سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی

انتقاد نماینده اهواز از عزل و نصب‌ها در خوزستان  

حلقه مدیریت در خوزستان باید باز باشد و نخبگان توان حضور در حلقه مدیریت استان را داشته باشند/برخی در خوزستان با داشتن حداقل مدرک تحصیلی و حداقل توانمندی مدیریتی در سمت مدیر در خوزستان منصوب می‌شوند که این انتصاب‌ها با روح شایسته سالاری تناقض دارد/جای تاسف است ولی در خوزستان گرفتن سمت نیازمند داشتن روابط دوستانه، خانوادگی و در برخی شرایط سیاسی است و به این دلیل نمی‌توان به حضور نخبگان در سمت‌های مدیریت خوزستان امیدوار بود/برخی مدیران تنها به دلیل داشتن روحیه اطاعت محض به سمت مدیر انتخاب می‌شوند.

خوانانیوز: نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: حلقه مدیریت در خوزستان باید باز باشد و نخبگان توان حضور در حلقه مدیریت استان را داشته باشند.

وی با انتقاد از برخی عزل و نصب‌ها در خوزستان گفت: برخی در خوزستان با داشتن حداقل مدرک تحصیلی و حداقل توانمندی مدیریتی در سمت مدیر در خوزستان منصوب می‌شوند که این انتصاب‌ها با روح شایسته سالاری تناقض دارد.

وی افزود: جای تاسف است ولی در خوزستان گرفتن سمت نیازمند داشتن روابط دوستانه، خانوادگی و در برخی شرایط سیاسی است و به این دلیل نمی‌توان به حضور نخبگان در سمت‌های مدیریت خوزستان امیدوار بود.

وی تاکید کرد: مشاهده می‌شود که برخی مدیران تنها به دلیل ضعیف بودن در مدیریت و داشتن روحیه اطاعت محض به سمت مدیر انتخاب می‌شوند که این به نوبه خود آفتی بزرگ به شمار می‌آید.

حسینی بیان کرد: اصولا به ثبات مدیریت اعتقاد ویژه دارم ولی نباید مدیران ضعیف را به دلیل اعتقاد به ثبات مدیریت در سمت خود نگه داشت و باید فضا را برای حضور نخبگان در سمت‌های مختلف فراهم کرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور نخبگان در عرصه‌های مدیریت خوزستان باعث توسعه همه جانبه استان می‌شود و به نحوی می‌تواند از مهاجرت نخبگان به خارج از استان جلوگیری کند.

وی خاطرنشان کرد: رفع مشکل به‌کارگیری نخبگان باید در استان خوزستان در اولویت نخست باشد و در این باره باید کوشید تا گام‌های اساسی در این باره برداشته شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد