سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت خوزستان خبر داد:
کشف تجهیزات الکترونیکی قاچاق و دستگیری 2 مجرم

اجتماعی  11:41:59 1391/05/08
915-5214-5 کد خبر
RSS :: پرینت

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت خوزستان از کشف مقادیر زیادی تجهیزات الکترونیکی قاچاق و دستگیری دو متهم در این زمینه خبر داد.

به گزارش ایسنای خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی حاتمی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی‌بر فروش تجهیزات الکترونیکی ممنوعه در سطح شهرستان اهواز، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اولیه، دو نفر از فروشندگان تجهیزات الکترونیکی ممنوعه و قاچاق را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه مخفیگاه آنها را کشف و آنها را دستگیر کردند. ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه این افراد تعداد 33 عدد جاکلیدی دوربین‌دار، 3 دستگاه دوربین دکمه‌ای، 19 عدد دوربین خودکار، 5 عدد شارژر و 4 عدد شوکر برقی را کشف کردند. متهمان نیز به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سیدمحسن تقی‌زاده، فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان نیز از کشف 11 کیلو و 800 گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در جریان اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، ماموران پلیس راه شهرستان بهبهان به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و به راننده آن دستور توقف دادند. ماموران پس از بازرسی از کامیون که از شیراز به سمت آذربایجان شرقی در حرکت بود، مقدار 11 کیلو و 800 گرم تریاک کشف کردند. راننده این خودرو نیز با تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد