سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتصابات استان

سرپرست مرکز علمی - کاربردی حج خوزستان منصوب شد
اهواز - خبرگزاری مهر: با حکمی از سوی سید احمد موسوی رئیس سازمان حج و زیارت کشور، عبدالامام حویزاوی به عنوان سرپرست مرکز آموزش علمی - کاربردی حج و زیارت استان خوزستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالامام حویزاوی که آخرین بار رئیس یکی از ناحیه های آموزش و پرورش شهرستان اهواز بود یکی از فعالان اعزام حجاج استان خوزستان به مکه و مدینه به شمار می رود.

حویزواوی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی است و  مسئولیتهای آموزشی و اجرایی گوناگونی همچون تدریس در دانشگاه و مراکز تربیت معلم، معاونت فرهنگی - پرورشی، مدیر آموزش ضمن خدمت آموزش و پرورش استان خوزستان را در کارنامه سوابق خود دارد.
 
مرکز آموزش علمی - کاربردی حج و زیارت استان خوزستان در راستای تربیت و آموزش تخصصی نیروهای فعال در عرصه حج فعالیت می کند که گسترش کارکرد آن مورد تاکید جدی سید احمد موسوی است.
 
سید احمد موسوی که چند ماه اخیر به عنوان رئیس جدید سازمان حج و زیارت کشور منصوب شده بود سابقه سه دوره نمایندگی مردم اهواز را در کارنامه دارد و در دوره اخیر انتخابات مجلس نتوانست آرای لازم از حوره انتخابیه اهواز و باوی برای حضور در بهارستان را به دست آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد