سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان

حدودشش کیلو گرم ماده مخدر شیشه درخوزستان کشف شد
 
اهواز--فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 5 کیلو و 990 گرم ماده مخدر شیشه در دو عملیات مجزا در 48 ساعت گذشته در استان خوزستان خبر داد .
 
به گزارش شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،سردار 'محمد رضا اسحاقی' در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پلیس فرماندهی انتظامی خوزستان در 48 ساعت گذشته در دو عملیات جداگانه مقدار 5 کیلو و 990 گرم ماده روان گردان شیشه را کشف کردند.
وی از کشف 5 کیلو و 590 گرم شیشه در عملیاتی دیگر خبر داد و گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از انجام کارهای اطلاعاتی بر روی یک باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر شیشه و اطلاع از ورود مقادیر از آن به استان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
سردار اسحاقی افزود:ماموران پلیس پس از اطلاع کامل از زمان و مسیر حرکت این باند ،به صورت نامحسوس خودروی حامل اعضای باند مذکور را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه خودرو را متوقف کردند.
این مقام مسوول در ادامه بیان داشت:ماموران پلیس در بازرسی از خودروی مذکور مقدار 5کیلو و 590 گرم شیشه کشف کردند.
فرمانده انتظامی خوزستان از کشف مقدار 400 گرم شیشه توسط ماموران پلیس راه خوزستان در عملیاتی دیگر خبر داد و گفت:در پی حضور یک راننده تاکسی به پلیس راه اهواز اندیمشک مبنی بر مشکوک بودن به دو مسافر وی افسر نگهبان وقت پلیس راه جهت بررسی موضوع به سمت خودرو مذکور حرکت کرد.
وی در ادامه افزود:دو نفر مسافر پس از مشاهده افسر پلیس که به سوی آنان در حال حرکت بود با استفاده از شرایط جوی و محیطی از محل اقدام به فرار نمودند و ماموران پلیس پس از بازرسی از محوطه اطراف مقدار 400 گرم شیشه که توسط دو نفر مسافر به زمین رها شده بود را کشف کردند.
سردار اسحاقی در خاتمه با اشاره به دستگیری 5 نفر سوداگر مرگ در عملیات اول خاطر نشان کرد:تلاش برای شناسایی و دستگیری دو نفر مسافر همچنان ادامه دارد و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد