سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شوشتر

حاشیه نگاری خبرنگار فارس

دادستانی شوشتر از برغمدی تا کاویانی

خبرگزاری فارس: عصر امروز دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر معرفی شد و از زحمات دادستان پیشین شوشتر نیز تجلیل شد.

خبرگزاری فارس: دادستانی شوشتر از برغمدی تا کاویانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، عصر امروز امیر کاویانی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر معرفی شد و از تلاش‌های پنج ساله رضا برغمدی در این باره تجلیل شد که این مراسم با حاشیه‌های زیادی همراه بود.

*برنامه به دلیل انتظار برای حضور معاون رئیس کل دادگستری خوزستان با یک ساعت تاخیر آغاز شد و حجت‌الاسلام سعدی به دلیل جلسات مکرر با یک ساعت تاخیر به این جلسه رسید.

*تا پیش از آغاز برنامه رضا برغمدی دادستان پیشین شوشتر درب سالن فرهنگ شوشتر حضور داشت و مهمانان و دعوت شدگان را برای حضور در مراسم راهنمایی می‌کرد و به آن‌ها خوش آمد می‌گفت.

*حضور نهادهای نظامی و انتظامی اعم از سپاه پاسداران جمهوری اسلامی شوشتر، تیپ مستقل 45 ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان شوشتر چشمگیر بود.

*اعضای شورای اداری شهرستان شوشتر حضوری فعال در این برنامه داشتند به نحوی که از دقایق ابتدایی مقرر شده در سالن فرهنگ شوشتر حضور داشتند.

*وجه مشترک سخنان همه سخنرانان این مراسم تجلیل از تلاش‌های بسیار زیاد دادستان پیشین شهرستان شوشتر بود و همگی از رضا برغمدی تشکر می‌کردند.

*حجت‌الاسلام سعید سعدی نیز در این مراسم به بیان خصوصیات قاضی و قضاوت پرداخت و وضعیت کمبود نیروی انسانی را در دادگستری خوزستان تشریح کرد.

*آخرین سخنران مراسم امیر کاویانی دادستان جدید شوشتر بود که با شجاعت تمام از سختگیری در برخورد با اراذل و اوباش خبر داد و از ضابطان قضایی خواست تا در چارچوب قانون در این باره برخوردی سریع و قاطع داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد