سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار بهداشت استان

فرماندار اهواز:
ثبت‌نام طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع در مراکز بهداشتی اهواز آغاز شده و شهروندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح تا پایان مرداد ماه به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی محل سکونت خود مراجعه نمایند / سرپرست هر خانواده می‌تواند یکی از پزشکان همکار طرح در مرکز درمانی مربوطه را به صورت اختیاری انتخاب نماید
 فرماندار اهواز گفت: شهروندان برای ثبت‌نام در طرح پزشک خانواده تا پایان مردادماه به مراکز بهداشت شهری مراجعه کنند.

به گزارش خوزنیوز، عبدالعزیز فدعمی اظهار داشت: ثبت‌نام طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع در مراکز بهداشتی اهواز آغاز شده و شهروندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح تا پایان مرداد ماه به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

وی افزود: شهروندان در این طرح علاوه بر برخورداری از پزشک اختصاصی می‌توانند از مزایای ویزیت، دارو و تزریقات رایگان در هنگام مراجعه به پزشک خانواده استفاده کنند.

رئیس شورای سلامت شهرستان اهواز کاهش هزینه‌های درمانی و وقت، استفاده از خدمات مشاوره‌ای، تشکیل پرونده سلامت برای هر فرد را از دیگر مزایای طرح پزشک خانواده عنوان کرد و اظهارداشت: سرپرست هر خانواده می‌تواند یکی از پزشکان همکار طرح در مرکز درمانی مربوطه را به صورت اختیاری انتخاب نماید.

فدعمی خاطرنشان کرد: طی مراحل درمان افراد، ارجاع به پزشک متخصص در صورت نیاز با نظر پزشک خانواده صورت می‌گیرد و از مراجعه بی‌مورد و بی‌هدف به پزشکان جلوگیری می‌شود.

وی افزود: خدمات سلامت در این طرح در سه سطح پزشک خانواده، پزشک متخصص و پزشکان فوق تخصص انجام می‌شود که هزینه دارو و ویزیت و تزریقات در سطح اول رایگان و در سطح 2 و 3 نیز کاهش قابل توجهی خواهد داشت.

به گفته فرماندار اهواز، بیمارانی که خارج از طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع مستقیما به پزشک متخصص و فوق تخصص مراجعه نمایند 100 درصد هزینه‌های تشخیص و درمان را باید شخصا پرداخت نمایند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد