سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

خوزستان در هفته ای که گذشت

از دستگیری سارقان تلفن همراه تا به دام افتادن سارق طلاجات  

در پی وقوع سرقت از مغازه موبایل فروشی و همچنین کیف قاپی در سطح شهرستان اهواز، پلیس آگاهی دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار داد

رئیس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری 4 نفر سارق و کشف 59 گوشی همراه در اهواز خبر داد.

سرهنگ خواجوی گفت: در پی وقوع سرقت از مغازه موبایل فروشی و همچنین کیف قاپی در سطح شهرستان اهواز، پلیس آگاهی دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه سارقان راشناسایی، و در یک عملیات غافلگیرانه تعداد 4 نفر از سارقان گوشی های تلفن همراه را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان تصریح کرد: در تحقیقات فنی پلیس ازمتهمان دستگیر شده، سارقان به سرقت 59 گوشی همراه از مغازه های موبایل فروشی و 3 فقره کیف قاپی در سطح شهرستان اهواز اعتراف کردند.

سرهنگ خواجوی خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر از دستگیری یک نفر سارق و کشف چهار کیلوگرم طلا در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ صادق تاجی پور در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس مبنی بر وقوع سرقت طلاجات از منزل وی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و ماموران پلیس با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و پلیسی و با استفاده از منابع و مخبرین مخفیگاه سارق را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری سارق در مخفیگاه خود شدند و پس از بازرسی از محل مقدار چهار کیلو طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی هشت میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شوشتر خاطر نشان کرد که در بازجویی تخصصی، متهم به جرم خود اعتراف نمود که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد و در نهایت کلیه طلاجات مسروقه با هماهنگی مرجع قضایی به مالباخته تحویل داده شد.

همچنین رییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول از خارج شدن و رفع تصرف شش هکتار از اراضی پارک ملی ومنطقه حفاظت شده دز خبر داد.

فرهاد قلی نژاد افزود: اراضی یادشده در سالهای گذشته توسط افراد سودجو در محدوده پارک ملی ومنطقه حفاظت شده دز مورد تصرف قرار گرفته بود که با تلاش و پیگیری و با اخذ حکم قضایی از گسترش تخریب و تصرف جلوگیری شد.

وی تصریح کرد: پس از رفع تصرف این اراضی خسارت های وارده به طبیعت وصول و اراضی یاد شده رفع تصرف و از دست سودجویان خارج شد.

قلی نژاد گفت: رفع تصرف اراضی پارک ملی دز با پیگیری اداره حفاظت محیط زیست و همکاری مراجع قضایی در جهت حفاظت از حقوق بیت المال در اراضی ملی صورت گرفت.

پارک ملی و منطقه حفاظت شده دز از جمله مناطق بکر و ارزشمند محیط زیست استان خوزستان است که دارای پوشش جنگلی نیمه گرمسیری وزیستگاه اصلی گوزن زرد ایرانی می باشد.

شوشان :
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد