سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

کاستا:
هواداران ملوان جو را برای ما سنگین کردند

ورزشی  11:5:20 1391/05/05
915-2781-5 کد خبر
RSS :: پرینت

خوزه آلبرتو کاستا می‌گوید، نوع فوتبال ملوان باعث خوشحالی هواداران ایرانی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی پرتغالی تیم صنعت نفت آبادان در پایان بازی تیمش مقابل ملوان که با تساوی 2 بر 2خاتمه یافت، گفت: تیم ما در ثانیه های اولیه بازی روی اشتباه گل خورد ولی در ادامه به بازی برگشت و در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کردیم. در کل دو تیم بازی خوبی روی زمین برگزار کردند و هر دو تیم  به دنبال پیروزی بودند.

وی افزود: از لحاظ روانی بازی سختی برای ما بود زیرا جو پرشوری در ورزشگاه وجود داشت. این فوتبالی که تیم ملوان بازی می کند بسیاری از مردم ایران را خوشحال می کند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره داوری بازی هم گفت: درمورد داوری نظر خاصی ندارم. داور یک اشتباه داشت که آن اشتباه نیز قابل گذشت است.

 

 

هفته دوم لیگ برتر/
تساوی نفت آبادان در انزلی
ثبت نخستین شکست فولاد با فرکی

ورزشی  0:12:34 1391/05/05
915-2481-5 کد خبر
RSS :: پرینت

در هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور فولادخوزستان باخت و نفت آبادان به تساوی رسید.

به گزارش خبرنگار بخش ورزشی ایسنا از خوزستان، دقایقی پیش در اهواز جدال فولادی ها با نتیجه 3 بر یک به سود سپاهان پایان یافت تا حسین فرکی نخستین شکست خود را با فولادخوزستان تجربه کند.

در این دیدار برای سپاهان رادومیر یالوویچ در دقیقه 20، امید ابراهیمی در دقیقه 37 و جواهیر سوکای در دقیقه 76  گلزنی کردند. تک گل فولاد نیز در دقیقه 42 توسط اسماعیل شریفات وارد دروازه سپاهان شد. سرخ پوشان اهوازی در هفته نخست رقابت ها برابر داماش به تساوی یک بر یک دست یافته بودند.در یکی دیگر از دیدارهای این هفته، نفت آبادان برابر میزبان خود ملوان به تساوی 2 بر 2 رسید.نفتی های آبادان در هفته اول نیز با یک گل مغلوب پرسپولیس شده بودند.

 

 

/حاشیه بازی فولاد و سپاهان/
شعار هواداران فولاد علیه مدیرعامل
فرکی و رضاییان حمایت شدند

ورزشی  11:46:12 1391/05/05
915-2981-5 کد خبر
RSS :: پرینت

هواداران فولادخوزستان پس از باخت تیمشان برابر سپاهان، علیه مدیرعامل این باشگاه شعار دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، پس از گل سوم تیم سپاهان اصفهان تعدادی از هواداران فولاد که به شدت از نتیجه بازی ناراضی بودند، با سر دادن شعار "دهکردی حیا کن، خوزستان را رها کن" اعتراض خود را به سیستم مدیریت باشگاه فولاد خوزستان ابراز کردند.

با این حال در ادامه این شعارها آن‌ها به شدت سرمربی جدید تیم فولاد را تشویق کرده و با سر دادن شعار "فرکی حمایتت می‌کنیم" رضایت خود را از حضور سرمربی جدید تیم‌شان اعلام می‌کردند.

یکی دیگر از نکات جالب حاشیه‌ای این بازی این بود که تعدادی از هواداران با سر دادن شعار حمایت از مسعود رضاییان، معاون سابق باشگاه فولادخوزستان، همچنان اعتراض خود را به مدیرعامل باشگاه ابراز می‌کردند.

 

مقصر شکست منم نه فرد دیگری
سپاهان از نقاط ضعف ما استفاده کرد
ورزشی  10:57:28 1391/05/05

915-2681-5 کد خبر
RSS :: پرینت
 

سرمربی تیم فولاد خوزستان پس از شکست تیمش برابر سپاهان اصفهان گفت: در این بازی به شرایط تیم خود باختیم چون حریف موقعیت‌های کمتری نسبت به ما داشت. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، حسین فرکی در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر سپاهان اصفهان اظهارکرد: واقعیت این است که ما مستحق شکست نبودیم زیرا در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم. وی ادامه داد: ما پیش از این بازی پیش‌بینی کرده بودیم که ممکن است از چه نقاطی آسیب ببینیم ولی متاسفانه در طول بازی تیم حریف از همان نقاط ضعف ما، برای گلزنی استفاده کرد. فرکی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما پس از اینکه گل نخست را دریافت کردند، دچار استرس شدند و در دقایقی بعد گل دوم را دریافت کردند که تا اندازه‌ای شرایط آن‌ها برای تسلط بر بازی مشکل شد ولی در دقایق پایانی نیمه نخست توانستیم یکی از دو گل را جبران کنیم و تا اندازه‌ای به بازی برگردیم. وی تصریح کرد: تیم ما نیاز به کار بیشتری دارد تا بتوانیم با تجربه‌ کسب کردن از چنین بازی‌هایی، ضعف‌های خود را برطرف کنیم. سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: تیم ما در نیمه دوم بازی نیز مانند نیمه نخست خوب شروع کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت ولی گل سوم حریف باعث شد بازیکنان ما بازی را رها کنند. فرکی عنوان کرد: سپاهان تیمی است که در چنین بازی‌هایی علی‌رغم اینکه موقعیت‌های کمتری نسبت به حریف خود دارد، ولی می‌تواند با استفاده از تجربه خود سربلند بیرون بیاید. وی با اشاره به شعار برخی از هواداران علیه مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ادامه داد‌: اگرچه نتیجه بازی برای همه ما ناخوشایند بود ولی جا داشت برخی از هواداران حرمت داوران، مربیان و پهلوانان را حفظ کنند چون اگر شکستی را متحمل شدیم، مسوول آن من هستم. فرکی افزود: تیم ما درمجموع در این بازی میل تهاجمی داشت و تیم حریف از فضاهای موجود به خوبی استفاده کرد و به گل رسید ولی سعی می‌کنیم با چنین نتایجی ضعف‌های خود را در بازی‌های آینده برطرف کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد