سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش نگران کننده

در پی استشمام بوی نامطبوع در برخی نقاط شهر اهواز؛مدیر اداره حفاظت محیط زیست اهواز:
موضوع در حال پیگیری است
هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده است

مدیر اداره حفاظت محیط زیست اهواز گفت: موضوع استشمام بوی ناخوشایند در برخی نقاط شهر اهواز در حال پیگیری است و در این زمینه کانون‌ها و مراکز مرتبط بررسی می‌شوند.

آرمین صارمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)_منطقه خوزستان_اظهار کرد: در زمینه یافتن منشاء بوی نامطبوع که شب‌ها در برخی نقاط شهر اهواز استشمام می‌شود پیگیری‌هایی انجام شده، ولی هنوز در این زمینه نتیجه‌ای حاصل نشده است.

وی با بیان اینکه کسب نتیجه قطعی در این زمینه نیازمند گذشت زمان است، افزود: این بوی نامطبوع در نقاط مختلف شهر استشمام می‌شود و در مناطق مختلف نیز شدت و ضعف دارد، ولی هنوز نمی‌توان قاطعانه گفت که علت و منشاء آن چیست.

صارمی تصریح کرد: منشاء این بوی نامطبوع قطعا در یک مکان متمرکز است و از طریق شبکه فاضلاب منتشر نمی‌شود؛ این بو تحت تاثیر جریان هوا در نقاط مختلف شهر منتشر می‌شود و در دو روز تعطیلی اخیر نیز شدت آن بیشتر شد. در حال حاضر کارشناسان حفاظت محیط زیست برای یافتن منشاء این بوی نامطبوع به نقاط مختلف شهر اعزام شده‌اند و مکان‌ها و کانون‌های آلودگی در این زمینه بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایسنای خوزستان، در چند روز گذشته، به‌ویژه در ساعات شب بوی نامطبوعی در برخی نقاط شهر اهواز به مشام می‌رسد. این بوی نامطبوع در دو روز گذشته در مناطقی از شهر اهواز ازجمله کمپلو، گلستان، پردیس، شهرک دانشگاه، لشکر، آخر آسفالت و پادادشهر استشمام شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد