سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از ایذه

وضعیت راه‌های ایذه و باغ‌ملک اسفبار است.  

به گزارش ایذه پرس نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس نهم با بیان این‌که ۹۰ درصد جاده‌های فرعی در ایذه و باغملک خاکی و امکان تردد خودروها در آن وجود ندارد، گفت: تاکنون هیچ پروژه‌ای برای تعمیر جاده‌های این منطقه تعریف نشده است.حجت‌الله درویش‌پور در گفت‌وگو با خانه ملت، گفت:  وضعیت جاده‌ها و بزرگراه‌های شهرستان‌های ایذه و باغملک بسیار ضعیف است و نیاز به رسیدگی جدی دارد.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس نهم گفت: علی‌رغم این‌که منطقه وسعت قابل ملاحظه‌ای دارد وضعیت جاده‌های روستایی نیز در مناطق کوهستانی بسیار بد است.وی با یادآوری این مطلب که جاده‌هایی که در سال‌های ابتدایی پس از انقلاب ساخته شده‌اند به دلیل عدم رسیدگی و فرسودگی، آسیب بسیاری دیده و خراب شده‌اند، گفت: ۹۰ درصد جاده‌های آنتنی و فرعی نیز در این منطقه خاکی هستند و غیرقابل تردد برای خودروها شده‌اند.
درویش‌پور با اشاره به این‌که بیش از ۱۰۰۰ روستا در ۲ شهرستان وجود دارد، گفت: جاده‌هایی که این روستاها را به یکدیگر متصل و مرتبط می‌کنند، بسیار وضعیت اسفناکی دارد.
وی گفت: ایذه شهرستانی است که در مسیر استان چهارمحال بختیاری و اصفهان قرار گرفته است و به دلیل تردد کامیون‌ها و تریلرهایی که از بندر به سایر شهرها می‌روند، پتانسیل سرمایه‌گذاری در منطقه وجود دارد.عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  تردد کامیون‌ها در جاده‌های غیر استاندارد اطراف این شهرستان ضرورت رسیدگی را گوشزد می‌کند.
نماینده مردم ایذه و باغ‌ملک در مجلس گفت: تاکنون پروژه‌ای برای تعمیر جاده‌ها و بهتر شدن کیفیت مسیرهای ترانزیتی تعریف نشده و مسئولان توجهی به این منطقه ندارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد