سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار نماینده ولی فقیه در استان

آیت الله جزایری:

حج امسال حج اکبر است

اهواز - خبرگزاری مهر: امام جمعه اهواز گفت: هر گاه عید قربان در روز جمعه قرار گرفت، حج آن سال را حج اکبر می نامند و گفته می شود ثواب فراوانی برای حجاج بیت الله الحرام دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد علی جزایری در خطبه های نماز عید قربان امروز در مصلای مهدیه اهواز اظهار کرد: مشترکات مسلمانان سراسر جهان آنقدر فراوان است که می توان با تمسک به آنها اتحاد و همبستگی بالایی بین مسلمین ایجاد کرد.

وی افزود: یکی از این مشترکات که در بین کل اسلام پذیرفته شده است، عید قربان است که هر ساله مسلمانان با احترام فراوان آن را گرامی می دارند به همین دلیل این عید می تواند نقطه عطفی در اتحاد و همبستگی اسلام در برابر دشمنان قسم خورده باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: متاسفانه در ایجاد این همبستگی، برخیها وظیفه اصلی خود را فراموش کرده اند و دستور شیطان را اجرا می کنند. این افراد هم اکنون تنها آتش اختلاف بین اسلام را شعله ور تر می کنند ولی بی شک عواقب سختی در انتظار آنها است.

خطیب نماز عید قربان در اهواز با اشاره به اتفاقات رخ داده در کشور سوریه گفت: از امروز به احترام عید قربان به مدت چهار روز ارتش سوریه آتش بس اعلام کرده و امیدواریم پس از آن، مخالفان دولت سوریه از مرکب شیطان پیاده شوند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد