سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار برای خوزستان

درخشش انجمن‌های دانشگاه شهید چمران در جشنواره ملی حرکت/ گلایه مخبردزفولی از نتایج اعلامی
علمی و آموزشی 13:39:9 1391/08/10
918-5676-5 کد خبر
RSS :: پرینت

امروز، در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ملی حرکت، انجمن‌های علمی‌دانشجویی زیست‌شناسی و مهندسی برق دانشگاه شهید چمران اهواز، به‌ترتیب در بخش‌های "پژوهش" و "اختراعات و ابتکارات"، به عنوان انجمن‌های برتر معرفی شدند.

دکتر علیرضا مخبردزفولی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنای خوزستان در این‌باره اظهارداشت: در حال حاضر بیش از 4 هزار انجمن علمی دانشجویی در دانشگاه‌های سراسر کشور فعالیت می کنند که این انجمن‌ها آثار برتر خود را در جشنواره ملی حرکت به رقابت می‌گذارند.

وی افزود: دانشگاه شهید چمران اهواز دارای 41 انجمن علمی دانشجویی در رشته‌های مختلف است که این انجمن‌ها به عنوان زیرمجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران فعالیت می‌کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران ادامه‌داد: آثار برتر این انجمن‌ها در مرحله نخست در دانشگاه مورد داوری قرار گرفت و آثار برگزیده برای شرکت در پنجمین جشنواره ملی حرکت معرفی شد.

مخبردزفولی خاطرنشان کرد: همچنین غرفه انجمن‌های علمی‌دانشجویی دانشگاه شهید چمران از نظر چیدمان، شکل و محتوا، جز غرفه‌های برتر شناخته شد.

وی یادآور شد: مرحله نخست این جشنواره در سطح دانشگاهی، اردیبهشت‌ماه امسال در جریان دومین هفته فرهنگی دانشگاه با ارائه 400 طرح از سوی انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه، در 13 بخش، برگزار شد که از این تعداد 23 طرح پس از داوری، به جشنواره ملی حرکت راه یافت.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران با گلایه از نحوه داوری و معرفی انجمن‌های برتر در این جشنواره، خاطرنشان کرد: چند انجمن دیگر دانشگاه علی‌رغم کسب بالاترین امتیاز در این جشنواره، به دلیل معرفی به عنوان انجمن‌های برتر در چهارمین دوره و با توجیه ایجاد انگیزه برای سایر شرکت‌کنندگان، از کسب عنوان انجمن‌های برتر محروم شدند.

به گزارش خبرنگار ایسنا پنجمین جشنواره ملی حرکت از 8 تا 10 آبان‌ماه در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد. در این جشنواره در هر بخش یک انجمن به عنوان برتر معرفی می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد