سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان

 

 

 

 

شناسایی 3 سارق درهویزه به کشف 71 فقره سرقت منجرشد

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان مطرح کرد
شناسایی 100 نقطه حادثه خیز در راه‌های خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: 100 نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان شناسایی شده است.

خبرگزاری فارس: شناسایی 100 نقطه حادثه خیز در راه‌های خوزستان 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نصرالله دهقانی ظهر امروز در رزمایش مرحله دوم سفرهای تابستانی اظهار کرد: تا کنون 100 نقطه حادثه خیز در جاده های خوزستان شناسایی شده که نیاز به اصلاح دارند.این مسئول افزود: این نقاط حادثه خیز در تمام راه ها اعم از شمال و جنوب استان وجود دارند که به ترتیب اولویت نسبت به ایمن سازی آنها اقدام می شود.عضو کمیته ایمنی راه‌های خوزستان اولویت‌های ایمن سازی نقاط حادثه خیز را محورهای پرتردد و شریانی از جمله محور ایذه - باغملک - هفتکل و شمال استان از جمله اندیمشک - شوشتر - مسجدسلیمان عنوان کرد.وی با بیان اینکه امسال 25 تا 30 درصد اعتبارات راهداری برای ایمن سازی نقاط حادثه خیز اختصاص می یابد، گفت: ایمن سازی و اصلاح نقاط پرخطر در یک سال امکان پذیر نیست و این امر بر اساس میزان اعتبارات به صورت مرحله به مرحله انجام می شود.دهقانی عنوان کرد: در سال جاری 10 میلیارد تومان اعتبار برای راهداری و نگهداری راه های استان پیش بینی شده است که شامل ساماندهی تابلوهای هشدار دهنده، خط کشی و... است.وی همچنین در مورد هدف این رزمایش توضیح داد: با توجه به شروع مرحله دوم سفرهای تابستانی عوامل دست‌اندرکار در ایمنی جاده ها شامل اورژانس، پلیس، اورژانس، حمل و نقل و پایانه ها و هلال احمر برای آموزش رانندگان و ارتقای ایمنی جاده های برون شهری این رزمایش را برگزار کردند.رزمایش مرحله دوم سفرهای تابستانی برای نخستین بار در خوزستان با مصوبه کمیته ایمنی راه ها امروز در پاسگاه پلیس راه اهواز - اندیمشک برگزار شد.
 
اهواز- فرمانده انتظامی شهرستان هویزه از دستگیری سه سارق و اعتراف آنها به 71 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
 

به گزارش چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس،سرهنگ'کریم چلداوی'در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان هویزه پس از کسب خبر مبنی بر اینکه عده ای به عناوین مختلف اقدام به سرقت از مسافران خودروها در مسیر آن شهرستان می کنند، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. این مقام مسوول افزود: پس از تحقیقات و بررسی های صورت گرفته سه نفر به هویت های معلوم دستگیر و با استفاده از شگرد های خاص فنی و پلیسی به بزه انتسابی و 71 فقره سرقت اعتراف کردند. سرهنگ چلداوی در خاتمه خاطر نشان کرد:متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند. 

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان:

285 نفر متخلف شکار و صید در خوزستان دستگیر شدند

 
اهواز- مدیر کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان گفت: در چهار ماه گذشته تعداد 285 نفر متخلف شکار و صید در خوزستان دستگیر شدند.
 
به گزارش سه شنبه روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، 'احمدرضا لاهیجان زاده' اظهار داشت: از این متخلفان 65 قبضه سلاح مجاز و غیر مجاز به همراه 53 رشته تور ماهی گیری، 14 مولد برق (شوک الکتریکی) 10 قایق ،8 موتور برق کشف و ضبط شده است. به گفته وی متخلفان جهت انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی استان معرفی شدند.
لاهیجان زاده افزود: میزان ضرر و زیان اخذ شده از متخلفان مبلغ 290 میلیون و 567 هزار ریال است و بیشترین تخلف در زمینه صید ماهی ،شکار پرنده و قطع اشجار انجام شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد