری شد
ورزشی 11:18:10 1391/08/11
918-9681-5 کد خبر

تیم فوتبال‌ ساحلی جهان‌نژادیان آبادان پس از کسب عنوان نایب‌قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته یک کشور، مجوز حضور در لیگ برتر را به دست آورد.

علی شریفات، مسوول کمیته فوتبال ‌ساحلی استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این رقابت‌ها از هفتم تا دهم آبان‌ماه با حضور تیم‌های جهان‌نژادیان آبادان، شهدای شهرکرد، کرمانشاه، ‌اردکان یزد، دانشگاه شیراز، صدر شیمی یزد، خرم‌آباد و علی‌صدر همدان به میزبانی شهرکرد برگزار شد.

وی بیان‌کرد: تیم آبادان توانست در دیدار ماقبل فینال، شهرکرد را با نتیجه 5 بر یک شکست دهد و به لیگ برتر برسد. در مسابقه فینال نیز برابر همدان قرار گرفت که بازی را با نتیجه 2 بر یک واگذار و عنوان نایب‌قهرمانی را ازآن خود کرد.

مسوول کمیته فوتبال ‌ساحلی خوزستان ادامه‌داد: در پایان این مسابقات تیم همدان قهرمان شد، آبادان در مکان دوم ایستاد و شهرکرد در جایگاه سوم قرار گرفت و درنهایت دو تیم همدان و آبادان به ترتیب با کسب عنوان‌های قهرمانی و نایب‌قهرمانی به لیگ‌برتر کشور صعود کردند.وی با بیان این‌که مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد، گفت: در این رقابت‌ها تیم‌ها آمادگی خوبی داشتند و معتقدم عملکرد نماینده استان بسیار خوب بود.شریفات عنوان‌کرد: مربی تیم‌ملی فوتبال ساحلی نیز جهت انتخاب بازیکنان برتر به اردوی تیم‌ملی، از مسابقات دیدن کرد که عبدالخالق بغلانی دروازه‌بان تیم آبادان به اردوی تیم‌ملی دعوت شد.به گزارش ایسنا، علی شریفات که داور فوتبال ساحلی نیز می‌باشد، در این مسابقات چندین بازی را قضاوت کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد