سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار حوادث

مرد شادگانی در رودخانه دز غرق شد

 
دزفول- مدیرعامل سازمان آتش نشانی دزفول از غرق شدن یکنفر از اهالی شادگانی در رودخانه دز خبر داد و گفت: پس از گذشت دو روز از حادثه همچنان غواصان در جستجوی جسد وی هستند.
 

' مرتضی همایون نسب ' روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این فرد ظهر سه شنبه هفته جاری پس از توجه نکردن به هشدارهای اکیپ نجات غریق واحد شهرداری دزفول مستقر در تفریحگاه ساحلی دز و رفتن به نقاط ممنوعه و شنا کردن در این مناطق در آبهای رودخانه دز غرق شد. وی افزود: به دنبال گزارش همراهان و دوستان شخص غرق شده به سامانه 125 این سازمان و پس از بررسی دقیق از وضعیت حادثه توسط ستاد فرماندهی، اکیپ غواصی متشکل از افراد دوره دیده و ورزیده این سازمان به محل حادثه اعزام شد و پس از هماهنگی معاون عملیاتی سازمان با مدیریت سد تنظیمی و بستن خروجی های آن ، غواصان تیم امداد ونجات ساعت ها به جستجوی برای یافتن جنازه شخص غرق شده در آب پرداختند که بدلیل کدر بودن آب تلاش غواصان بدون نتیجه ماند. همایون نسب اظهار داشت: باگذشت دو روز از وقوع حادثه همچنان تیم امداد و نجات غریق سازمان آتش نشانی دزفول عملیات غواصی برای جستجوی وی را ادامه می دهند. تفریحگاههای ساحلی و حاشیه های تفریحی روزدخانه دز طی چند روز گذشته در تعطیلات عید سعید فطر میزبان شمار زیادی مسافر از شهرهای مختلف خوزستان و نیز استانهای همجوار بوده است. زلالی و سردی آب رودخانه دز بسیاری را وسوسه برای شنا کردن و رهایی از گرما به این منطقه می کشاند که بعضا بدلیل نا آشنا بودن به فن شنا و بی توجهی به علایم هشدار دهنده در مناطق پرخطر شنا کرده و دچار حادثه می شوند.  

 

براثر واژگونی خودرو؛

هفت نفردرمحور دارخوین شادگان کشته و زخمی شدند

 
آبادان -سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: هفت نفر بر اثر واژگونی خودرو در محور دارخوین شادگان کشته و زخمی شدند.
 
به گزارش پنج شنبه خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان ، دکتر 'شهرام مقام' دراین باره افزود:در مورخ 1/6/1391 ساعت 8:45 دقیقه بر اثر واژگونی یک خودرو سواری پراید در محور دارخوین شادگان یک نفر کشته و شش نفر مصدوم شدند
وی گفت: در این سانحه رانندگی، یک مرد در دم جان باخت و شش مصدوم نیز توسط اورژانس 115 برای درمان به بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان انتقال یافتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد