سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

به مناسبت ماه مبارک رمضان/

تورنمنت شطرنج در آبادان آغاز شد

 
آبادان - رییس امور ورزش پالایش و پخش آبادان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان یک دوره مسابقه شطرنج بین کارکنان و خانواده پالایش و پخش آبادان آغاز شد.
 

'حسن مختاری' روز سه شنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور رفاه حال کارکنان شرکت پالایش و پخش آبادان در ماه مبارک رمضان مسابقاتی در نظر گرفته شده که بعد از افطار این مسابقات برگزار می شود. وی اظهار داشت: در همین راستا از شب گذشته مسابقات شطرنج در دو بخش آقایان و بانوان در باشگاه گلستان آغاز شد. رییس امور و ورزش پالایش و پخش آبادان گفت: در بخش آقایان 260 نفر شرکت کننده و در بخش بانوان 200 نفر شرکت کننده حضور دارند. مختاری ادامه داد: این تورنمنت تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می یابد

رییس جدید اداره ورزش و جوانان دزفول معرفی شد

 
دزفول- رییس جدید اداره ورزش و جوانان دزفول روز سه شنبه طی آیینی در محل اداره ورزش این شهرستان با حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان معرفی شد.
 

به گزارش ایرنا در این آیین ' پرویز رنگرز ' بعنوان رییس جدید اداره ورزش و جوانان دزفول که با حکم مدیرکل ورزش خوزستان منصوب شده معرفی شد. مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در آیین معارفه گفت: این تغییر مدیریت در راستای تقویت و پیشبرد ورزش استان می باشد که قرار است در چندشهرستان انجام شود و در نخستین گام در دزفول این کار صورت گرفت. ' حمید رضا گرشاسبی ' اظهار امیدواری کرد که با حضور آقای رنگرز که از نیروهای پر توان ،با تجربه و ورزشی استان و دزفول است شاهد رشد روزافزون ورزش دزفول باشیم. وی در خصوص معاونت جوانان گفت: به جز دزفول همه شهرستانهای استان معاونت جوانان خود را معرفی کرده اند که امیدواریم با حضور مدیریت جدید هر چه سریعتر معاونت جوانان دزفول نیز مشخص شود.

 

بازیکنان تیم فوتبال نفت آبادان پاداش می گیرند

 
آبادان - سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: به بازیکنان تیم صنعت نفت در صورت پیروزی برابر فجر سپاسی شیراز پاداش نقدی تعلق خواهد گرفت.
 

'علیرضا خلیلی نیا' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیات مدیره باشگاه صنعت نفت برای بازیکنان این تیم در صورت شکست دادن فجر سپاسی پاداش در نظر گرفته است .
وی اظهار داشت: این پاداش جهت افزایش انگیزه و روحیه بازیکنان صنعت نفت در نظر گرفته شده است. سخنگوی صنعت نفت گفت: تیم فجر در دو هفته ابتدایی لیگ برتر نتایج خوبی کسب کردو به طور حتم شب سختی برابر این تیم خواهیم داشت. خلیلی نیا ادامه داد: امتیاز گرفتن در شیراز قدری سخت است اما صنعت نفت هم در دو بازی گذشته نشان داد تیم محکم و خوبی است.
تیم فوتبال نفت آبادان امشب و از هفته سوم لیگ برتر میهمان تیم فجر سپاسی شیراز است.

 

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان:

دو زمین چمن مصنوعی فوتبال امسال در آبادان احداث می شود

 
آبادان - رییس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان امسال دو زمین چمن مصنوعی فوتبال در آبادان به بهره برداری می رسد.
 
'خادم علی تهذیبی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: معضل اصلی فوتبال آبادان نداشتن زمین چمن است که این مساله ضربه بزرگی به فوتبال این شهر زده است. وی اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان آبادان برای رفع این مشکل اساسی فوتبال شهرستان برنامه ریزی هایی برای سال جاری دارد. رییس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: تا پایان سال جاری دو زمین چمن مصنوعی در آبادان احداث می شود که در این راستا احداث این دو زمین را در مصوبات این اداره لحاظ کرده ایم . تهذیبی ادامه داد: حق فوتبال آبادان است که چند زمین چمن مصنوعی داشته باشد زیرا فوتبال این شهرستان استعدادهای زیادی دارد.

مسابقات اسنوکر شش توپ خوزستان برگزار می‌شود

 

16 اسنوکرباز برتر خوزستان در مسابقات شش توپ استان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

 محمدعلی چابک رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این مسابقات روز جمعه (13 مردادماه) در باشگاه پرشیا اهواز برگزار می‌شود.

 وی درخصوص نحوه برگزاری رقابت‌ها گفت: این مسابقات به صورت دوره‌ای و حذفی انجام خواهد شد. رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان عنوان‌کرد: آرمین خداپرست، مهدی محسنی، نعیم اکبری، داریوش نظرپور، نادر جهادی، علی علی‌پور، آرمین محمودی، ‌ماجد ناصری، امیر درنشان، آرش حق‌گو، مازیار کمالی، سینا نظری و فرید اسماعیلیان همگی از اهواز و حسین محمدی و حامد فاصله هر دو از آبادان بازیکنان شرکت‌کننده در این رقابت‌ها هستند.

 وی با بیان این‌که این مسابقات در سطح بالایی برگزار خواهد شد، گفت: برای اولین بار است که چنین رقابت‌هایی با حضور 16 اسنوکرباز برتر استان ازجمله آرمین خداپرست که نفر شانزدهم جهان است، برگزار می‌شود.

 چابک یادآورشد: ماهشهر نیز می‌تواند یک بازیکن را که سهمیه این شهرستان است در مسابقات شرکت دهد. نفر شرکت‌کننده به انتخاب رییس هیات این شهرستان، روز مسابقه مشخص خواهد شد.

/با المپیکی‌های خوزستان/
حبیب‌الله اخلاقی:
هدفمان کسب شش طلا است

فرنگی‌کار وزن 84 کیلوگرم تیم‌ملی می‌گوید صد درصد برای کسب نشان طلا به المپیک می‌روم. حبیب‌الله‌ اخلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: در المپیک مانند مسابقات جهانی روی تشک خواهم رفت و حساسیت‌ها و استرس‌های جدا از کشتی را به فکرم راه نمی‌دهم. وی با بیان این‌که تیم‌ملی در وضعیت خوبی به سر می‌برد، گفت: امسال با شش نماینده به المپیک می‌رویم که هر شش بازیکن عنوان جهانی را در کارنامه خود دارند و شاید تا به حال چنین تیمی را نداشته‌ایم. هدف تمام ملی‌پوشان ایران کسب مدال طلا است. این ملی‌پوش خوزستانی درباره حریفانش عنوان‌کرد: ‌در وزن 84 کیلوگرم 20 کشتی‌گیر شرکت می‌کنند که پس از قرعه‌کشی، حریفانم مشخص می‌شوند. تمام این بازیکنان را به همراه مربیان آنالیز کرده‌ایم. من با تعدادی از آن‌ها کشتی گرفته‌ام و تقریبا از حریفانم شناخت دارم. وی خاطرنشان‌کرد: همه بازیکنان شرکت‌کننده در المپیک خوب هستند. از 20 کشتی‌گیری که در این وزن حضور دارند فکر می‌کنم 12 نفر آن‌ها دارنده‌ی مدال‌های جهانی و المپیک باشند. در المپیک اگر به من استراحت بخورد چهار کشتی، در غیر این صورت پنج مبارزه انجام خواهم داد. اخلاقی اظهارکرد:‌ حساسیت المپیک به این دلیل است که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود و تمام بازیکنانی که در این مسابقات شرکت می‌کنند از فیلترهای سختی عبور کرده‌اند. ‌المپیک جنگ سیاست و دولت‌ها نیز می‌باشد که این موضوع حساسیت این رقابت‌ها را بالاتر می‌برد.

وی گفت: در پیکارهای جهانی وزن 84 کیلوگرم، 40 تا 50 بازیکن شرکت می‌کنند و احتمال این‌که در این رقابت‌ها یکی، دو حریف راحت به کشتی‌گیر برسد، وجود دارد در حالی که در المپیک به این صورت نیست و 20 فرنگی‌کار خوب با یکدیگر رقابت می‌کنند. بهترین‌ها در این مسابقات شرکت می‌کنند و همگی حرفی برای گفتن دارند. ملی‌پوش اندیمشکی در ادامه به بنا سرمربی تیم‌ملی اشاره کرد و گفت: او انتظارات بالایی از تیم دارد و می‌گوید باید شش مدال کسب کنیم. به نظرم بنا حق دارد که چنین انتظاری داشته باشد زیرا برای تیم بسیار زحمت کشیده است. من هم امیدوارم به همین هدف برسیم. وی درباره عبدولی دیگر نماینده استان در المپیک عنوان‌کرد: عبدولی سال گذشته در مسابقات جهانی با قاطعیت کشتی گرفت. امیدوارم که در المپیک نیز مانند رقابت‌های جهانی مبارزه کند و صاحب نشان طلا شود .اخلاقی به ایرج اسفندیاری‌فر مربی خوزستانی تیم‌ملی هم اشاره و بیان‌کرد: او مربی من بوده و به گردن من حق دارد. از خوش‌شانسی من است که این مربی در لندن کنار من است و می‌تواند کمک بسیار زیادی به من کند. وی در ادامه با بیان این‌که شش روز دیگر به مسابقات اعزام خواهیم شد، اظهارکرد: بعد از مسابقات جهانی استانبول، نزدیک به یک ماه استراحت داشتیم و بعد از آن در اواسط آبان ماه وارد اولین اردو شدیم. اکنون نیز در حال سپری کردن چهاردهمین اردو هستیم.

 

/با المپیکی‌های خوزستان/
حبیب‌الله اخلاقی:
هدفمان کسب شش طلا است

 

فرنگی‌کار وزن 84 کیلوگرم تیم‌ملی می‌گوید صد درصد برای کسب نشان طلا به المپیک می‌روم.  حبیب‌الله‌ اخلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: در المپیک مانند مسابقات جهانی روی تشک خواهم رفت و حساسیت‌ها و استرس‌های جدا از کشتی را به فکرم راه نمی‌دهم.

 وی با بیان این‌که تیم‌ملی در وضعیت خوبی به سر می‌برد، گفت: امسال با شش نماینده به المپیک می‌رویم که هر شش بازیکن عنوان جهانی را در کارنامه خود دارند و شاید تا به حال چنین تیمی را نداشته‌ایم. هدف تمام ملی‌پوشان ایران کسب مدال طلا است. این ملی‌پوش خوزستانی درباره حریفانش عنوان‌کرد: ‌در وزن 84 کیلوگرم 20 کشتی‌گیر شرکت می‌کنند که پس از قرعه‌کشی، حریفانم مشخص می‌شوند. تمام این بازیکنان را به همراه مربیان آنالیز کرده‌ایم. من با تعدادی از آن‌ها کشتی گرفته‌ام و تقریبا از حریفانم شناخت دارم. وی خاطرنشان‌کرد: همه بازیکنان شرکت‌کننده در المپیک خوب هستند. از 20 کشتی‌گیری که در این وزن حضور دارند فکر می‌کنم 12 نفر آن‌ها دارنده‌ی مدال‌های جهانی و المپیک باشند. در المپیک اگر به من استراحت بخورد چهار کشتی، در غیر این صورت پنج مبارزه انجام خواهم داد. 

اخلاقی اظهارکرد:‌ حساسیت المپیک به این دلیل است که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود و تمام بازیکنانی که در این مسابقات شرکت می‌کنند از فیلترهای سختی عبور کرده‌اند. ‌المپیک جنگ سیاست و دولت‌ها نیز می‌باشد که این موضوع حساسیت این رقابت‌ها را بالاتر می‌برد.

 وی گفت: در پیکارهای جهانی وزن 84 کیلوگرم، 40 تا 50 بازیکن شرکت می‌کنند و احتمال این‌که در این رقابت‌ها یکی، دو حریف راحت به کشتی‌گیر برسد، وجود دارد در حالی که در المپیک به این صورت نیست و 20 فرنگی‌کار خوب با یکدیگر رقابت می‌کنند. بهترین‌ها در این مسابقات شرکت می‌کنند و همگی حرفی برای گفتن دارند. ملی‌پوش اندیمشکی در ادامه به بنا سرمربی تیم‌ملی اشاره کرد و گفت: او انتظارات بالایی از تیم دارد و می‌گوید باید شش مدال کسب کنیم. به نظرم بنا حق دارد که چنین انتظاری داشته باشد زیرا برای تیم بسیار زحمت کشیده است. من هم امیدوارم به همین هدف برسیم.  وی درباره عبدولی دیگر نماینده استان در المپیک عنوان‌کرد: عبدولی سال گذشته در مسابقات جهانی با قاطعیت کشتی گرفت. امیدوارم که در المپیک نیز مانند رقابت‌های جهانی مبارزه کند و صاحب نشان طلا شود.

 اخلاقی به ایرج اسفندیاری‌فر مربی خوزستانی تیم‌ملی هم اشاره و بیان‌کرد: او مربی من بوده و به گردن من حق دارد. از خوش‌شانسی من است که این مربی در لندن کنار من است و می‌تواند کمک بسیار زیادی به من کند.

 وی در ادامه با بیان این‌که شش روز دیگر به مسابقات اعزام خواهیم شد، اظهارکرد: بعد از مسابقات جهانی استانبول، نزدیک به یک ماه استراحت داشتیم و بعد از آن در اواسط آبان ماه وارد اولین اردو شدیم. اکنون نیز در حال سپری کردن چهاردهمین اردو هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد