سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

مدیرکل حمل و نقل خوزستان خبر داد
فعالیت نخستین شرکت توانمند امداد خودرو در خوزستان 

خبرگزاری فارس: نخستین شرکت توانمند امداد خودروی جاده‌ای در خوزستان از اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های این استان پروانه فعالیت دریافت کرد.

خبرگزاری فارس: فعالیت نخستین شرکت توانمند امداد خودرو در خوزستان 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان، مدیر کل این اداره اظهار داشت: این شرکت با دارا بودن بیش از یکصد دستگاه خودروی امدادگر تمام جاده‌های استان خوزستان را زیر پوشش قرار می‌دهد.

سید محمد حسین مرعشی افزود:  امداد خودرو به عنوان یکی از عوامل مؤثر در کاهش خسارات تصادفات جاده‌ای به شمار می‌رود و در صورت وقوع تصادف با تماس تلفنی مردمی و یا اطلاع رسانی توسط پلیس راه، اورژانس و یا هلال احمر به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات است.

وی آمادگی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان را از فعالیت بخش خصوصی به ویژه شرکت‌های توانمند در این زمینه اعلام کرد. 

 

 

 

دست بازنشستگان از سبد کالای ماه رمضان خالی ماند

 

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان از عدم تخصیص سبد کالای ویژه ماه رمضان به بازنشستگان خبر داد.حسین انجیلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)_منطقه خوزستان_اظهار کرد: متاسفانه بازنشستگان همیشه مورد غفلت واقع شده‌اند و در ماه رمضان امسال نیز سبد کالا به این قشر تعلق نگرفته است. وی با بیان اینکه بازنشستگان از بیشتر مزایا و امکانات معیشتی و رفاهی محروم هستند، افزود: کارت منزلت و کارت سلامت از دیگر مطالبات بازنشستگان است، این در حالی است که قشر بازنشسته از این خدمات محروم است. شان و منزلت بازنشستگان باید حفظ شود، ولی شاهد هستیم که برخی مسئولان هنگام مراجعه بازنشستگان برای پیگیری مطالبات، به صورت مناسبی با آنها برخورد نمی‌کنند.انجیلی با تاکید بر اینکه بازنشستگان در بهره‌برداری از امکانات فرهنگی و هنری سهمی دارند، تصریح کرد: با وجود تصویب طرح خانه مهر در سفر هیات دولت به استان، این طرح هنوز اجرایی نشده و بازنشستگان استان خواستار اجرای سرییع این طرح هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد