سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش انتقادی وارده

با گذشت بیش از پنج‌ماه از برگزاری آزمون استخدامی استانداری و ادارات دولتی خوزستان:
با گذشت بیش از پنج‌ماه از برگزاری آزمون استخدامی استانداری خوزستان، هنوز از نتایج و اعلام رسمی نتایج این آزمون خبری نیست / 24 هزار و 500 نفر از افراد بیکار از سراسر استان در این آزمون شرکت کرده‌اند که در حال حاضر این افراد بی‌صبرانه منتظر جواب نهایی این آزمون هستند اما هنوز از وضعیت برگزیدگان آزمون استخدامی خبری نیست
خوزنیوز: با گذشت بیش از پنج‌ماه از برگزاری آزمون استخدامی استانداری خوزستان، هنوز از نتایج و اعلام رسمی نتایج این آزمون خبری نیست.

آزمون بزرگ استخدامی استان خوزستان در 26 خردادماه سال 91 برای جذب نیرو در 25 دستگاه و سازمان دولتی استان برگزار شد.

24 هزار و 500 نفر از افراد بیکار از سراسر استان در این آزمون شرکت کرده‌اند که در حال حاضر این افراد بی‌صبرانه منتظر جواب نهایی این آزمون هستند اما هنوز از وضعیت برگزیدگان آزمون استخدامی خبری نیست. قرار بود در قالب این آزمون 1114 نفر از افراد جویای‌کار استان به استخدام سازمان‌های مختلف درآیند که این میزان نیرو با احتساب سهمیه بنیاد شهید و ایثارگران به 1506 نفر می‌رسد.

در مرحله ابتدایی نتایج، اسامی سه هزار نفر یعنی 3 برابر ظرفیت مورد نیاز باید مشخص شود که بنا به گزارشات استانداری خوزستان این اسامی مشخص شده و پس از این مرحله قرار است افراد نهایی در قالب انجام مصاحبه و گزینش مشخص شوند.

اگرچه برگزاری آزمون برای استخدام رسمی این تعداد نیرو در ادارات دولتی طبق مجوز صادره اسفندماه سال‌گذشته از سوی معاونت سرمایه انسانی رییس‌جمهور بوده است اما این آزمون و نتایج آن در حال حاضر در ایستگاه تایید نهایی متوقف مانده است.

کارجویان خوزستانی که با هزار امید در این آزمون شرکت کرده‌اند اما در حال حاضر با گذشت 5 ماه و بی‌خبری از نتایج، این آزمون را منتفی می‌‌دانند.

بهروز حسینی‌فر، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان  از آخرین روند پیگیری‌های استانداری در خصوص آزمون، گفت: تمام مراحل اعلام نتایج آزمون استخدامی از سوی استانداری صورت گرفته و در حال حاضر منتظر جواب و به عبارتی تایید نهایی از سوی مرکز هستیم.

وی افزود: خوزستان نسبت به سایر استان‌ها در بحث آزمون استخدامی و دریافت مجوز استخدام پیشتاز است و تاکنون هر کاری که می‌توانستیم انجام دادیم اما نمی‌دانیم چه موقع نتایج اعلام می‌شود.

مردم انتظار دارند اداره‌کل استانداری خوزستان که خود نیز یکی از سازمان‌های متقاضی نیرو در این آزمون بوده و از سویی متولی نظارت بر آزمون است، مردم را از دلایل وقفه در اعلام نتایج آ‌گاه کند تا از برخی شبهات در زمینه آزمون استخدامی رسمی خوزستان جلوگیری شود.

نتایج اولیه آزمون برای جذب این تعداد نیروی دولتی در حال حاضر از سوی استانداری خوزستان مشخص شده است اما فعلا استانداری بنا بر آخرین اخبار منتشر شده، منتظر تایید نهایی از سوی تهران است.

مسوولان کشوری نیز در صورت عدم موافقت یا موافقت با استخدام این تعداد نیروی دولتی در استان، باید هرچه سریع‌تر نظر خود را اعلام کنند تا فارغ‌التحصیلان جویای‌کار خوزستانی بیش از این منتظر و در بلاتکلیفی نمانند.
مرجع / ایسنا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد