سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

سرانجام پس از بحث و بررسی‌های فراوان، شهرداری اهواز به درخواست تیم هیات واترپلو خوزستان برای حمایت از این تیم پاسخ منفی داد.
علیرضا امیریان سرمربی تیم واترپلو هیات خوزستان اظهارکرد: تیم ما اکنون شرایط بهتری نسبت به هفته‌های گذشته دارد و با هماهنگی بیشتری تمرینات خود را انجام داده است. ما باتوجه به شرایطی که داریم در بازی‌های آینده عملکرد بهتری را از خود به نمایش می‌گذاریم.وی درباره موضوع اسپانسری تیم گفت: متاسفانه شهرداری اهواز آب پاکی را روی دستمان ریخت و از حمایت تیم ما صرف‌نظر کرد. ‌شهرداری اهواز برای ما اعتبار زیادی داشت و ما باتوجه به صحبت‌هایی که آن‌ها درخصوص حمایت تیم‌مان کرده بودند، وارد مسابقات شدیم ولی متاسفانه آن‌ها به وعده‌ای که دادند عمل نکردند.

سرمربی تیم واترپلو هیات خوزستان با بیان‌ این‌که بودجه‌ی تیم ما شاید به 150 میلیون تومان هم نمی‌رسید اما متاسفانه شهرداری زیر بار حمایت از ما نرفت، خاطرنشان‌کرد: اکنون باتوجه به عدم حمایت شهرداری، هیات شنا و واترپلو استان قرار است بودجه‌ی تیم ما را از درآمدزایی استخر آزادی تامین کند.
وی تصریح‌کرد: مشکلات مالی تیم باعث شد نتوانیم آن گونه که برنامه‌ریزی کرده بودیم، تیم خود را روانه مسابقات کنیم. امکانات تیم ما در حد صفر است و بازیکنان تیم تنها با غیرت و تعصبی که دارند برای سربلندی استان خود به میدان می‌روند. امیریان خاطرنشان‌کرد: تیم ما در این هفته باید به مصاف گچساران برود. این تیم از نظر مالی شرایط خوبی دارد و بازیکنان خوبی را نیز در خود جای داده است ولی باتوجه به انگیزه‌ی بالای بازیکنان ما، می‌توانیم با دست پر به خانه بازگردیم.
به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های گچساران و هیات خوزستان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر واترپلوی کشور، روز جمعه (پنجم آبان‌ماه) در گچساران انجام می‌شود.

آیین تجلیل از المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌های خوزستان با پیشتازی از سایر استان‌ها انجام شد. در این مراسم بسیاری از مسوولان و ارگان‌های استان به پاس قدردانی از افتخارآفرینی ورزشکاران استان، هر کدام اهدای بخشی از هدایا را تقبل کردند اما پس از گذشت نزدیک به دو ماه از این دو آیین، بخش زیادی از هدایای ورزشکاران اهدا نشده است.
در این مراسم از سوی برخی از مسوولان و ارگان‌ها ازجمله سازمان آب و برق، شرکت شهرک‌های صنعتی، شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب، شهرداری‌ها، بانک مسکن و شورای ورزش استان، هدایایی هم‌چون خودرو، زمین مسکونی و سکه در نظر گرفته شد.
برای مطلع‌شدن از دریافت هدایای المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها به سراغ آن‌ها رفتیم اما باوجود این‌که انتظار می‌رفت‌ اهدای جوایز مثل برگزاری آیین تجلیل، به موقع و با سرعت صورت بگیرد، متاسفانه المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌های استان به جز لوح تقدیر، هدایای نقدی و تعدادی سکه‌، سایر جوایز خود که در واقع بخش عمده هدایای در نظر گرفته شده برای آن‌ها بود را دریافت نکرده‌اند.

در مراسم تجلیل از المپیکی‌ها، گرشاسبی مسوول ورزش استان به «پیشتازی خوزستان نسبت به سایر استان‌ها در برگزاری این مراسم اشاره کرد.» انجام به موقع این مراسم جای تقدیر دارد ولی بهتر بود تلاش می‌شد تا هدایا به طور کامل در همان روز تجلیل به ورزشکاران اهدا می‌شد. خبرنگار ایسنا به همین منظور و برای روشن شدن علت اهدا نشدن کامل جوایز، با گرشاسبی مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت‌وگو کرد.

گرشاسبی در توضیح این موضوع گفت: خودرو پژو پارس که از سوی شهرداری اهواز برای نواب نصیر‌شلال در نظر گرفته شده بود، در همان روز تجلیل به او اهدا شد اما همین نوع خودرو که قرار بود از سوی شهرداری اهواز به جواد حردانی داده شود، در مرحله ثبت سند است و به زودی تقدیم او می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان درباره زمین‌های مسکونی در نظر گرفته شده برای ایرج اسفندیاری‌فر، حبیب‌الله اخلاقی، نواب نصیرشلال، جواد حردانی و عبدالرضا جوکار نیز عنوان‌کرد: مجوز این زمین‌ها از وزارت راه و شهرسازی گرفته شده و زمین‌ها نیز مشخص شده‌اند و در آینده نزدیک در اختیارشان قرار داده می‌شود. وی همچنین درخصوص سکه‌هایی که قرار بود از سوی شورای ورزش استان اهدا شود، گفت: تاکنون منتظر دریافت اعتبار لازم بوده‌ایم و تا هفته آینده سکه‌های در نظر گرفته شده را به المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها تقدیم می‌کنیم. گرشاسبی در پایان این نوید را داد که هدایای در نظر گرفته شده برای مسافران لندن تا آینده نزدیک به آن‌ها اهدا شود.به هر حال نباید یادمان برود که این‌ افتخارآفرینان، همان کسانی هستند که در بزرگترین میدان ورزشی جهان باعث غرور و شادیِ نه تنها مردم خوزستان، بلکه کشور شدند. پس می‌طلبد مسوولان و ارگان‌های استان هر چه زودتر به وعده‌های خود عمل کنند چرا که عمل به وعده علاوه بر این‌که موجب دلگرمی ورزشکاران می‌شود، زمینه اعتماد آن‌ها به مسوولان را نیز فراهم می‌کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد