سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس امروز (سه شنبه) با پرواز ساعت 19 تهران را به مقصد اهواز ترک خواهد کرد.
خبرگزاری ایسنا: کاروان تیم فوتبال پرسپولیس امروز (سه شنبه) با پرواز ساعت 19 تهران را به مقصد اهواز ترک خواهد کرد. با پیگیری های سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس شرایط سفر هوایی به اهواز برای کاروان این تیم میسر شد. سرخپوشان برای بازگشت نیز روز پنجشنبه اهواز را به مقصد تهران ترک خواهند کرد.سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با تائید این خبر گفت: با وجود محدودیتهای موجود، تقریبا از فراهم آمدن امکان سفر هوایی به اهواز نامید شده بودیم اما با پیگیری های صورت گرفته، در نهایت موفق شدیم شرایط لازم برای پرواز را فراهم بیاوریم تا کادر فنی و بازیکنان تیم بدون هیچ دغدغه خاطری در دیدار با فولاد حاضر شوند. معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در پایان افزود: برای بازگشت هم سفر هوایی خواهیم داشت اما از آنجا که چهارشنبه شب امکان پرواز به سمت تهران وجود نداشت، کاروان تیم با پرواز ساعت 11 صبح روز پنجشنبه به تهران باز می گردد. در حالی بنا به گفته سرپرست پرسپولیس، بازیکنان این تیم با پرواز هوایی به تهران باز خواهند گشت که نایب رییس مجمع صنفی آژانس‌های هواپیمایی خوزستان روز گذشته در گفت و گو با ایسنا از توقف کلیه پروازهای اهوازـ تهران تا پایان برگزاری اجلاس‌سران جنبش عدم تعهد در استان خبرداده بود.
 
 
 

دوبازیکن فولاد خوزستان به اردوی تیم ملی دعوت شدند

 
اهواز- ازسوی مصطفی قنبرنژاد سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران دو بازیکن باشگاه فولاد خوزستان به اردوی آماده سازی این تیم دعوت شدند.
 
به گزارش خبرنگارایرنا به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان این دوبازیکن عبارتند از محمد شمس و علی بخات . این دو بازیکن باید در روزهای 12 لغایت 15شهریورماه جاری دراردوی تیم ملی نونهالان ایران که درکمپ تیمهای ملی درتهران تشکیل می شود شرکت کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد