سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

 هفت افسر تیپ گارد ملی عربستان به دلیل خودداری از برخورد با مردم معترض، بازداشت شدند. منابع آگاه در شهر ریاض پایتخت عربستان از نشانه‌های بروز شکاف در گارد ملی این کشور و سرپیچی گروهی از نیروهای این گارد از سرکوب نمازگزاران خبر دادند. منابع آگاه در گفت و گو با هفته نامه المنار چاپ فلسطین اظهار داشتند: نشانه‌های شکاف و چند دستگی در دستگاه گارد ملی سعودی از انفجار اوضاع در درون صفوف این گارد خبر می‌دهند. این منابع افزودند: تنش شدیدی بر گارد ملی عربستان بویژه در برخی پایگاههای نظامی در منطقه الشرقیه این کشور سایه افکنده است. براساس همین گزارش، این تنش در پی خودداری یک تیپ از گارد ملی عربستان از سرکوب نمازگزاران که بعد از نماز در جمعه گذشته علیه رژیم آل سعود شعار می‌دادند، بروز کرد. هفته گذشته، هفت افسر تیپ گارد ملی عربستان که از اجرای دستورات برای سرکوب معترضان خودداری کردند، بازداشت شدند.  


* ائتلاف انقلابیون بحرین، با انتشار بیانیه‌ای اجلاس مکه و اظهارات شاه عبدالله را محکوم کردند. صادر کنندگان این بیانیه تأکید کردند: ما عربستان را مهد تروریسم و صادر کننده آن به جهان اسلام و عرب می‌دانیم. آنها افزودند: پادشاه عربستان که حامی وهابیون و تکفیری هاست و پیروان مذهب اهل بیت را در بحرین، یمن و شرق عربستان قتل عام می‌کند نمی‌تواند از گفتگوی مذاهب سخن بگوید. در این بیانیه ضمن اشاره به کشتار مردم عراق و ضدیت با دولت شیعه این کشور توسط آل سعود، تعلیق عضویت سوریه در سازمان همکاری‌های اسلامی در اجلاس مکه را محکوم کرد و آن را اقدامی برای ضربه زدن به جبهه مقاومت ضد صهیونیستی با محوریت سوریه، حزب‌الله لبنان و ایران دانست. مشروح این بیانیه را در صفحه 16 روزنامه جمهوری اسلامی امروز بخوانید.

 

* ترویج بدحجابی در تابلوی تبلیغاتی

سازمان پارک‌های و فضای سبز شهرداری نیشابور در اقدامی ناموجه ترویج بدحجابی را دامن زده است.این سازمان در تبلیغات خود برای دریاچه قایقرانی بوستان ریاضیات نیشابور اقدام به چاپ عکس یک خانم بسیار بدحجاب در حال قایق سواری در بیلبوردهای بزرگ سطح شهر کرده است که به‌طور مثال می توان به بیلبورد تقاطع امام- ارگ اشاره کرد.شایان ذکر است سکوت مسئولان سازمان مذکور و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون و برخورد نکردن آنها به این سازمان جای تامل دارد.انتظار است مسئولان مربوط نسبت به جمع‌آوری این تبلیغات غیرشرعی و برخورد با اشخاص خاطی اقدام فرمایند.

تیرخوردن دوجوان دشتستانیحوالی ساعت 19 شنبه شب دو جوان در روستای مکابری از توابع شهرستان دشتستان در حالیکه درحال تردد در روستا بودند توسط افراد ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به شدت زخمی شدند.
این دو جوان با هویت « الف.ذ » و « م.ذ » پس از این حادثه جهت درمان به بیمارستان 17 شهریور برازجان منتقل شدندهم اکنون حال عمومی این دونفر خوب گزارش شده است./.(سوک)

 *جاده مرگ زنان تنها

 بزرگراه اسرار آمیز به طول 800 مایل که تا کنون 43 زن طی 30 سال در آن مفقود شده اند خبر ساز شد.

این بزرگراه در کانادا قرار دارد که به قتلگاه زنان و بزرگراه اشک معروف شده است. طی 30 سال در این بزرگراه حدود 50 زن ناپدید شده اند که به نظر میرسد چیزی شبیه یک قتل زنجیره ای باشد.تازه ترین زن مفقود شده در این بزرگراه " مدیسن اسکات" 20 ساله است که در تاریخ 28 می سال گذشته ناپدید شد و تا کنون تلاش های پلیس برای یافتن وی بی ثمر بوده است. خانواده او برای یافتن و یا حتی خبری از او مبلغ 100 هزار دلار مژدگانی در نظر گرفته اند.ناپدید شدن این خانم 20 ساله موجی از وحشت در این منطقه برپا کرده استو همه به دنبال یافتن پاسخی جهت سوالات پیرامون مفقودی وی هستند.

ارسال پیامک بودارپیامک هشداردهنده ای در چندروز اخیر بین مشترکان همراه اول در گناوه ردوبدل شد.دراین پیامک که به تعداد زیادی از مشترکان در این شهرستان ارسال شده از آنان خواسته شده تا از خرید یک نوع ادوکلن جدید وارداتی اسرائیلی خودداری کنند.دراین پیامک نوع ادوکلن lovely اعلام شده که از کشور عراق وارد ایران شده است و حاوی مواد کشنده است.در ادامه این پیامک آمده است: درصورت استنشاق این ادکلن پس از چهار تا پنج روز تاثیر بدی روی بدن خواهد گذاشت و درمان ندارد.در پایان این پیامک از کسانی که آن را دریافت می کنند، خواسته شده تا به اطلاع دیگران برسانند.رییس شبکه بهداشت ودرمان گناوه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: تاکنون از این پیامک خبری هیچ اطلاعاتی ندارد.
*خودکشی متجاوز در مقابل چشمان قاضیمردی که به اتهام جرائم جنسی علیه نوجوانان تحت محاکمه بود، در جلسه دادگاه اقدام به خودکشی کرد. بنابر اعلام مقامات ایالت «فلوریدا»، متهم پس از شنیدن حکمش و پیش از آن که راهی زندان شود با مصرف چند قرص اقدام به خودکشی کرد.
به گزارش ایسنا، «جیمز ریچارد هریس» به بهانه معرفی کردن قربانیانش به باشگاه‌های فوتبال آنان را فریب و مورد تجاوز جنسی قرار می‌داد و از آنان فیلمبرداری می‌کرد. «هریس» که به اتهام اقدامات وقیحانه، تجاوزهای جنسی، تهیه فیلم و تصاویر هرزه‌نگاری به 80 سال حبس محکوم شده بود، در مقابل چشمان قاضی چند دانه قرص را در دهانش گذاشت. نیروهای پلیس که در جلسه دادگاه حضور داشتند بلافاصله به سمت متهم دویدند و تلاش کردند «هریس» پیش از آن که قرص‌ها را فرو دهد، نجات پیدا کند.قاضی دادگاه پس از وقوع این حادثه گفت: متهم که چاره‌ای جز رفتن به زندان و گذراندن محکومیتش نداشت و از وقاحت اعمال خودش آگاه بود، دست به این اقدام زده است.
 * وزیری که مردم را به دزدی تشویق می کند!

وزیر کار و اشتغال زایی هند در ایالت "اوتار پرادش"، پرجمعیت ترین ولایت های این کشور در جمع مسئولان محلی سرقت کوچک کامندان دولت را بلامانع اعلام کرد!"شیوپال سینگ یاداف"، به کارامندانش گفت اگر خوب کار کنند و در امور موفق باشند اجازه دزدی های کوچک را دارند فقط باید مراقب باشند که دزدی ها به سطح سرقت نرسد.خاطر نشان می شود که یکی از مهمترین شعارهای انتخاباتی حزب سوسیالیست حاکم در ایالت اوتار پرادش که یاداف از اعضای آن به شمار می رود مبارزه با فساد مالی بوده است.

همه، گزینه‌های احتمالی ما هستند! شنیدیم که دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات گفته: «عارف، خاتمی، جهانگیری، لاریجانی، علی مطهری، محسن رضایی و قالیباف گزینه‌های احتمالی ما هستند!» زارع فومنی در گفت‌و‌گو با فارس، درباره برنامه‌های این جبهه برای انتخابات اظهار داشت: ما معتقد به ورود نیروهای معتدل و میانه‌رو در انتخابات هستیم. دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات خاطرنشان کرد: ما دیدارهایی با آقایان هاشمی، عارف، عبدالله نوری، جهانگیری و محسن‌رضایی داشتیم و با کل احزاب هرچند هفته یک بار دیدار خواهیم داشت.
*نفوذ مافیای چای در وزارت جهادکشاورزی! رئیس اتحادیه چایکاران کشور ضمن انتقاد از سازمان چای به دلیل عدم پرداخت مطالبات 90 روزه کشاورزان چایکار، گفت: مافیای چای در وزارت جهادکشاورزی نفوذ کرده است.
ایرج هوسمی در گفتگو با مهر درخصوص پرداخت مطالبات چایکاران در سال جاری، اظهارداشت: باوجود اینکه رئیس سازمان چای کشور اخیرا اعلام کرد قراراست مبلغ 10 میلیارد تومان از مطالبات چایکاران کشور را پرداخت کنیم اما متاسفانه هنوز این مبلغ پرداخت نشده است.
رئیس اتحادیه چایکاران کشور بیان داشت: درحال حاضر سازمان چای نه تنها مساعده به کشاورزان چایکار نمی دهد بلکه حق الزحمه عادی آنها را هم پرداخت نمی کند و از دادن کود شیمیایی به کشاورزان چایکار مضایقه می کند. وی تصریح کرد: همه این اقدامات نشان دهنده نفوذ مافیای چای در وزارت جهادکشاورزی است.
*انتصاب چهار رئیس در کمتر از یکسال در استان البرزبا ایجاد استان البرز انتظار می رفت امور فرهنگی و اجرایی این استان تازه تشکیل شده با سهولت بیشتری پیگیری شود اما به نظر می رسد تا رسیدن به این نقطه مسیر طولانی باقی مانده است.
به طوریکه سیده زهرا حسینی در حالی پس از پنج ماه از انتصاب خود به سمت ریاست اداره کل ارشاد استان البرز جای خود را به حجت الاسلام و المسلمین پیرعلی که در طول یک سال گذشته مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرج را علیرضا عسگری، زودبین و زهرا حسینی عهده دار بوده اند.
*مهاجرانی: لندن وطن من است! وزیر سابق فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات در جدیدترین پست وبلاگش با خودباختگی فرهنگی از امکانات ابتدایی و ظاهری به اصطلاح فرهنگی انگلیس چنان سودا زده و اغوا شده سخن می‌گوید و بی محابا اعتراف می‌کند که لندن را بیشتر از تهران دوست دارد، بلکه به سبب آن بهره‌ای بیشتر از کیسه‌های پول انگلیسی به چنگ آورد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، عضو اصلی اتاق فکر فتنه که چندی پیش به همراه نوری زاده عامل MI6 دست گدایی به سوی عربستان دراز کرده بود، این بار مجیز گوی دربار سلطنتی ملکه انگلیس شد!
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات در جدیدترین پست وبلاگش با خودباختگی فرهنگی از امکانات ابتدایی و ظاهری به اصطلاح فرهنگی انگلیس چنان سودا زده و اغوا شده سخن می‌گوید و بی محابا اعتراف می‌کند که لندن را بیشتر از تهران دوست دارد، بلکه به سبب آن بهره‌ای بیشتر از کیسه‌های پول انگلیسی به چنگ آورد.
زشتی این گفتار و تناقضات آن در حدی بوده است که داد همفکرهای اصلاح طلب وی از جمله داریوش سجادی از روزنامه نگاران دوران اصلاحات را نیز در آورده است.
مهاجرانی در سایت خود ذیل پستی تحت عنوان «چرا لندن را دوست دارم» ظاهراً در میان سالی میل به تجدید وطن کرده و گفته است: ... در آغاز پنجاه سالگی از ایران خارج شدم. پنجاه سال زندگی در ایران و در شرق، بگذار نیمه دوم عمرت در غرب بگذرد! وطن همان سرزمینی است که در ان جا احساس ارامش و طمانینه می کنی.یدم لندن برای من دیگر یک مرحله گذار نیست .سرزمینی است برای زندگی کردن ... دیدم لندن را دوست دارم، با تنوع ملیت‌ها و تساهل و تسامحش. با احترام عابرها به هم و دست تکان دادن‌ها.
*جنجال دختری با احرام مردانه در مسجدالحرام یک دختر لبنانی در اقدامی بی سابقه و تعجب برانگیز، با بر تن کردن احرام مردانه ، وارد فضای مسجد الحرام شد.
به گزارش شیعه آنلاین در اولین دقایق ورود وی به مسجد الحرام، مأموران انتظامی و امنیتی مسجد الحرام متوجه موضوع نشدند اما پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از طریق دوربین های مدار بسته موجود در مسجد الحرام، از این ماجرا اطلاع یافتند.به محض اطلاع یافتن این موضوع، همه مأموران انتظامی و امنیتی مستقر در مسجد الحرام بسیج شدند تا او را پیدا کنند. این موضوع موجب به هم ریختن نظم و امنیت فضای داخلی مسجد الحرام شد.
پس از شناسایی او توسط مأموران، فورا یک عبای زنانه (چادر عربی) بر سر وی انداختند تا بخش عریان بدن او را بپوشانند. پس از آن وی را به مقر نیروهای انتظامی مسجد الحرام هدایت کردند.

قبرهای 50 میلیون تومانی

بهشت زهرا در قیمت‌های مختلف و نجومی ‌ید طولایی دارد و حالا دیگر حتی برای داشتن خانه ابدیت هم باید پول زیادی خرج کرد. شهر مرده‌های تهران مانند شهر زنده‌هایش کم‌کم به قبرهای چند طبقه و بعید نیست تا چند وقت دیگر به برج‌های چند طبقه تبدیل شود. قبرهای عمومی سه طبقه‌ای که خود بهشت زهرا می‌فروشد، 900 هزار تومان است اما قبرهایی که بین مردم دست به دست می‌شود و صاحبان قبر می‌خرند و می‌فروشند بسته به عمر قبر و اینکه درکجای بهشت‌زهرا قرار دارد، از پنج تا 50 میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.البته داستان قبرهای خانوادگی داستانی مجزا دارد و مقبره‌های خانوادگی بسته به اینکه کجاست و چقدر متراژ دارد حداقل با 300 میلیون تومان قیمت به فروش می‌رسد.

*اصلاح‌ طلبان در انتخابات آینده شرکت نمی‌ کنند 

دبیر مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت که اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده شرکت نمی‌کنند.سیدحسین موسوی‌تبریزی دبیر مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم، در پاسخ به این سؤال که آیا اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جهوری آینده شرکت می‌کنند، اظهار داشت: نه؛ اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری شرکت نمی‌کنند.وی همچنین در پاسخ به این سؤال که برنامه‌های اصلاح‌طلبان و نحوه ورود آنها در انتخابات به چه شکل خواهد بود، افزود: نمی‌دانم، بنده علم غیب ندارم.

*** گزینه های حامیان دولت برای ریاست جمهوریحامیان دولت دهم معتقدند در کابینه دکتراحمدی نژاد حداقل 5 وزیر و معاون رئیس جمهور وجود دارند که از پتانسیل لازم برای کاندیداتوری ریاست جمهوری برخوردارند. این گزینه ها عبارتند از 1-علی اکبرصالحی وزیر خارجه 2- علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی 3- فریدون عباسی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی هسته ای 4- کامران دانشجو وزیر علوم تحقیقات و فناوری 5- محمد رضاحاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش. گفته می شود استراتژی حامیان دولت تکثر کاندیدا در مرحله اول و ائتلاف در مرحله دوم انتخابات است

***برنده طلای المپیک"مهدور الدم"شد! پایگاه خبری محیط نوشت: این گروه تصویری از "اسامه ملولی" ورزشکار تونسی شنای ده هزار متر را منتشر کرد که نشان می دهد این ورزشکار پس از ده هزار متر شنا، در حال نوشیدن آب است در نتیجه این اقدامش را تظاهر به روزه خواری دانست و خونش را مباح خواند.
در ادامه پایگاه اینترنتی مذکور خطاب به اسامه ملولی نوشت: تو موجب ننگ همه ما هستی ، کشتنت از نظر شرع واجب شده است و ما ذلت را نمی پذیریم.

***فرار یک زن از زندان با استفاده از قاشق!مقامات قضایی اعلام کردند یک زندانی زن هلندی با الهام گرفتن از یکی از فیلم‌های سینمایی، در طول یک ماه با استفاده از قاشقی تونلی را برای فرار از زندان حفر کرد.
مدعی العموم هلند اعلام کرد که این زن 35 ساله هلندی توانست با حفر این تونل که عمقش چندین متر و زیر زندان زنان شهر بریدا در جنوب هلند بود، بگریزد.
بر اساس گزارش شبکه خبری "ان او اس"، این زن به دلیل قتل در حال سپری کردن دوران محکومیتش بود و فقط 22 ماه به پایان دوران محکومیتش باقی مانده بود.

****مجری معروف از کار برکنار شد آسوشیتدپرس نوشت: "فرید زکریا" به دلیل این اقدام معذرت خواهی کرده و مجله تایم نیز عذرخواهی وی را پذیرفته اما اعلام کرده که وی به مدت یک ماه از کار معلق خواهد بود.

زکریا روز جمعه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که مرتکب اشتباهی وحشتناک شده و تمامی گناه ها را در این رابطه به گردن گرفت.
دربیانیه ای دیگر "علی زلنکو" سخنگوی تایم اعلام کرد : مجله معذرت خواهی زکریا را پذیرفته اما به مدت یک ماه مطالب وی در این مجله چاپ نمی شود.
سخنگوی تایم در ادامه بیانیه خود اعلام داشت : عملی که زکریا انجام داده استانداردهای ما برای ستون نویس هایمان را زیرپا گذاشته . بر اساس استانداردها تایم آنچه که ستون نویس های ما می نویسند نه تنها باید بر اساس حقایق باشد بلکه باید نو و دست اول نیز باشد. دیدگاه ستون نویس های ما نیز نه تنها باید متعلق به خود آنها باشد بلکه باید کلمات به کار رفته در آن نیز متعلق به خودشان باشد.
بر اساس این گزارش، زکریا در شماره 20 آگوست مجله تایم که قرار است در هفته آینده منتشر شود مطلبی درباره کنترل سلاح در آمریکا دارد و گفته می شود در این مقاله پاراگراف های وجود دارد که همانند یاداشت "جیل لپور" استاد تاریخ دانشگاه هاروارد است که در ماه آوریل در مجله نیویورک منتشر شده بود.

***ورزشکار ماداگاسکار المپیک را به هم ریختورزشکار ماداگاسکاری با استارت بی موقع خود سبب بر هم خوردن نظم مسابقات دو 110 متر با مانع شد. بعد از این حرکت غیر حرفه ای ورزشکار ماداگاسکار، مسئولان وی را از ادامه رقابت ها اخراج کردند.

***پشت‌پرده طرح‌انتقال یکی از سران‌فتنه به جماران فرزند یکی از سران فتنه گفته است که از طریق آقای «علی‌اکبر ن. ن» در حال پیگیری جدی به‌منظور انتقال محل زندگی پدرش به محله جماران است.
«ح. ک» افزوده است که موضوع انتقال پدرش به جماران در اصل، طرح آقای «اکبر ه. ر» بود و او معتقد است که در صورت استقرار حاج آقا در جماران، امکان سر زدن افرادی مانند خود وی و «حسن. خ» به ایشان فراهم می‌شود و نیروهای امنیتی نیز نمی‌توانند مانع ملاقات چنین شخصیت‌هایی شوند.
به گزارش رجا , وی همچنین ادعا کرده است: آقای «علی‌اکبر ن. ن» خیلی متحول شده و از گذشته خود پشیمان است، در حدی که اکنون، راه نجات کشور را در بازگشت اصلاح‌طلبان به قدرت می‌داند. او آن‌قدر به ما نزدیک شده است که بسیاری از حرف‌های اصلاح‌طلبان را به‌عنوان راه‌حل‌های خودش مطرح می‌کند و حتی قرار است یک طرح چند مرحله‌ای را به‌عنوان راه نجات کشور ارائه دهد که قبول طرح «وحدت ملی» و بازگشت عزتمند اصلاح‌طلبان به صحنه سیاسی کشور از جمله بندهای این طرح است.

***خبر عجیب آقای استاندارچندی پیش استاندار کرمانشاه طی سخنانی از ساخت فیلمی سینمایی با محوریت جنایت صدام در حلبچه و بمباران شیمیایی مردم مظلوم این منطقه به کارگردانی جعفر جوزدانی خبر داد. پس پیگیری ها جهت اطلاع از روند ساخت این فیلم متوجه شدیم که جعفر جوزدانی کارگردان اعلام شده این فیلم از ساخت این پروژه سینمایی به دست خودش بی اطلاع است.

 ***مصوبه هزارمیلیاردی وخبرساز دولت زیرذره‌بینبر اساس پی گیری های یک نهاد نظارتی، مشخص شده دولت مبلغی بیش از هزار میلیارد تومان از بودجه های مربوط به مدیریت بحران را طی هفته های اخیر در اختیار وزارت جهادکشاورزی قرار داده تا بابت سهم دولت در اجرای سامانه آبیاری تحت فشار در مزارع سراسر کشور هزینه شود.
بر اساس گزارش این نهاد نظارتی، مصوبه فوق مغایرت های متعددی با قوانین دارد.

***بنیاد باران برنامه‌ای برای انتخابات 92 نداردمرتضی حاجی وزیر آموزش و پرورش دولت خاتمی در پاسخ به این سؤال که آیا خاتمی در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده شرکت می‌کند، اظهار داشت: خبر ندارم؛ سؤال پرسیدن از من ممنوع است.
وزیر دولت خاتمی در پاسخ به اینکه شما از چه چیزی خبر دارید، تصریح کرد: من فقط از آنچه در روزنامه همشهری می‌نویسند، خبر دارم.
وی درباره برنامه‌های حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده نیز گفت: این مسئله را از صلاح‌طلب‌ها بپرسید من اصلاح‌طلب نیستم.
حاجی درباره برنامه بنیاد باران برای ریاست‌جمهوری آینده اظهار داشت: این بنیاد علمی است و تا جایی که بنده خبر دارم برنامه‌ای برای انتخابات ندارد البته من الان در بنیاد باران سمتی ندارم.
***ورزشکار ایرانی رکورددارطولانی‌ترین نام درالمپیک"سعید محمدپور کرکرق"، وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم ایران به عنوان دارنده طولانی‌ترین نام در بین ورزشکاران شرکت کننده در بازی‌های المپیک تابستانی لندن معرفی شد.
این در حالی است که رکورددار طولانی‌ترین نام در تاریخ بازی‌های المپیک متعلق به یک اسکی باز اتریشی است که در سال 1956 این رکورد را به نام خود ثبت کرده است. نام کامل این ورزشکار "ماکس امانوئل ماریا الکساندر ویکوت برونو دلا سانتیسیما ترینیدادی تودوس لوس سانتوس فون هوهنلوهه لانگنبورگ" است!
***تبلیغ میلیاردی چای‌خارجی درسال تولیدملیرئیس سازمان چای کشور گفت: یک شرکت بزرگ داخلی در سال تولید ملی 20 میلیارد تومان برای تبلیغات چای خارجی اختصاص داده است، بدون اینکه از چای تولید داخلی حمایتی کند.

***انتقال شمش های طلا به مکان نامعلومبا توجه به افزایش قیمت جهانی طلا، زنجیره ای واقعی از تبهکاران شکل گرفته است. بخش قابل توجهی از طلاها ذوب و به شمش تبدیل می شود اما این شمش ها همیشه در بازارها یافت نمی شوند.

*** پیشنهادات اغوا کننده به محمد بناپس از اینکه حمید سوریان کشتی‌گیر وزن 55 کیلوگرم ایران توانست مدال طلای رقابت‌های المپیک 2012 لندن را با اقتدار کسب کند، مسئولان فدراسیون کشتی ترکیه به مربیان ایران پیشنهاد همکاری دادند.جمشیدخیرآبادی مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران با اعلام این خبر گفت: پس از پایان رقابت سوریان، مسئولان 2 کشور که یکی از آنها ترکیه بود، کنار تشک آمدند و پیشنهاد بالایی برای حضور کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای حضور در کشورشان دادند.
***مردم ایران حق رفتن به کافی شاپ و خوردن مرغ را ندارندهمزمان با پیروزی انقلاب اسلامی موجی از تبلیغات مسموم و سیاه نمایی از وضعیت داخلی جمهوری اسلامی ایران در رسانه های غربی به راه افتاد، اما به نظر می رسد این در ماههای اخیر به نقطه اوج خود رسیده است.
به طوریکه اخیرا ماهنامه آتلانتیک در گزارشی با عنوان « تازه ترین کارهایی که نمی توانید در ایران انجام دهید» به قلم « مکس فیشر» مدعی شده در ایران مردم حق رفتن به کافی شاپ و تماشای مرغ در تلویزیون را ندارند!
در بخشی از این گزارش می خوانیم «مقامات ایرانی دو راه برای سرکوب تعطیلات آخر هفته پیدا کرده اند: ایرانی ها نمی توانند بعد از این در کافی شاپ ها حضور یابند و یا خوردن مرغ در تلویزیون را ببینید.»
اگر این مثال را به عنوان مشتی از خروارها عنوان تلبیغاتی غرب بر علیه ایران بدانیم کاملا مشخص می شود که معنی نقض حقوق بشر در ایران ، حرکت ایران به سمت تولید سلاح های هسته ای و دهها مورد دیگر تا چه اندازه صحت دارد!
***فوتبالیست 25 ساله خود کشی کرد بنابر اعلام پلیس ایالت فلوریدا، «مرداک» 25 ساله خود را داخل خودرواش و در مقابل ساختمان محل تحصیلش در دوره دبیرستان با شلیک گلوله به قتل رساند. پلیس فلوریدا پس از پیداکردن بدن خونین و بی حال این مرد او را به بیمارستان منتقل کرد اما او بر اثر شدت ضربه پس از گذشت دو ساعت فوت کرد.
یکی از دوستان «مرداک» گفت: مدت یکسال بود به دلیل جراحت هایی که دیده بود قادر به بازی کردن نبود و تنها تمرین های سبکی را انجام می داد اما قرار بود به زودی برای شرکت در مسابقات، تمرین هایش بیشتر شود. به نقل از روزنامه دیلی میل، در 18 ماه گذشته سه بازیکن سابق فوتبال آمریکا، با ضرب گلوله اقدام به خودکشی کرده اند.
***میوه 40 هزار تومانی هم به بازار ایران آمد

فیسالیس میوه جدیدی است که تقریبا هم ‌سایز عناب است و گفته می‌شود این میوه بومی مناطق آمریکای جنوبی بوده و ترکیبی از طعم میوه‌های توت فرنگی، گیلاس، کیوی و آناناس است که به دلیل طعم خوش و بی نظیرش در کشورهای اروپایی و آمریکایی طرفداران زیادی دارد که برای تهیه سالاد، تزئین انواع شیرینی‌ یا مواردی از این دست از آن استفاده می‌شود.
گفته می‌شود این میوه بدون نگهداری در یخچال بیش از 10 روز ماندگاری دارد و در صورت نگهداری در یخچال حدود دو ماه مدت زمان ماندگاری این میوه افزایش می‌یابد که در برخی مغازه‌ها در ظروف 100 گرمی به فروش می‌رسد.

***توهین وهابیون به امام صادق(ع)در ادامه سناریوی تخریب امامان معصوم (علیهم السلام)، ملازاده مدیر شبکه وهابی وصال فارسی، به دنباله روی از سلمان رشدی ها و شاهین نجفی ها، به سبک دیگری به تخریب ائمه معصومین پرداخته و گفت: «امام جعفر صادق {ع} اصلا شیعه نبود.»
لازم به ذکر است که شبکه های وهابی برای تخریب ائمه اطهار(علیهم السلام) از هیچ کوششی دریغ نکرده و با ایجاد شبهه سعی در تضعیف باورهای شیعیان دارند.
این در حالی است که شیعیان دائما، با بی توجهی به شبکه های وهابیت، با بصیرت و آگاهی نسبت به اقدامات وهابیون و شناخت افکار پلید آنها هجوم وهابیت به اعتقادات خود را خنثی می کنند.

***ملازاده:من امام زمان هستم!کارشناس وهابی شبکه وصال فارسی در تفسیری عجیب از آیه مبارکه «و جعلنا للمتقین اماما» مدعی شد همه می توانند امام زمان باشند!
ملازاده در پاسخ به یکی از مخاطبان خود مدعی شد: «... جنابعالی هم می توانید امام زمان باشید، من هم می توانم امام زمان باشم، هر عالم درستی، هر عالم ربانی که مردم را در راه خیر رهبری کند امام زمان می شود ...»
البته این کارشناس وهابی نگفت که چگونه این آیه شریفه بر این معنی دلالت دارد که هر کس از خدا بخواهد که پیشوای مومنان شود حتما امام زمان خواهد شد.
گفتنی است که این اولین باری نیست که وهابیت برای توجیه باور های خود به تحریف معنای آیات قرآن کریم دست می زند.

 ***بدشناسی مدافع میلیاردی بعد از 4 بار عمل زیبایی!بهترین برندها و بهترین جراحی های زیبایی در اختیار ستاره هاست که در چشم هستند و حتی وین رونی هم از این قاعده مستثنی نبود و با کاشت مو به زیبایی خود کمک کرد. در ایران هم بازیکنان و مربیان برای زیبایی دست به جراحی؛ بوتاکس و هر نوع زیبایی می زنند. استفاده از رنگ مو در بین بسیاری از مربیان به امری عادی تبدیل شده است. اما در بین این ستاره ها یک مدافع بدشانس هم وجود دارد. او که خیلی زود و در جوانی موهای خود را با ریزش فراوان از دست داد اکنون سال هاست که برای زیبایی خود تلاش می کند اما هنوز به نتیجه ای نرسیده است.
این مدافع مشهور ایران تا به حال چهار بار برای بازگشت مو های خود و رسیدن به زیبایی دست به جراحی زده است و آثار این جراحی در سر او کاملا دیده می شود اما چیزی که پس از این جراحی ها بازنگشت موهای ستاره بود که هنوز هم او را بدون مو می بینیم اما همچنان این ستاره با قراردادی میلیاردی در تلاش برای بازگشت مو های خود است. شاید اگر او هم همانند وین رونی زیبایی خود را به متخصصی زبر دست می سپرد اکنون موهایش مثل ستاره منچستر یونایتد پر پشت بود.
****حضور برخی مدیران دولتی با خودرو های گران قیمت در محل کار!!!حضور برخی مدیران دولتی با خودرو های گرانقیمت در محل کار و یا برخی جلسات و همایش ها تاثیر نامطلوبی بر نگاه مردم داشته است. در حالی که دکتر احمدی نژاد زندگی ساده و به دور از تجملی داشته و در دولت نهم شرط رفت و آمد مدیران با خودروهای ساخت داخل را گذاشته بود اما با سهل انگاری های انجام شده موجی از تجمل گرایی در میان مدیران کلید خورده است.در هفته گذشته رفت و آمد یکی از استانداران با ماشینی لوکس و خارجی در چند همایش بازتاب منفی میان شرکت کنندگان داشته است. 

***شایعه جدید درباره فائزه هاشمیسفر فائزه هاشمی ‌رفسنجانی از محکومان پرونده فتنه 88 به کشور انگلیس گویا قرار است نظیر سفر برادر بزرگترش مهدی که از قضا او هم از متهمان اصلی حوادث سال 88 است زمانی طولانی به خود بگیرد.
سایت ضد انقلاب "خودنویس" با انتشار چند عکس و فیلم ، از حضور فائزه هاشمی به همراه چند نفر در ساختمانی در خیابان «فلیت استریت» لندن خبر داد و روز جمعه نیز شبکه ضد انقلاب صدای آمریکا، اعلام کرد خانم هاشمی احتمالا برادرش را در جلسه «راستی آزمایی» در روز دوشنبه همراهی می‌کند و محل سوالات نیز شماره 70 خیابان فلیت استریت اعلام شده است.
همزمان در لندن شایع شده فائزه هاشمی با هماهنگی قبلی با برخی مقامات غربی قرار است در جریان حضور در لندن غیر از تلاش برای ساماندهی اقدامات برادرش، یک پست به ظاهر ورزشی بین المللی نیز بگیرد تا شاید برای اقداماتش در ایران مصونیتی پیدا کند.
***سایت انتخاب همسر در ایران!سایت "بی بی سی فارسی" در گزارشی در مورد سایت های اینترنتی همسر یابی نوشت؛ آیا حاضرید از طریق سایت‌های دوست‌یابی با شریک زندگی خود آشنا شوید؟
مقامات رسمی در ایران اعلام کرده‌اند که برای هیچ سایت اینترنتی همسریابی در ایران مجوز فعالیت صادر نکرده‌اند. چندی پیش اعلام شده بود که با گردانندگان این سایت‌ها برخورد قانونی انجام می‌شود. با این حال ده‌ها سایت همسریابی، سال‌هاست در ایران فعالیت می‌کند. جستجویی کوتاه در اینترنت نشان می‌دهد که امروزه بعضی ایرانی‌ها هم مثل مردم سایر کشورهای جهان به دلایل مختلفی از جمله مشغله‌های زندگی، از پشت کامپیوتر به دنبال، دوست، شریک و یار زندگی خود می‌گردند.
پیش‌تر معاون اجتماعی پلیس فتا، ضمن هشدار به کاربران اینترنت درباره اعتماد به این سایت‌ها گفته بود: "فریب افراد با عناوین مختلف از جمله ازدواج در محیط سایبری بسیارآسان است و علت این مساله پنهان ماندن هویت واقعی افراد است".

***نسخه فتنه گران برای اجلاس غیر متعهد هاشورای هماهنگی راه سبز امید که از چند هفته گذشته با اطلاع رسانی گسترده در فضای رسانه و شبکه های ماهواره ای، از طرفداران خود خواسته بود تا با ایجاد اغتشاش خیابانی در روزهای برگزاری اجلاس تهران ، فضای کشور را در مقابل مهمانان خارجی حاضر در اجلاس نا امن جلوه دهند ، با اتخاذ تصمیم پیاده نظام فتنه برای سفر به مناطق خوش آب و هوا ! در تعطیلات اجلاس و ناامید شدن از همراهی آنان با پروژه مذکور ،با ارسال بیانیه ای از کشورهای مختلف جهان خواستند تا اجلاس تهران را تحریم کنند و با اپوزیسیون به جلسه بنشینند !

***تحریم کنسرت خواننده ضدسوریمخالفت خواننده سوری با نظام سوریه در تونس که مبدع انقلاب‌های اخیر در یکی دو ساله اخیر است، موجب شد مردم این کشور کنسرت وی را تحریم کنند.
اصاله نصری از خوانندگان زن سوری است که مدت‌هاست مخالفت‌های شدیدی با نظام بشار اسد در سوریه انجام داده و مورد حمایت غرب و جریان‌های عربی ضد مقاومت قرار گرفته است.
اما مخالفت او با نظام سوریه در تونس که مبدع انقلاب‌های اخیر در یکی دو ساله اخیر است، موجب شد تا مردم از حضور در کنسرت وی در قرطاج تونس خودداری کنند.

***بازداشت یکی از دست اندرکاران فتنه 88در آستانه برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران و تلاش عوامل فتنه و ضدانقلاب برای خودنمایی در مقطع برگزاری اجلاس، این عنصر پشت صحنه فتنه که برای برقراری ارتباط با ضد انقلاب به خارج از کشور سفر کرده بود، هنگام بازگشت در فرودگاه امام خمینی(ره) بازداشت شد.
یک منبع مطلع گفت: «میرطاهر-م» (از نمایندگان مجلس ششم) که به منظور تدارک برنامه های ضدانقلاب و فتنه گران به ترکیه رفته بود، مورد شناسایی نیروهای اطلاعاتی قرار گرفته و بامداد یکشنبه به محض ورود به کشور، در فرودگاه بازداشت و همراه با وسایل و مدارکی که از ترکیه با خود آورده بود، به مقامات قضایی تحویل شده است.
***پاداش 3400 میلیون ریالی هیات مدیره یک بانکبا تصمیم مدیران بنیاد شهید، به اعضای هیات مدیره بانک دی متعلق به این بنیاد پاداش 340 میلیون تومانی پرداخت می‌شود.
در حالی که اعضای اصلی هیات مدیره بانک دی را نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان اقتصادی کوثر، شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر، موسسه اندوخته شاهد، شرکت خدمات مالی و حسابداری کوثر، شرکت سرمایه‌گذاری آیت ایثار و شرکت صنایع غذایی نماد کوثر تشکیل می دهند، در جلسه هفته گذشته مجمع این بانک در مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش شاهد، پرداخت این پاداش هنگفت به مدیران بانک دی مورد تصویب قرار گرفته است.
در خبر اعلامی بانک از این جلسه هیچگونه اشاره ای به تصویب این پاداش نشده است. ریاست جلسه مجمع این بانک را محمدرضا مزجی معاون اقتصادی بنیاد شهید وامور ایثارگران برعهده داشته است. علی اکبر عرب مازار ریاست هیات مدیره این بانک را برعهده دارد. بانک دی ماموریت و رسالت خود را "ارزش‌آفرینی" اعلام کرده است.

***علت سفرهای اعضای حزب موتلفه به چینحمیدرضا ترقی در گفت و گو با خبرآنلاین دلایل سفر اعضای حزب موتلفه اسلامی به کشور چین را توضیح داد.
حمیدرضا ترقی رئیس مرکز امور بین الملل حزب موتلفه درباره علت سفرهای اعضای حزب موتلفه اسلامی به کشور چین گفت: به علت ارتباطی که با مسلمانان چین که حدود 80 میلیون نفر است برقرار می کنیم هیچ حزبی در دنیا با مسلمانان چین برقرار نکرده است و این ارتباط از نظر ما اهمیت دارد که بتوانیم با اعتماد چینی ها، دیدگاه هایمان را با مسلمانان چین مطرح کنیم. به طور طبیعی این ارتباط شکل می گیرد و هزینه های سفر ما به وسیله طرف چینی پرداخت می شود.

***تکثیر و توزیع شبانه روزنامه ضد انقلاب در شبهای ماه مبارک رمضان مشاهده شده است که عده ای ناشناس روزنامه ضد انقلاب کلمه را شبانه و بصورت پنهانی در مکانهای عمومی توزیع می کنند.

روزنامه کلمه که توسط سایت خبری کلمه تهیه و منتشر می شود بدون مجوز انتشار و بصورت پنهانی و شبانه توسط عده ای ناشناس در محل های عمومی شهر تهران و مرکز بعضی شهرستانها توزیع شده است . اخبار این روزنامه بدون مجوز ضد انقلاب که فقط در سیاه نمایی چهره انقلاب و رهبری نقش دارد با انتشار و توزیع شبانه قصد دارد تا فضایی محرف در افکار عمومی ایجاد کند این روزنامه ضد انقلاب که با حمایت عناصر فتنه و سایت کلمه پشتیبانی و طراحی می شود بصورت روزانه بر روی این سایت قرار می گیرید اما تا به حال به این گستردگی منتشر نشده است و بصورت پنهانی و شبانه در بین مردم توزیع نشده است.
اخیرا مشاهده شده است که در برخی محل های عمومی شهر تهران مثل مترو , پارک ها و تلفن های عمومی و بیمارستانها عده ای ناشناس روزنامه بدون مجوز را در این محل ها در بین مردم توزیع می کنند.
***آماده باش دستگاه اطلاعاتیآقای (الف-الف) از فعالین ضد انقلاب و مشاور اطلاعاتی صهیونیستها، چندی است که در حال جذب عوامل جاسوسی در ایران تحت عنوان استخدام خبرنگار برای سرویس های خبری تحت سیاست دستگاههای اطلاعاتی غربی است.
در جدیدترین این تحرکات وی با اعلام اینکه بنیاد تامسون رویترز برای تقویت مهارت های روزنامه نگاران دانشجو می پذیرد اما شرط حضور در این دوره را تعهد ادامه فعالیت روزنامه نگاری در کشور خود و آمادگی همکاری تحت شرایط خاص مطرح شده رویترز بر می شمرد!
نکته قابل توجه آن که طبق روال همیشگی این گونه همکاری های تحت پوشش خبرنگار، کلیه هزینه های سفر و اقامت ایرانیانی که برای این موضوع استخدام می شوند را این رسانه انگلیسی بر عهده گرفته است.
این جذب و استخدام خبرنگاران ایرانی پس از آن صورت می پذیرد که پروژه چشم روباه بنگاه شایعه پراکن بی بی سی فارسی با اشراف گسترده دستگاه امنیتی و اطلاعاتی در ایران به شکست انجامید.
رویترز در ماههای اخیر عملا نقش خود را به عنوان یک رسانه از دست داده و صرفا به عمله سیاسیون غربی در موثر نشان دادن تبلیغات تحریم‌های ضد ایرانی تبدیل شده است.

*** غیرت مرد امریکایی 'مایکل باربر'، بعد از انکه فهمید همسرش به او خیانت کرده و فرزند دخترش نیز حاصل روابط نامشروع او می باشد همسر و دخترش را کشت و به اعدام محکوم شد.
پس از آنکه "باربر" متوجه شد همسرش به او خیانت کرده و با مردی از ایالت تگزاس رابطه داشته، با عصبانیت، دستان همسر 43 ساله‌اش را بست و او را با کابل کامپیوتر خفه کرد و بدن بیجان وی را بر روی رختخواب انداخت. سپس "باربر" 55 ساله، سعی کرد دختر شش ساله‌اش را نیز خفه کند، اما وقتی با مقاومت وی مواجه شد، سر او را 20 بار به میله تخت کوبید تا اینکه جمجمه‌اش متلاشی شد.
به گزارش "هوفینگتون پست"، این جنایت مخوف تنها 8 روز پس از گرفتن نتیجه آزمایش تست پدری به دست آمد که "باربر" متوجه شد دختری که بزرگ کرده بوده، از گوشت و خون او نبوده است. او پس از گرفتن این آزمایش، به فکر انتقام بود و پلیس هنگامی که او در راه تگزاس بود تا مردی که با همسرش رابطه داشته را بکشد، دستگیر کرد.

***آمریکا تحریم را زیر پا گذاشتوال استریت ژورنال نوشت: متهم کردن بانک انگلیسی استاندارد چارتر به انجام مبادلات پنهانی با ایران و نقض تحریم ها علیه این کشور از سوی مقامات ایالت نیویورک موجب شده تا برخی از چهره های سیاسی انگلیس، مقامات این ایالت را به تلاش برای تضعیف لندن به عنوان مرکز فعالیت های مالی متهم کنند. به نظر می رسد، مقامات انگلیسی از اینکه شرکت های اروپایی بیش از همتایان آمریکایی شان از تحریم ها علیه ایران متضرر شده اند، ناراضی اند.
این گزارش افزود: علی رغم تشدید تحریم ها علیه ایران، صادرات کالا از آمریکا به این در نیمه نخست 2012 حدود 70 درصد افزایش یافته و این در حالی است که صادرات کالا از اتحادیه اروپا به تهران در حال کاهش است.
وال استریت ژورنال ادامه داد: مشخص نیست که چگونه ایرانیان حق دارند سیگار مارلبروی تولید آمریکا را بکشند، اما حق ندارند خودروی پژوی تولید فرانسه را سوار شوند! به بیان دیگر، وقتی پای شرکت های آمریکایی به میان می آید، مقامات دولت آمریکا انعطاف بیشتری را در مورد تحریم ها از خود نشان می دهند

***برکناری یک مقام نظامی به دلیل رسوایی های گسترده اخلاقی به گزارش سایت سی ان ان، مقامات نظامی آمریکا، بعد از وقوع رسوایی های غیر اخلاقی بسیار در پایگاه تحت نظر فرمانده یکی از واحدهای آموزش مقدماتی نظامی، وی را از فرماندهی عزل کردند.
شکایت های متعدد انگشت اتهام را به سوی مسئولان آموزش این واحد نشانه گرفته است.
به گزارش یک منبع آگاه که هنوز اسم آن فاش نگردیده است، سرهنگ " گلن پالمر" فرمانده واحد آموزشی 737 پایگاه هوایی "لاکلند" در ایالت "سن آنتونیو"، بعد از این رسوایی از فعالیت نظامی عزل گردید.
در تحقیقات اولیه در حالی هفت مربی به فرماندهی سرهنگ گلن پالمر به عنوان متهمان اصلی این پرونده معرفی شده اند که یکی از آنان اعتراف به رابطه های غیر اخلاقی خود داشته است.

*** تردد مشکوک آمبولانس‌های ترکیه در نزدیکی مرز ایراندر شرایطی که ایران به منظور تامین امنیت نشست سران غیر متعهد تردد افراد بدون روادید میان ایران و ترکیه را به حالت تعلیق درآورده، آمبولانس‌های ترکیه‌ای به بهانه کمک به مصدومان زلزله آذربایجان شرقی در نقاط مرزی ایران به صورت مشکوکی تردد دارند.
در شرایطی که دولت جمهوری اسلامی برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان مناطق شمال غربی کشور، از مجامع بین‌المللی تقاضای کمک نکرده، دولت ترکیه اقدامات تحریک‌برانگیزی را در نقاط مرزی ایران انجام می‌دهد.
اعزام آمبولانس‌های ترکیه‌ای به نزدیکی مرزهای ایران باعث شده تا احتمال تلاش ترکیه برای تکرار تجربه سوریه در مناطق شمال غربی ایران قوت بگیرد.
در ماجرای سوریه نیز دولت ترکیه به بهانه ارسال کمک‌های بشردوستانه و در قالب آمبولانس‌های امدادی، تجهیزات و تسلیحات جنگی به مناطق شمالی سوریه ارسال می‌کرد. موضوعی که در هفته گذشته از سوی یکی از نمایندگان پارلمان ترکیه نیز صراحتا به آن اذعان شد.
در چنین شرایطی انتظار می‌رود نهادهای امنیتی و مرزی با دقت بیشتری تحرکات مرزی دولت ترکیه را زیر نظر بگیرند.

***حمایت جبهه اصلاح‌طلبان از مشایی!محمد زارع فومنی دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با اشاره به رویکرد اصلاح طلبان درباره انتخابات آتی، گفت: در نوع تفکر در میان اصلاح طلبان نسبت به انتخابات 92 وجود دارد، عده ای خواهان حضور پررنگ و برخی نیز مخالف حضور این جریان در انتخابات هستند
دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با طرح این موضوع که جریان اصولگرایی در آینده ای نزدیک شکست سنگینی خواهد خورد، گفت: جریان اصول گرایی در آینده از طرف اصلاح طلبان و یا از طریق شبه اصلاح طلبان متحمل شکست سنگین خواهد شد.
وی در تعریف شبه اصلاح طلبان گفت: شبه اصلاح طلبان گروهی هستند که در درون جریان اصولگرایی حضور دارند، اما تفکرات آنها نزدیک به اصلاح طلبان است.
وی همپنین با اشاره به تعدد کاندیداهای انتخاباتی و اینکه همه گروههای سیاسی برای انتخابات کاندیدا خواهند داشت در مورد حضور طیف دولت در انتخابات گفت: ما از حضور کاندیداهای دولت در انتخابات استقبال می کنیم. بخصوص اینکه اعتقاد داریم حضور مشائی در انتخابات موجب گرم شدن فضای انتخاباتی خواهد شد و همچنین حضور وی به نفع اصلاح طلبان نیز هست.

***چرا خاتمی به افطار موسوی خوئینی ها نرفت؟محمد خاتمی علی رغم دعوت در افطار موسوی خوئینی ها حاضر نشد. خاتمی ضمن اعتراض به حضور برخی عناصر تندرو در جبهه اصلاحات گفته است:" ما بیشترین ضربات را از دوستان درون جبهه خوردیم.کافی است نگاهی به عقب داشته باشیم و پیامد تندروی های صورت گرفته را ملاحظه کنیم."

***ماموریت جدید خاتمی به موسوی لاریسید محمد خاتمی پس از دیدارهای چندی که با برخی از همفکران داشته بر ضرورت توجه جدی بر انتخابات شوراها تاکید کرده است.
وی همچنین موسوی لاری را مامور پیگیری حضور اصلاح طلبان در انتخابات شوراها کرده و خواستار برگزاری جلسات منظم با استانداران دولت اصلاحات و نیز نمایندگان ادوار شده است.
گفته می شود پس از این تاکید، اصلاح طلبان ضمن سفر به استان ها و مشاوره گیری های منطقه ای در حال چینش ساختار و رایزنی برای شناسایی کاندیداهای خود هستند.

*** غضنفر جبهه اصلاحاتنمازی، نایب رئیس مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی طی اظهاراتی با بیان اینکه کواکبیان به جبهه اصلاحات پشت کرده لذا اصلاح طلب نیست، ادامه داد: اصلاح طلب واقعی دارای شاخصه هایی بوده که اولین شرط آن نگرانی برای اجماع این جریان است و کسی که به اصلاحات پشت کند قطعاً مردود خواهد بود وی تصریح کرد: شخصی که وجود شورای هماهنگی در داخل جبهه اصلاحات را قبول دارد و نماینده وی در آن شرکت می کند به یکباره جبهه مردم سالاری را تشکیل داده که نمی توان این تناقض را با یکدیگر مرتبط دانست لذا مسبب ایجاد این انشعابات کواکبیان است.

 ***توطئه صهیونیستی برای عقیم کردن دختران ایرانیحسن عباسی در نشست بخش تحول علوم انسانی نمایشگاه قرآن با عنوان «انسان در علوم انسانی اقتدار آفرین» به ایراد سخنرانی پرداخت. وی در بخشی از سخنانش گفت: خدا می‌داند اگر بانک های جمهوری اسلامی تبلیغ نکنند چه بودجه‌ای ذخیره می‌شود و آن ها می‌توانند دردهای زیادی از جامعه را درمان کنند. خدا می‌داند توطئه صهیونیستی چیزی نیست جز آنکه برای عقیم کردن دختران از چیپس و پفک استفاده کند. آخر هزینه‌ای که برای این تبلیغات سیب زمینی سرخ کرده و ذرت بو داده می شود از کجا می‌آید، که هر ساعتی تلویزیون و رادیوی جمهوری اسلامی را روشن می‌کنیم مدل توپی و یا موتور‌ی‌اش تبلیغ می‌شود.
آن‌هایی که فکر می‌کنند که چرا مراکز زنان و زایمان و نازایی اینقدر پرمشتری است بروند ببینند در 20 سال گذشته مهمترین خوراک و تنقلات دختران مملکت مدل توپی‌اش بوده یا موتوری‌اش. ازدواج که در کشور ما سنش به تاخیر افتاده و بعد از ازدواج هم که خانم ها بچه‌دار نمی‌شوند تا دکترا بگیرند و بعد هم که تصمیم به بچه دار شدن می گیرند، تازه اول رفت و آمد در مطب‌های زنان و زایمان و نازایی است؛ یکی از دلایل این موضوع تغذیه‌ای نامناسب هم می تواند باشد.
***طرح دولت برای واگذاری زمین کشاورزی به بیکاران

طرح واگذاری 2 میلیون هکتار زمین کشاورزی در دستور کار دولت قرار گرفته است. در صورت اجرای این طرح و تامین منابع مالی آن، پیش بینی می شود علاوه برای اشتغال زایی گسترده، تولید محصولات کشاورزی با رشد قابل ملاحظه ای روبرو خواهد شد.
***سه خبر انتخاباتیشنیده ایم که بحث تغییر مجری انتخابات به هیچ وجه در دستور کار نهادهای نظارتی و حقوقی قرار ندارد و انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به روال گذشته صورت خواهد پذیرفت.
همچنین , حق الزحمه 6 هزار تن از بازرسان دور دوم انتخابات مجلس تهران پس از گذشت پنج ماه پرداخت نشده است. بازرسان نسبت به این تعویق پرداخت ها معترض هستند.
یکی از کاندیداهای طرح "دولت وحدت ملی" هم فعالیت های انتخاباتی خود را آغاز کرده است. تا دو هفته دیگر سایت شخصی وی راه اندازی خواهد شد.
***مهندسان ایرانی در راه قطرشرکت های نفت و گاز قطری که قبلا نیروهای خود را از هند تامین می کردند در هفته های اخیر تبلیغات گسترده ای را برای جذب ایرانیان به کار گرفته اند. قطری ها پیش از این نیز تلاش بسیاری برای جذب خلبانان با تجربه ایرانی از خود نشان داده بودند.

***حمله به سیدمحمدخاتمیرئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: خاتمی در معرض اتهام سنگین تلاش برای اخلال در امنیت ملی قرار دارد لذا بهتر است سکوت اختیار کند و جز اظهار پشیمانی چیزی نگوید.
رضا روستاآزاد با اشاره به تلاش برخی سران اصلاحات برای ورود به عرصه سیاسی کشور، اظهار داشت: محمد خاتمی در انتخابات 88 عملکرد خوبی نداشت و به نوعی در جایگاه متهم قرار دارد.

وی با بیان اینکه اگر فضای عمومی جامعه مصلحت نمی‌بیند که این افراد محاکمه و مورد سوال واقع شوند، اجازه اظهار نظر را از اینان بگیرد، تصریح کرد: مقابله سران اصلاحات با اصل نظام در سال 88، آسیب‌ها و صدمات امنیتی، فرهنگی و سیاسی زیادی به پیکره سیاسی کشور وارد کرد. لذا بهتر است که این افراد سکوت اختیار کرده و اگر هم قرار باشد حرفی بزنند، بهتر است تنها اعلام برائت و اظهار پشیمانی کنند.
روستا‌آزاد با بیان اینکه خاتمی انگار نمی‌داند که در معرض اتهام سنگین تلاش برای اخلال در امنیت ملی قرار دارد، خاطرنشان کرد: وی باید بداند حتی در صورت اعلام برائت نیز حق ورود به عرصه سیاسی کشور را ندارد. زیرا هیچگونه پایگاه اجتماعی، سیاسی و حقوقی در جامعه ندارد.

فتوای تحریم "شکلک‌ها" دراینترنت و موبایل مفتی مشهور سعودی، استفاده از "شکلک‌ها" در اینترنت و تلفن‌های همراه را حرام دانست.به گزارش العالم "شیخ عبدالرحمن البراک" در صفحه خود در شبکه اجتماعی توتیر، در پاسخ به سئوالی در خصوص حکم "شکلک‌ها" گفت: از آنجایی که شکلک های رایچ در دستگاه های هوشمند، مانند تصاویر دارای روح هستند، استفاده از آنها جایز نیست.البراک گفت: از نمادهای چهره در دستگاه‌ها نباید استفاده کرد، زیرا در آنها شائبه "بُت سازی" وجود دارد.البراک قبلا در فتوایی، قتل کسانی را که مشکلی با اختلاط زن و مرد در محل کار و آموزش ندارند، مجاز دانسته بود.
هک سایت ایت الله سیستانی در حالی که مراجعان برای اطلاع از نظر آیت الله سیستانی درباره مسائل عید فطر به سایت ایشان به آدرس «Sistani.org» مراجعه کردند با صحنه ای جدید مواجه شدند.سایت این مرجع تقلید عالی شیعیان عراق بر اساس اطلاعات مندرج در صفحه جدید توسط گروه تروریستی «ارتش آزاد سوریه» هک شده است.در صفحه ای که هم اکنون بر روی سایت آیت الله سیستانی قرار گرفته ضمن درج توهین هایی به آیت الله سیستانی پرچم عربستان سعودی قرار گرفته و عبارت «هک شده توسط ارتش آزادی سوریه» به زبان انگلیسی درج شده است.گروه های موسوم به ارتش آزاد سوریه، تشکیل شده از گروه های تکفیری ضد شیعی حمایت شده از قطر و عربستان هستند که در چند ماه اخیر حملات شدیدی به شیعیان در سوریه داشته و دست به کشتار آنان زده اند و این اقدام اخیر آنان می تواند از همین نگاه تکفیری و وهابی آنان برخاسته باشد.
* 84 هزار پست سازمانی خالی در حوزه بهداشت و درماننماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه تمام خدمات حوزه بهداشت و درمان را دولت نباید به بخش خصوصی بسپارد تصریح کرد: شاخصه اصلی این حوزه باید به دست دولت باشد تا بخش خصوصی نتواند با بالا بردن هزینه‌های درمان بر گرده مردم فشار آورد.محمد صادقی بالا رفتن امید به زندگی مردم کشورمان به 72 سال را نتیجه خوب حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد و بیان داشت: همگی در تلاش هستند که بتوانند زمینه استخدام 84 هزار پست سازمانی خالی که در حوزه بهداشت و درمان در کشور وجود دارد را فراهم کنند.
* بیش از 170 هزار نفر قتل تنها در 10 سال!آمار منتشر شده توسط «اف بی آی» نشان می دهد که در دهه نخست قرن 21 در ایالت های آمریکا به استثنای «فلوریدا» که یکی از ناامن ترین ایالت های این کشور است، حدود 170 هزار نفر به قتل رسیده اند.به گزارش روزنامه «وال استریت ژورنال»، آمار و ارقام جدیدی که توسط دولت آمریکا منتشر شده است، نشان می دهد که تنها در دهه نخست قرن 21 از سال های 2000 تا 2010 دست کم 169 هزار نفر در ایالت های مختلف آمریکا کشته شده اند.این آمار شامل تعداد افراد به قتل رسیده در ایالت «فلوریدا» نمی شود. فلوریدا یکی از ناامن ترین ایالت های آمریکا به حساب می آید که هر روزه شاهد حوادث تیراندازی گوناگونی است.

*نگهداری 5هزار مدال در یک بانک خصوصیگزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی بانک پاسارگاد از تخلفات مختلف این بانک از قوانین و مقررات بانک مرکزی و سازمان بورس اوراق بهادار حکایت دارد.به گزارش خبرنگار مشرق، طبق یکی از موارد مطالبات بانک پاسارگاد از شرکتهای مالی وابسته به خود در پایان سال 1390 به بالغ بر 11853 (حدود 1200 میلیارد تومان) رسیده است که عمدتاً نیز به دلیل عدم پرداخت توسط این شرکتها تجدید گردیده اند که این موضوع تخلف از مقررات ابلاغی بانک مرکزی است.
بر اساس گزارش بازرسی قانونی، همچنین در اقدامی عجیب از نگهداری 5313 مدال طلا به عنوان بخشی از موجودی های بانک پاسارگاد سخن گفته شده است. همچنین این گزارش از رعایت نشدن حدود تسهیلات قانونی به اشخاص مرتبط با هیات مدیره بانک در مورد 10 شرکت و عدم رعایت سقف قانونی سرمایه گذاری در شرکتها در 17 مورد سخن گفته است.
مردی که 11 سال دستش را بالا نگه داشته است

یک مسافر هندی در فرودگاه آتاتورک استانبول توجه همه را به خود جلب کرد.این مسافر هندی که " کاپیلاخام ناماه " نام دارد، با دستی که 11 سال است بالا نگه داشته و ناخن‌های بلندش توجه مسافرین داخل فرودگاه را به خود جلب کرد.گفته می‌شود که "کاپیلاخام ناماه" دست راست خود را به "شیوا" خدای هندوها وقف کرده و 11 سال است که آن را پایین نیاورده است! این مرد هندی در همین مدت زمان ناخن‌هایش را نیز کوتاه نکرده و به گفته کسانی که او را دیده‌اند ضخامت ناخنهایش به اندازه انگشتانش هستند!

ایست قلبی هوادار تراکتورسازی یکی از هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی پس دریافت گل تساوی این تیم برابر نفت آبادان دچار ایست قلبی شد و به بیمارستان منتقل شد.در جریان دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی و نفت آبادان در تبریز، پس از آن که آبادانی‌ها در دقیقه 63 گل دوم و تساوی دیدار را به ثمر رساندند، یکی از هواداران تبریزی دچار ایست قلبی شد و توسط ماموران اورژانس مستقر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به بیمارستان منتقل شد.

مجسمه زن برهنه در دانشگاه ایران!

چندی پیش خبری در سایت ها منتشر شد که حاکی از وضع نابهنجار دانشکده های هنر می باشد، خبری مبنی بر الگو های نامتعارف جهت طراحی دانشجویان. در این خبر عکس مردی منتشر شد که با یک حالت غیر عادی، الگوی طراحی دانشجویان شده بود. این عکس مثبت ترین حالت یک مدل یا الگو، جهت طراحی است. در حالی که معمولن بهترین الگوی طراحی ، یک دختر با یک ژست بدنی خاص است که باز کردن بیشتر این موضوع (حالت قرار گیری دختران جهت الگوی طراحی) صلاح نیست.خبر جدید انتشار عکسی هایی از یکی از دانشگاه های شهرستان نور به نام دانشگاه مازیار است که وضع اسف بار دانشگاه های هنر را به روشنی نشان می دهد.عکس زیر که به صورت اختصاصی از مجموعه سایت های ارزشی منتشر شده یکی از الگو های طراحی در این کلاس ها میباشد .مجسمه ای از هیکل یک زن نیمه برهنه است که در وسط کلاس قرار دارد و به نوعی مروج بی حیایی و فساد در این کلاس ها میباشد.به گفته برخی از دانشجویان الگوهای مبتذل مطلوب ترین طرح های استاد های رشته هنر می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد