سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شوشتر

مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران از پل گرگر شوشتر بازدید کرد 

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران از پل گرگر شوشتر در صدر هیئتی کارشناسی از سازمان آب و برق خوزستان از پروژه‌های وزارت نیرو در شهرستان شوشتر بازدید کرد.

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران از پل گرگر شوشتر بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محمد حاج‌رسولی‌ها پیش از ظهر امروز در بازدیدی از پروژه‌های تونل بلیتی شوشتر و پل گرگر از نزدیک در روند اجرایی این پروژه‌ها قرار گرفت.

آثار تاریخی تونل بلیتی شوشتر و پل گرگر از سال‌های 1387 و 1388 در شوشتر دچار مشکل شده‌اند و از سال 1389 وزارت نیرو برای تونل بلیتی و از سال 1390 برای پل گرگر پروژه تعریف کرده و تا سقف 70 میلیارد ریال در این شهرستان اعتبار در نظر گرفته است.

 

بر اساس این گزارش، در شرایط کنونی به دلیل انسداد پل گرگر شوشتر مردم در مناطق بلیتی شوشتر دچار مشکلات بسیار زیادی هستند و مردم خواستار رفع سریع این مشکلات هستند.

 

در این بازدید فرماندار شوشتر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: باید مردم مطالبات خود را به صورت محترمانه از مسئولان درخواست کنند و مسئولان نیز در این پروژه همه توان خود را به کار گرفته‌اند تا در اسرع وقت به نتیجه برسد.

 

حیدر نجفی خاطر نشان کرد: اجرای سریع و با کیفیت این پروژه از درخواست‌های به حق مردم شوشتر است و امیدواریم تا وعده‌های داده شده به مردم در این باره محقق شود.

 

گفتنی است پیش از این شهریور ماه برای بازگشایی این پل تاریخی وعده داده شده بود که این امر محقق نشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد