سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، رسانه‌های کره جنوبی ادعا می‌کنند که کیم‌ چول، معاون سابق و مرموز وزیر ارتش کره شمالی‌ با شلیک یک خمپاره‌ اعدام شده است. ‌‌کیم جونگ اون، رهبر جدید کره شمالی که در ماه دسامبر جانشین پدر متوفی خود شد دستور داد تا هیچ اثری از کیم چول باقی نماند و او به طور کامل از صحنه روزگار حذف شود. ‌‌براساس گزارش‌ها، مقام‌های کره شمالی از مردم خواسته بودند تا از انجام فعالیت‌های لذت‌بخش از جمله نوشیدن الکل در دوران سوگواری رهبر متوفی این کشور که ۱۰۰ روز به طول انجامید، خودداری کنند و هشدار داده بودند هر کسی که ناراحتی و غم و اندوه شدید خود را از مرگ کیم جونگ ایل نشان ندهد تحت مجازات قرار می‌گرفته و به مدت‌ شش ماه به اردوگاه‌های کار فرستاده می‌شود. 

 

به گزارش افکارنیوز، در دوران ریاست آیت الله آملی لاریجانی بر قوه قضائیه ۴ تن از وزرای دولت اجمدی نژاد از زندان ها دیدن نموده اند.به گزارش مشرق شنیده ایم در دوران ریاست آیت الله لاریجانی بر قوه قضاییه، وزیران اطلاعات، کشور، بهداشت و دادگستری، ۲۰ استاندار، ۵ هیات خارجی، ۱۰۰ نماینده مجلس و بیش از ۹۰ فرماندار از زندان های کشور بازدید کرده اند.  

 

* خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی از اردبیل خبر داد: یکی از تریلرهای حامل نفت با مشخصات کششی که از اردبیل به مقصد نوار مرزی سیستان و بلوچستان بارگیری کرده بود در ایست و بازرسی سراوان توقیف شد. همین خبر می‌افزاید: به دلیل عدم نظارت لازم، طی سال‌های اخیر مقادیر زیادی انرژی، خودروهای سنگین و سایر امکانات عمران و آبادانی استان اردبیل توسط بعضی شرکت‌های دولتی برای نقل و انتقال کالاهای قاچاق به ویژه نفت مورد استفاده قرار گرفته‌اند. با اینکه بعضی از مرتکبین چنین جرائمی در دادگاه‌های بدوی و تجدیدنظر به مجازات سنگین محکوم شده اند، متأسفانه این قبیل سوءاستفاده‌ها همچنان ادامه دارد.  

* مفاسد اخلاقی عرصه فوتبال در غرب به مرحله تهوع آوری رسیده است. به گزارش انتخاب، خواهر یکی از فوتبالیست‌های انگلیس در مصاحبه‌ای با سان اعلام کرد که با برادرش به مدت 8 سال رابطه نامشروع داشته است. او که حالا از این کارش پشیمان شده، گفت: اشتباه بزرگی را مرتکب شدم. رابطه خودم را با شوهرم به خطر انداختم تا با برادرم رابطه داشته باشم. بعضی رسانه‌ها نوشته‌اند فوتبالیست‌ها به جای آنکه با رفتارشان الگوی مردم باشند، موجب فساد اخلاق شده‌اند. رابطه نامشروع "راین گیگز" با خواهرش یکی از آن داستان‌هایی است که هر روز داغ‌تر می‌شود و مایه تأسف دنیای فوتبال است. راین گیگز درحال حاضر برای منچستریونایتد توپ می‌زند. ناتاشا، خواهر گیگز گفت: امیدوارم همسرم مرا ببخشد. با این کارم شهرت رایان را هم به خطر انداختم، مطمئنم که او از افشای رازمان دیوانه خواهد شد اما می‌خواهم همه چیز را درباره رابطه مان بگویم. حالا دیگر همه به من مثل یک احمق نگاه می‌کنند. کاش می‌شد مردم مرا طور دیگری ببینند. من هم مثل سایر آدم‌ها، یک آدم عادی هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد