سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

برگزاری مسابقه ضربات پنالتی فوتسال در آبادان

آبادان – خبرگزاری مهر: رئیس هیئت ورزشهای همگانی آبادان از برگزاری یک دوره مسابقه ضربات پنالتی فوتسال به مناسبت ماه رمضان در آبادان خبر داد.

محمودرضا شیرازی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در این مسابقات که جمعه شب به همت هیئت ورزشهای همگانی شهرستان و با همکاری روابط عمومی شهرداری آبادان انجام شد، بیش از 135 نفر از شهروندان به مدت سه ساعت با یکدیگر به رقابت پرداختند.وی افزود: در این مسابقه 27 تیم به رقابت پرداختند که در پایان «تیم شهید باران» متشکل از مجید رکابدار، مسعود رکابدار، محسن دشتی زاده، غلامحسن نژادیان و مهدی رحمانیان با حذف رقیبان به عنوان تیم نخست معرفی شدند و جوایزی به رسم یادبود به آنها تعلق گرفت.رئیس هیئت ورزشهای همگانی آبادان تصریح کرد: این مسابقات که با هدف افزایش سلامت و ایجاد نشاط و شادابی بیشتر شهروندان برگزار می شود، مورد استقبال شایانی قرار گرفت به گونه ای که مسابقات در دو جمعه متوالی ادامه یافت تا نفرات برتر مشخص شوند.

15 تیم لیگ برتر از پوشاک خارجی استفاده می کند/

سرمایه ای که به آلمان می رود

آبادان - خبرگزاری مهر: مدیر بازاریابی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: 15 تیم حاضر در رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از پوشاک تولید شده شرکتهای خارجی استفاده می کنند.

میثم راستی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به جرات می توان گفت اکنون 90 درصد تیمهای حاضر در لیگ برتر فوتبال کشور را باشگاه های دولتی تشکیل می دهند که مستقیما با هزینه های دولتی در لیگ تیمداری می کنند ولی همین تیمهای دولتی به هیچ وجه به شعار امسال که سال حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی است توجه نکرده اند.

وی افزود: هم اکنون تنها سه تیم صنعت نفت آبادان، راه آهن شهرری و فجر سپاسی شیراز از البسه تولید شده توسط شرکتهای ایرانی استفاده می کنند و 15 تیم دیگر ترجیح داده اند از لباسهای تولیدی شرکتهای خارجی استفاده کنند. جالب اینکه از میان این 15 تیم 14 تیم از یک شرکت آلمانی لباسهای خود را تامین می کنند.

راستی با اشاره به اینکه صنعت نفت البسه خود را از یک شرکت داخلی تامین کرده، گفت: کیفیت تولید البسه این شرکت استانداردهای لازم را دارد و بازیکنان و کادرفنی ما که بسیاری از آنها حرفه ای هستند و در باشگاه های معتبر ایرانی و خارجی توپ زده اند این کیفیت را تائید کرده اند.

مدیر بازاریابی باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه هر تیم در سال حدود 200 تا 400 میلیون تومان را خرج تامین البسه خود در لیگ برتر می کند، عنوان کرد: این رقم را اگر برای 15 تیم در نظر بگیریم مشاهده می کنیم که هر ساله مبلغ فراوانی از بودجه دولتی ایران به خارج از کشور می رود این در حالی است که تولیدکنندگان ایران می توانند با اندکی حمایت البسه باکیفیتی را روانه بازار کنند.

وی تاکید کرد: همین بی توجهی ها است که باعث شده در سالهای اخیر چندین شرکت تولید پوشاک ورزشی در کشور تعطیل شوند زیرا بازار مناسبی برای آنها ایجاد نمی شود و تیمهای متمول لیگ برتر فرصتی برای عرضه اندام در اختیار آنها قرار نمی دهند.
 
صنعت نفت آبادان با پوشاک ایرانی

راستی اظهار کرد: این در حالی است که شرکتهای ایران حاضر هستند با قمیتی کمتر پوشاک با کیفیت را در اختیار تیمهای لیگ برتری قرار دهند که با  این شرایط سخت تیمداری در لیگ برتر، اضافه ماندن این مبلغ می تواند بخشی از هزینه های باشگاه ها را تامین  کنند.وی افزود: شرکت ایرانی تولید کننده البسه تیم فوتبال صنعت نفت در لیگ برتر به علت قراردادی که با ما منعقد کرد شش نفر را جذب شرکت خود کرده و ما در باشگاه به این عمل خود می بالیم که با این تصمیم خود شش جوان بیکار ایرانی صاحب شغلی مناسب شده اند.

مدیر بازاریابی باشگاه صنعت نفت آبادان تصریح کرد: اگر 15 باشگاهی که البسه خود را از شرکتهای خارجی تامین می کنند با شرکتهای داخلی عقد قرارداد کنند و از البسه ایران استفاده کنند می توان نتیجه گرفت که از بابت لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور 90 جوان ایران صاحب شغلی آبرومندانه بشوند.راستی در پاسخ به اینکه شاید کیفیت تولید البسه در داخل پائین تر از شرکتهای خارجی باشد، گفت: اگر هم چنین چیزی باشد اختلاف کیفیت آنقدر چشمگیر نیست که بازیکنان نتوانند از آنها برای بازی کردن در رقابتهای لیگ برتر استفاده کنند. ضمن اینکه چه اشکالی دارد بازیکنانی که از راه فوتبال میلیاردها تومان پول دریافت می کنند برای رونق تولید ملی، البسه ای با کیفیت کمتر به تن کنند هر چند به نظر من اختلاف کیفیت به هیچ وجه قابل توجه نیست.وی با اشاره به اینکه سالانه مبلغ قابل توجهی تنها در لیگ برتر فوتبال صرف تامین البسه تیمهای لیگ برتر می شود، عنوان کرد: اگر این مبلغ در اختیار شرکتهای ایرانی قرار بگیرد ضمن اینکه باعث رونق کار آنها می شود باعث می شود آنها به مرور زمان بر کیفیت کالای خود بیفزایند و در نهایت می توانند حتی محصولات خود را خارج از کشور صادر کنند. 

مهاجم تیم ملی سوریه در تمرینات فوتبال نفت آبادان حضور می یابد
 
آبادان - مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: مهاجم تیم ملی فوتبال سوریه پس از توافق اولیه با باشگاه صنعت نفت آبادان، در تمرینات این تیم شرکت می‌کند.
 
'علی حکمت' روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 'راجا رافع' مهاجم تیم ملی سوریه که در روزهای گذشته مذاکرات خوبی با صنعت نفت داشت قرار است از امروز در تمرینات تیم شرکت کند.
وی اظهار داشت: سرمربی تیم صنعت نفت 'کاستا' فیلم بازی‌های این مهاجم تیم ملی سوریه را دیده و این بازیکن مورد تایید اولیه قرار گرفته است.
مدیر عامل صنعت نفت گفت: به همین خاطر قرار شد 'رجا' در تمرینات تیم حاضر شود و پس از تایید نهایی با او قرارداد امضا کنیم.
حکمت گفت: طبق برنامه قرار است این بازیکن امروز به آبادان بیاید و از امشب در تمرینات حضور یابد.
'راجا رافع' 29 ساله است و پیش از این در تیم المجد سوریه بازی می‌کرد.
پیش از این قرار بود باشگاه صنعت نفت با یک مهاجم استرالیایی - کروات قرارداد امضا کند که بنا به دلایلی 'رجا رافع' به این بازیکن ترجیح داده شد.

بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان به تیم ملی ارمنستان دعوت شد
 
آبادان – سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: 'والری الکسانیان' بازیکن تیم صنعت نفت آبادان برای انجام یک دیدار تدارکاتی در مقابل تیم بلاروس به اردوی تیم ملی ارمنستان دعوت شد.
 

'علیرضا خلیلی نیا' روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با ارسال نمابری که صبح امروز توسط باشگاه صنعت نفت آبادان دریافت شد از والری الکسانیان دعوت به عمل تا در دیدار تیم ملی کشورش مقابل بلاروس حضور یابد.
وی اظهار داشت: تیم ملی ارمنستان در روز دیدارهای تدارکاتی فیفا بیست و پنجم مرداد ماه امسال به مصاف تیم ملی بلاروس خواهد رفت.
سخنگوی صنعت نفت گفت: در صورت تایید کادر فنی، الکسانیان می تواند پیش از این دیدار در اردوی تیم ملی ارمنستان حضور یابد. 

 

 

 

رقابت‌ بسکتبالیست‌های خوزستان در مسابقات جام‌رمضان
ورزشی  12:37:23 1391/05/08
915-4881-5 کد خبر
RSS :: پرینت

تیم‌های بسکتبال خوزستان در مسابقاتی تحت عنوان جام رمضان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار بخش ورزشی ایسنا از خوزستان، این رقابت‌ها از روز سه‌شنبه (دهم مردادماه) ‌به مدت 10 روز در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر انجام می‌شود.

تیم‌های جنوب ماهشهر، آرتین‌گستر ماهشهر، آینده‌سازان بندرامام، کارکنان پتروشیمی بندرامام، جوانان پتروشیمی بندرامام، تربیت‌بدنی شوشتر، زاگرس گچساران، نفت‌ امیدیه و روبیان بندرامام در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد