سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتصابات در استان

شایعه انتصاب ادامه دارد

از میان گزینه ها چه کسی مدیرکل میراث خوزستان می شود؟

حمیدی نژاد،اقبال محمدیان،باقری ثنا،قیصری،بهنام مریدی،ایزدی از جمله گزینه های مدیرکلی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان به شمار می روندکه بنا به شنیده ها بهنام مریدی از سوی استانداری خوزستان به مسئولین میراث فرهنگی کشور معرفی شده است اما این شایعات همچنان ادامه دارند.در دیگر سو اما صحبت از حضور معاون میراث فرهنگی در زمان صدارت صادق محمدی به گوش می رسد.گفتنی ست که قیصری از حمایت چند نماینده برخوردار است ...

خوانانیوز: این روزها شایعات بسیاری در خصوص تغییر مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان به گوش می رسد. هر روز یک یا چند نام تازه به میان می آید.یک روز از قطعی شدن حضور باقری ثنا سخن گفته می شود و فردا روز از حضور مریدی و حمیدی نژاد و اقبال محمدیان و ایزدی و... .

هر چه هست این روزها این شایعه دهان به دهان می چرخد که استانداری بر گزینه خود که مریدی است اصرار می ورزد .

در دیگر سو اما صحبت از حضور معاون میراث فرهنگی در زمان صدارت صادق محمدی به گوش می رسد.گفتنی ست که قیصری از حمایت چند نماینده برخوردار است اما استانداری همچنان بر انتصاب گزینه معرفی شده خود اصرار می ورزد.مریدی هم اکنون مدیر ثبت احوال خوزستان است.

به گزارش خوانانیوز حمیدی نژاد معاون فرهنگی اداره ارشاد اسلامی خوزستان که سابقه معاونت بازرسی استانداری را در پرونده کاری خود دارد نیز از جمله گزینه هایی ست که حتی به تهران رفته و اهداف و برنامه های خود را ارائه داد .او و حویزاوی از افرادی بودند که به تهران فرا خوانده شدند که حویزاوی به حج و زیارت رفت و تنها گزینه باقی مانده حمیدی نژاد بود که گفته می شود چون گزینه استانداری نیست حکمش را امضا نکرده اند.

اقبال محمدیان معاون مالی اداری شهرداری اهواز و رییس سابق دانشگاه پیام نور نیز از دیگر گزینه های مدیرکلی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان است.

پیش از این ها قرار بود ناصر حویزاوی به این سمت منصوب شود اما با حکم سید احمد موسوی به عنوان مدیر کل حج و زیارت خوزستان مشغول به فعالیت شد و عطای میراث را به حج و زیارت بخشید.

حال باید صبر کرد و دید چه کسی مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خوزستان خواهد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد