سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتصابات در استان

بهنام مریدی سکان میراث فرهنگی خوزستان را به دست گرفت

اهواز - خبرگزاری مهر: سرانجام شایعه ای که ماه هاست در خصوص جابه جایی مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان دهان به دهان می چرخید، رنگ واقعیت به خود گرفت و بهنام مریدی ردای مدیرکلی میراث فرهنگی خوزستان به را به تن کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، وقتی پرویز پورفرخی حدود سه سال قبل از پشت میز تدریس در دبیرستانهای اهواز جدا شد تا نقش ناجی میراث فرهنگی غنی و البته مورد بی مهری قرار گرفته خوزستان را ایفا کند از همان ابتدا ، نگرانی هایی توام با تردیدهایی بزرگ در خصوص موفقیت وی به وجود آمد.

به هر حال پور فرخی بر مدیریت چالش برانگیز ترین اداره خوزستان تکیه زد و از همان ابتدا قصد داشت معلم وار مشکلات این بخش از خوزستان را حل و فصل کند ولی او خیلی زود فهمید میراث فرهنگی خوزستانی آنقدر مشکل و حاشیه دارد که رفع مشکلات آن به یک فرد متخصص نیاز دارد به خصوص اینکه در میانه های راه، استاندار خوزستان نیز به جدی ترن منتقد میراث فرهنگی استان تبدیل شد و این امر عرصه را بر پورفرخی تنگ تر از همیشه کرد.

انتقاد همیشگی رسانه ها از وضع میراث فرهنگی و گردشگری نیز مزید بر علت شد تا پورفرخی روزهای کابوس واری را در مدت سکانداری میراث فرهنگی خوزستان سپری کند تا اینکه دیروز خبر رسید حکم مدیرکلی میراث فرهنگی استان به نام، بهنام مریدی مدیرکل ثبت احوال استان خوزستان زده شده تا او بتواند روزهای خوشی را برای میراث فرهنگی خوزستان رقم بزند.

قضاوت در خصوص موفقیت یا عدم موفقیت بهنام مریدی در میراث فرهنگی اکنون خیلی زود است ولی او به زودی خواهد فهمید که قدم در جاده ای سنگلاخ و صعب العبوری نهاده که پیش از این نمونه آن را در مدت زمان حضور در ثبت احوال استان و فرمانداری ماهشهر تجربه نکرده بود.

شاید بهتر بود بهنام مریدی که روز گذشته پیامکهای انتصابش به سمت جدید بین مدیران و اصحاب رسانه خوزستان دست به دست می شد، همانند ناصر حویزاوی که چندی قبل مدیریت بر اداره کل حج و زیارت استان خوزستان را به حضور در میراث فرهنگی ترجیح داد، عمل می کرد تا مدیریت حوزه تخصصی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به فردی متخصص سپرده می شد.

بهنام مریدی مدیر کل فعلی ثبت احوال استان خوزستان که زیر مجموعه قوه قضائیه است در حالی به عنوان مدیر کل آینده میراث فرهنگی منصوب شد که او متولد ۱۳۴۸ و فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران است که از سال ۱۳۷۴ سمتهای اجرایی مختلفی در استان داشته است.
از جمله سمتهای مریدی می‌توان به جانشین رئیس شبکه توزیع آب اهواز، مدیر فاضلاب اهواز، مجری آب و فاضلاب آبادان، مدیر آب و فاضلاب دشت آزادگان، شهردار شوشتر، معاون مدیرکل نوسازی مدرسه های استان، فرماندار ماهشهر و ‌مشاور استاندار در بخش مسکن مهر اشاره کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد