سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

 

 

رییس هیات هندبال خوزستان:
وضعیت تیم فولاداکسین تا یکی، دو روز آینده مشخص می‌شود

ورزشی  15:39:44 1391/06/01
916-981-5 کد خبر
RSS :: پرینت

رییس هیات هندبال خوزستان با بیان این‌که تیم فولاد اکسین خوزستان منحل نشده است، گفت: در یکی، دو روز آینده نتیجه نهایی مشخص می‌شود.

مریم چشمه‌سلاطین در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهار‌کرد: قبل از تعطیلات عید سعید فطر، جلسه‌ای درخصوص تیم‌داری فولاداکسین در لیگ برتر در استانداری برگزار شد. ما پیگیر کار این تیم هستیم و امیدوارم فولاد اکسین دوباره شروع به کار کند.

وی یادآورشد: این تیم فصل گذشته در مسابقات لیگ برتر عملکرد خوبی داشت و هیات و خود این تیم از نتایج راضی بودند.

رییس هیات هندبال خوزستان در ادامه به حضور چهار مربی بانوی استان در کلاس‌های ارتقا درجه دو به یک اشاره ‌کرد و گفت:‌ سارا ترک‌نژاد، معصومه بچاری، سارا خسروی‌نیا و فاطمه خدریان در این کلاس‌ها که از امروز (یکم شهریورماه) به مدت شش روز در کرمانشاه در حال برگزاری است، حضور دارند.

وی هم‌چنین به برپایی اردوی تیم نوجوانان استان اشاره و بیان‌کرد: این اردو جهت انتخاب تیم منتخب خوزستان برای حضور در مسابقات المپیاد ورزشی ایرانیان برگزار شده است.

وی افزود: این اردو با حضور 30 هندبالیست از امیدیه، اهواز، آبادان، خرمشهر، بهبهان، هفتکل، سوسنگرد و باوی برپا شده است.

چشمه‌سلاطین خاطرنشان‌کرد: این اردو از امروز (یکم شهریورماه) در اهواز برپا شده است و درنهایت از بین این 30 بازیکن 16 نفر به عضویت تیم استان درمی‌آیند.

 

 

تماشای دیدار دو تیم نفت آبادان و صبا قم رایگان اعلام شد

 
آبادان - باشگاه صنعت نفت آبادان تماشای دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و صبا قم از هفته ششم رقابت های لیگ برتر را رایگان اعلام کرد.
 
به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی باشگاه صنعت نفت آبادان بر اساس مصوبه هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان ب تماشای دیدار تیم‌های صنعت نفت و صبا رایگان اعلام شد. هیات مدیره باشگاه نفت آبادان به مناسبت عید سعید فطر و همچنین قدردانی از حمایت‌های بی‌شائبه هواداران خونگرم آبادانی که در سخت‌ترین شرایط همواره حامی تیم خود بوده‌اند، این دیدار را رایگان اعلام کرده است.
تیم های فوتبال نفت آبادان و صبا قم روز جمعه هفته جاری و از هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم خواهند رفت

 

 

از نگاه آمار؛

فولاد به دنبال چهارمین پیروزی در برابر راه آهن

اهواز - خبرگزاری مهر: تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی به مصاف راه آهن می رود که تاکنون سه بار این تیم را در لیگ برتر شکست داده و امیدوار است در این بازی چهارمین پیروزی خود را در برابر راه آهن جشن بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیمهای فولاد خوزستان و راه آهن تهران عصر پنجشنبه در ششمین هفته از رقابتهای لیگ برتر دوازدهم در ورزشگاه اکباتان تهران به مصاف هم می روند تا سیزدهمین رویارویی خود در تاریخ این رقابت ها را به نمایش بگذارند.این دو تیم تاکنون در 12 مسابقه در چارچوب مسابقات لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که حاصل آن سه برد برای فولاد خوزستان، پنج برد برای راه آهن و چهار تساوی بوده است.در مجموع این دیدارها، فولادیها 14 بار موفق به گشودن دروازه راه آهن شده اند و راه آهنیها هم 12 مرتبه دروازه فولاد را باز کرده اند. آخرین بار، این دو تیم در دیدار برگشت لیگ برتر یازدهم در تهران به مصاف هم رفتند که حاصل آن، تساوی بدون گل بود. جالب اینکه بازی رفت دو تیم در اهواز نیز با همین نتیجه به پایان رسیده بود.آمار همچنین نشان می دهد در شش مسابقه برگزار شده در اهواز، فولادیها دو بار موفق به شکست راه آهن شده، دو بار مساوی کرده اند و در دو دیدار نیز، شکست خانگی را پذیرا شده اند. از مجموع شش مسابقه ای که این دو تیم تاکنون در تهران برگزار کرده اند نیز فولادیها یک بار میزبان خود را شکست داده، دو بار به تساوی رسیده اند و در سه بازی هم تن به شکست داده اند.
 قابل ذکر است که این دو تیم تنها در شش دوره از رقابتهای لیگ برتر با هم دیدار کرده اند و آمار ارائه شده مربوط به دوره هایی است که هر دو تیم در این پیکارها حضور داشته اند.نتایج کامل دیدارهای مستقیم دو تیم در چارچوب رقابت های لیگ برتر به این شرح است:

لیگ برتر یازدهم:
بازی رفت: فولاد خوزستان صفر - راه آهن تهران صفر
بازی برگشت: راه آهن تهران صفر - فولاد خوزستان صفر

لیگ برتر دهم:
بازی رفت: راه آهن تهران یک - فولاد خوزستان صفر
امین متوسل زاده برای راه آهن
بازی برگشت: فولاد خوزستان صفر - راه آهن تهران صفر

 لیگ برتر نهم:
بازی رفت: راه آهن تهران 2 - فولاد خوزستان یک
 جواد شیرزاد برای فولاد، ایمان حیدری و کمال الدین کامیابی نیا برای راه آهن
بازی برگشت: فولاد خوزستان 4 – راه آهن تهران صفر
 سیامک سرلک و غلامرضا رضایی (هر کدام دو گل) برای فولاد
 
لیگ برتر هشتم:
بازی رفت: فولاد خوزستان 2 – راه آهن تهران 3
سجاد فیض اللهی و حجت الله زادمحمود برای فولاد ، علی محمد دهقان و داود حقی (دو گل) برای راه آهن
بازی برگشت: راه آهن تهران 2 - فولاد خوزستان یک
لوسیانو والنته برای فولاد ، داود حقی (دو گل) برای راه آهن
 
لیگ برتر هفتم:
فولاد خوزستان در این فصل ، در لیگ دسته اول فوتبال کشور به میدان می رفت.
 
لیگ برتر ششم:
بازی رفت: راه آهن تهران یک - فولاد خوزستان یک
فرهاد آل خمیس برای فولاد ، داود حقی برای راه آهن
بازی برگشت: فولاد خوزستان 3 – راه آهن تهران یک
پژمان منتظری و امیر خلیفه اصل (دو گل) برای فولاد ، جهانبخش جعفری برای راه آهن
 
لیگ برتر پنجم:
بازی رفت: فولاد خوزستان صفر – راه آهن تهران یک
احمد تقوی برای راه آهن
بازی برگشت: راه آهن تهران یک - فولاد خوزستان 2
عماد رضا (دو گل) برای فولاد، خداداد عزیزی برای راه آهن
 
-----------------------
تهیه کننده: افشین احمدی

فرماندار بهبهان:
830 میلیون‌ تومان به ورزش بهبهان اختصاص داده شد

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان گفت: در سال جاری 830 میلیون‌ تومان از محل اعتبارات استانی به ورزش این شهرستان اختصاص داده شده است.

خبرگزاری فارس: 830 میلیون‌ تومان به ورزش بهبهان اختصاص داده شد 

فرهاد باذلی‌محبوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در بهبهان اظهار کرد: دولت در سال جاری از بودجه‌های جاری کاسته و اعتبارات عمرانی را افزایش داده که در همین راستا امسال 830 میلیون‌ تومان از محل اعتبارات عمرانی استان به پروژه‌های ورزش شهرستان اختصاص یافته است.وی افزود: در حال حاضر در تلاش هستیم تا از محل اعتبارات توسعه نیز بودجه‌ای را به امر ورزش اختصاص داده تا روند اجرای پروژه‌های این بخش سرعت بیشتری به خود بگیرد.باذلی‌محبوب با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی هیئت‌های ورزشی و کسب افتخارات به دست ورزشکاران بهبهانی در رشته‌های مختلف بر توجه، حمایت و پشتیبانی از این هیئت‌ها تأکید کرد و گفت: در تلاش هستیم که هیئت کشتی را زیرپوشش دانشگاه آزاد اسلامی، هیئت معلولان را زیرپوشش دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا، فوتبال را زیرپوشش کارخانه سیمان و هندبال را هم‌چنان زیرپوشش فولاداکسین قرار دهیم.وی همچنین با اشاره به اینکه استعدادهای ورزشی بسیار درخشانی در شهرستان بالقوه و بدون استفاده وجود دارد، افزود: امیدواریم با حمایت مسئولان شهری و استانی بتوان در آینده‌ای نزدیک بخش‌های مختلف این منطقه به‌ویژه ورزش را به جایگاه واقعی و در خور شأن رساند.
 
 
رئیس هیئت هندبال بهبهان:
حضور بهبهان در لیگ برتر کشور در هاله‌ای از ابهام است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال بهبهان گفت: با توجه به نبود اسپانسر، حضور نماینده‌ای از این شهرستان در لیگ برتر هندبال کشور در هاله‌ای از ابهام است.

خبرگزاری فارس: حضور بهبهان در لیگ برتر کشور در هاله‌ای از ابهام است 

شاهرخ آذرحزین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: تیم هندبال بهبهان در لیگ برتر گذشته با حمایت شرکت فولاداکسین خوزستان حضور یافته و در میانه جدول به کار خود پایان داد.وی افزود: فولاداکسین نیز با وجود مشکلات خود، مبلغ معین شده را به تیم داده اما هنوز 21 میلیون تومان دیگر نیز باقی مانده است.رئیس هیئت هندبال بهبهان با بیان اینکه فولاداکسین تمایلی به تیم‌داری در سال جاری ندارد، تصریح کرد: جلسات زیادی را با مسئولان این شرکت داشته‌ایم اما تاکنون نتیجه‌ای نگرفته‌ایم و به طور قطع مشخص نیست که این شرکت تیم هندبال را در لیگ برتر امسال حمایت کرده یا از تیم‌داری صرف‌نظر می‌کند.وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود ما نیز راضی شدن فولاداکسین برای تیم‌داری را مشکل می‌دانیم مگر اینکه استانداری برنامه‌ریزی کرده و ضمن نامه‌نگاری به مراجع ذیصلاح، این شرکت را مجبور به تیم‌داری کند.آذرحزین ادامه داد: با مسئولان مختلف بهبهان برای تحت پوشش قرار دادن تیم هندبال این شهرستان صحبت کرده و جلسات زیادی برگزار کرده‌ایم اما هیچ کدام از حمایت از ورزش، جوانان و ورزشکاران استقبال نکرده‌اند.وی افزود: به این ترتیب، حضور نماینده‌ای از بهبهان در لیگ برتر هندبال کشور در هاله‌ای از ابهام بوده و بهبهان نیز در کنار تیم‌های هپکو اراک، شهرداری زرند کرمان و ذوب‌آهن اصفهان برای شرکت در مسابقات هندبال مشکلات زیادی دارد.رئیس هیئت هندبال بهبهان با بیان اینکه وضعیت نهایی حضور تیم بهبهان در لیگ برتر در هفته آینده مشخص می شود، به انتقال مسعود ظهرابی به تیم ثامن‌الحجج سبزوار اشاره کرد و گفت: تیم‌های دیگر حاضر در لیگ برتر خواهان جذب اکثر بازیکنان ما بوده‌اند اما به جز مسعود ظهرابی، آنها را متقاعد کرده‌ایم که تا مشخص شدن وضعیت حضور تیم در مسابقات صبر کنند.وی در پایان، 24 شهریور را زمان آغاز لیگ برتر هندبال کشور اعلام و گفت: زمان زیادی را از دست داده و در صورت مهیا شدن، زمینه برای حضور در مسابقات، با این شرط وارد بازی‌ها شده که فقط برای حفظ تیم در لیگ برتر تلاش کرده و بجنگیم.  
 

بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان به تیم ملی ارمنستان دعوت شد

 
آبادان - مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: با ارسال نمابری از سوی فدراسیون فوتبال ارمنستان به باشگاه صنعت نفت، الکسانیان مدافع صنعت نفت برای حضور در تیم ملی کشورش دعوت شد.
 
'علی حکمت' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی ارمنستان در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 دو دیدار در تاریخ‌های 7 و 11 سپتامبر برگزار می‌کند که یکی از آن‌ها در مقابل تیم ملی بلغارستان خواهد بود. مدیر عامل صنعت نفت گفت: براساس این برنامه الکسانیان از روز سیزدهم تا بیست و دوم شهریور ماه سال جاری همراه تیم ملی کشورش خواهد بود. حکمت در خصوص وضع کنونی تیم صنعت نفت آبادان گفت: تیم در شرایط حساسی قرار دارد و برای رهایی از این شرایط نیاز به یک برد دارد. وی ادامه داد: تمام برنامه و هدف تیم پیروزی برابر صبا قم است زیرا به این پیروزی نیاز مبرم داریم. تیم فوتبال نفت آبادان روز جمعه هفته جاری و از هفته ششم لیگ برتر پذیرای تیم صبا قم می شود

 

شهردار اهواز:

35 زمین چمن مصنوعی فوتبال در اهواز احداث شده است

 
اهواز- شهردار اهواز گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت جوانان و گرایش آن ها به فعالیت های مفید در یک سال گذشته 35 زمین چمن مصنوعی دراهواز احداث شده است.
 
به گزارش سه شنبه خبرنگار ایرنا از روابط عمومی شهرداری اهواز منصور کتان باف در آستانه هفته دولت این اقدام را در افزایش سرانه ورزشی شهر اهواز بسیار موثر دانست و گفت: شهر اهواز استعدادهای ورزشی بسیاری ازجمله در رشته فوتبال دارد و با راه اندازی این زمین های ورزشی، شاهد استقبال بسیار خوب نوجوانان و جونان فوتبالیست بوده ایم. وی افزود: احداث زمین های ورزشی در مناطق و محلات مختلف شهر در دستور کار است وامید است در ماه های آینده30 زمین ورزشی جدید در 30محله دیگر اهواز احداث شود. ' منصورکتانباف' اظهار داشت: روزی خواهد رسید که همه محله های شهر اهواز دارای زمین ورزشی مناسب شوند و در چنین شرایطی ضمن شکوفایی استعدادهای ورزشی جوانان این شهر، شاهد کاهش معضلات و ناهنجاری های اجتماعی خواهیم شد. وی افزود: در احداث این زمین های چمن مصنوعی نگاه ویژه ای به محلات محروم و حاشیه ای شهر شده است. کتان باف از نصب بیش از 40 مجموعه تندرستی و ورزشی در پارک های مختلف اهواز خبر داد و گفت: احداث این ست های ورزشی در سال 91 نیز ادامه خواهد یافت.
 

 
 

نتایج مسابقات کشتی جام رمضان باشگاه های اهواز اعلام شد

 
اهواز- کشتی گیران آزاد کار نونهال ونوجوان باشگاه های اهواز برای شناخت نفرات برتر این شهر تحت عنوان جام رمضان درخانه کشتی با یکدیگر به رقابت پرداختند که درپایان این نفرات عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.
 

در رده نونهالان:
در32 کیلو گرم 'توحید محبتی' ازبسیج ، 35 و38 کیلو گرم به ترتیب 'دانیال مکوندی' و'حاتم امیری' ازهمین باشگاه، در 42 و 47کیلوگرم 'علی طاوسی' و 'محمد امین امیدی' از خانه کشتی شهدا ، در 53 ، 59و66 کیلو گرم به ترتیب 'رضا محمدی' ، 'حسین حقیقی وعبدالله امین 'بختیار ازتیم نفت ، در73 کیلو گرم 'سید محمد موسوی' از بسیج و در 85کیلو گرم 'فاضل امیری' ازخانه کشتی قدس عنوان قهرمانی را از آن خود کردند. در رده بندی تیم کشتی خانه شهدا با 46 امتیاز اول شد وتیم های بسیج و نفت با 40 و 39امتیاز دوم وسوم شدند. به گزارش خبرنگارایرنا به نقل از روابط عمومی هیات کشتی خوزستان در رده سنی نوجوانان نیز این نفرات اول شدند.
در42 کیلو گرم 'محمد مهدی یارعلی' ازخانه کشتی قدس ، در46 کیلو گرم 'احمد بروجردی' از خانه کشتی شهدا ، در50 و54 کیلو گرم به ترتیب 'عباس حبیبی و رسول امیری' ازتیم بسیج در58 کیلو گرم 'محمد امین گودرزی' ازخانه کشتی شهدا در 63 کیلو گرم
' محمد رضا عابدی منش' از تیم نفت در 69 و76 کیلو گرم 'سجاد مرادی و احمد غلامی' ازخانه کشتی شهدا ، در85 کیلو گرم 'محمد منجزی' ازتیم نفت و در 100کیلو گرم محمد جلیلی از خانه کشتی قدس . دررده بندی تیمی، خانه کشتی شهدا با 65امتیاز اول شد وتیم های نفت با 62 و بسیج با 52امتیاز دوم وسوم شدند . این مسابقات با شرکت 55 نفر کشتی گیر از پنج باشگاه برگزار شد.
  

 

پایان مسابقات انتخابی هاکی نوجوانان خوزستان

مسابقات انتخابی هاکی نوجوانان خوزستان با قهرمانی تیم هادی‌یک به پایان رسید.

سالم خجسته رییس هیات هاکی استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این رقابت‌ها از روز شنبه (28 مردادماه) به مدت سه روز در سالن هادی‌آباد اهواز با حضور چهار تیم با عنوان جام رمضان برگزار شد.

وی گفت: تیم‌‌های هادی یک و دو، راه‌آهن و دانشگاه آزاد اهواز در این رقابت‌ها حضور داشتند. رییس هیات هاکی خوزستان به تیم‌های برتر مسابقات اشاره و بیان‌کرد: هادی یک به مقام قهرمانی رسید، راه‌آهن در مکان دوم ایستاد و هادی دو در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی عنوان‌کرد: بازیکنان برتر این سه تیم در قالب تیم منتخب استان به رقابت‌های المپیاد ورزشی کشور که از دهم شهریورماه به بعد برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

خجسته عنوان‌کرد: سطح این رقابت‌ها عالی بود و تیم‌ها رقابت ‌پایاپایی با یکدیگر داشتند.

وی یادآورشد: بعد از 50 سال تیم‌های‌ نونهالان و نوجوانان استان در مسابقات قهرمانی کشور به ترتیب جایگاه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند. رییس هیات هاکی خوزستان در پیش‌بینی‌اش از کسب مقام تیم منتخب استان در مسابقات المپیاد ورزشی کشور گفت: امیدواریم در این رقابت‌ها تیم استان روی سکو برود.

 

حضور نماینده خوزستان در مسابقات اسنوکر بانوان کشور

مسابقات قهرمانی رنکینگ اسنوکر بانوان کشور با حضور یک نماینده از خوزستان برگزار می‌شود. ا

 
 
حمدعلی چابک رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این رقابت‌ از روز جمعه (سوم شهریورماه) به مدت سه روز به میزبانی شهرکرد برگزار خواهد شد. وی عنوان‌کرد:‌ طاهره اسلامی اسنوکرباز استان در این مسابقات که رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی نیز است، شرکت می‌کند. رییس هیات بولینگ و بیلیارد خوزستان ادامه‌داد: اسلامی در دوره گذشته این رقابت‌ها که در آبادان برگزار شد، به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد و امید می‌رود که او در این مسابقات نیز به عضویت تیم‌ملی درآید. وی درباره حریفان اسلامی در این مسابقات خاطرنشان‌کرد: ‌اسنوکربازهای شیراز و اصفهان از رقبای اصلی نماینده خوزستان در این رقابت‌ها می‌باشند. چابک به جدول رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: این مسابقات در مرحله اول به صورت دوره‌ای و در مرحله بعد به صورت حذفی برگزار می‌شود. وی یادآورشد: ‌در دوره قبل مسابقات کشوری که سال گذشته در آبادان انجام شد، علاوه بر طاهره اسلامی که اول شد، سحر بایمانی نماینده دیگر خوزستان، عنوان نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص داد.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد