سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتصابات استان

آیین تودیع و معارفه رییس سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان انجام شد.این مراسم امروز (دوم آبان‌‌ماه) با حضور گرشاسبی مدیرکل ورزش و جوانان استان و رحمان هاتف معاون هماهنگی سپاه، برگزار شد. 
در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات غلامرضا محراب‌پور، محمد فرهادزاده به عنوان رییس جدید سازمان بسیج ورزشکاران استان خوزستان معرفی شد.
مرجع / ایسنا 
 
مراسم تودیع و معارفه رییس اداره امور شوراهای حل اختلاف شهرستان اندیمشک با حضور رییس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، کارکنان دادگستری و اعضاء و کارکنان شورای حل اختلاف این شهرستان برگزار شد.رییس دادگستری اندیمشک در این مراسم بر رعایت تقوای الهی تاکید و آن را کلید حل تمامی مشکلات و مسائل فعلی جامعه عنوان کرد. علی غیاثوند کارکنان دادگستری و شورای حل اختلاف اندیمشک را به رعایت امانت در گفتار و شنیدار دعوت کرد و اظهار امیدواری کرد که این شورا با مدیریت جدید بتواند مانند گذشته با قدرت به کار خود ادامه دهد.
در ادامه دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان نیز اظهارکرد: با تعامل بیشتر میان دادسرا و شورای حل اختلاف از حجم پرونده های وارده به این دادسرا کاسته خواهد شد.در پایان این مراسم مخمل زاده به عنوان رییس اداره امور شوراهای حل اختلاف و رییس مجتمع مرکزی شورای حل اختلاف اندیمشک معرفی و از زحمات گنجوی رئیس پیشین این اداره تقدیر شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد