سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

معلمان آبادان رتبه دوم خیرین آموزشی خوزستان را کسب کردند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش‌ و پرورش آبادان گفت: دبیران و معلمان آبادانی رتبه دوم خیرین آموزشی استان خوزستان را با برگزاری کلاس‌های تقویتی به صورت رایگان کسب کردند.

خبرگزاری فارس: معلمان آبادان رتبه دوم خیرین آموزشی خوزستان را کسب کردند

حبیب‌الله رمضانی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری فارس در آبادان اظهار کرد: دبیران آبادانی با برگزاری کلاس‌های تقویتی دروس پایه ویژه دانش‌آموزان کم‌بضاعت و بدون دریافت وجه نقد آنان را در اهداف آموزشی و درسی همراهی می‌کنند.

وی افزود: طرح خیرین آموزشی با شروع هر سال تحصیلی در دو نوبت از مهرماه تا دی و از بهمن‌ماه تا اردیبهشت با درخواست کتبی معلمان و دبیران به مدیران آموزشگاه‌های مربوطه خود در هر سه مقطع تحصیلی آغاز می‌شود.

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش آبادان با بیان اینکه این طرح شامل درس‌های فیزیک، ریاضی، شیمی، زیست‌شناسی و زبان انگلیسی است، گفت: 115 دبیر در مرحله اول و 126 دبیر در مرحله دوم از 29 دبیرستان دخترانه و پسرانه آبادان در طرح خیرین آموزشی سال 91 ـ 90 شرکت داشتند.

وی اضافه کرد: شهرستان آبادان با کسب 3 هزار و 924 ساعت آموزشی تدریس رایگان دروس پایه برای دانش‌آموزان سه مقطع تحصیلی رتبه دوم، ماهشهر با امتیاز 4 هزار و 500 مقام اول و دزفول با 3 هزار و 914 ساعت درسی رتبه سوم در استان خوزستان را کسب کردند.

رمضانی همچنین با اشاره به اینکه آموزش ‌و پرورش آبادان در نظر دارد با اجرای این طرح در سال جدید رتبه خود را ارتقا داده و دانش‌آموزان را برای برنامه‌های جدید درسی آماده کند، اظهار کرد: معلمان و دبیران آبادانی بدون دریافت وجه نقد و در راستای ارتقای سطح درسی و آموزشی دانش‌آموزان در این طرح، اداره آموزش‌ و پرورش آبادان را همراهی کرده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد