سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از خرمشهر

رئیس شورای شهر خرمشهر:
خرمشهر لبریز از پروژه‌های بلاتکلیف است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر خرمشهر گفت: برای عمران و آبادانی هر چه بیشتر شهر باید همه مسئولان اجرایی دست به دست یکدیگر دهند تا مشکلات، نواقص و کمبودهای بی‌شمار شهرستان از میان برداشته شود.

خبرگزاری فارس: خرمشهر لبریز از پروژه‌های بلاتکلیف است 

سیدصباح حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: هیچگونه تعاملی بین شهرداری خرمشهر و شورای اسلامی شهر وجود ندارد و این امر کار شورا را قفل کرده است.

وی افزود: بسیاری از اقدامات و پروژه‌های منطقه توسط شهردار در مرحله اجرایی قرار داده می‌شود و در مرحله بعد برای تصویب به شورای شهر ارسال می‌شود.

رئیس شورای شهر خرمشهر خاطرنشان کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای بخش‌های مختلف شهرستان و رفع مشکلات شهروندان است به همین دلیل از شهرداری می‌خواهیم در عملکرد خود با شورای شهر تجدیدنظر کند.

*شهرداری باید در چارچوب قوانین شورا گام بردارد

وی اضافه کرد: شهرداری زیرمجموعه شورای شهر است و باید در چارچوب قوانین وضع شده گام بردارد تا هم صلاح شهر و هم شهروندان به مخاطره نیفتد.

حسینی همچنین عنوان کرد: شهرداری باید مجری مصوبات شورای شهر باشد و به تنهایی و بدون مشورت با اعضای شورا در ارتباط با پروژه‌های خود اقدام نکند.

وی خاطرنشان کرد: برای عمران و آبادانی هر چه بیشتر شهر باید همه مسئولان اجرایی دست به دست یکدیگر دهند تا مشکلات، نواقص و کمبودهای بی‌شمار شهرستان از میان برداشته شود.

*پروژه‌های کلان شهری بلاتکلیف مانده‌اند

رئیس شورای شهر خرمشهر در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا کار شهرداری خرمشهر متوقف مانده است، بیان کرد: البته شهرداری مسکون نیست و کارهای اجرایی نظیر ایجاد فضای سبز، آسفالت برخی خیابان و کوچه‌ها، اعطای پروانه ساخت و ... را پیگیری و انجام می‌دهد اما بخش بزرگی از پروژه‌های کلان شهری همچنان بلاتکلیف مانده‌اند.

وی ادامه داد: با تعامل، همکاری و همدلی مسئولان می‌توان آرامش بیشتری را در شهر ایجاد کرد و شهروندان را که لایق هستند از رفاهیات بیشتری برخوردار کرد.

حسینی در ادامه با اشاره به اینکه امروز بسیاری از کارهای شهری نظیر نظافت، بهداشت و ... بر زمین مانده و کسی به آن توجه نمی‌کند، گفت: آیا با مشکل تراشی و عدم هماهنگی تنها مردم متضرر نمی‌شوند؟!

*از علنی برگزار کردن جلسات جلوگیری می‌شود

وی با بیان اینکه برخی افراد در این شهر اجازه نمی‌دهند که کارها پیش برود، تصریح کرد: برخی از علنی برگزار کردن جلسات در شهرستان جلوگیری کرده و با این کار نمی‌خواهند مشکلات مطرح و رفع شود و شهر به سوی پیشرفت گام بردارد.

رئیس شورای شهر خرمشهر اظهار کرد: خرمشهر با قرار گرفتن در جنگ هشت ساله تحمیلی متحمل خسارت و هزینه‌های بسیاری در زمینه‌های بهداشتی، اجتماعی و اقتصادی شده که تا به امروز نتوانسته چون گذشته تقویت شود.

وی با بیان اینکه مسئولان سعی نکنند با نشان دادن چهره خوب شهر، از مسئولیت مرتفع ساختن کمبودهای این شهر فرار کنند، گفت: این شهر تنها با یکرنگی و تعامل مضاعف مسئولانش کار را به پیش برده و پیشرفت می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد