سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

چرا بعضی از شهرهای خوزستان هتل ندارند؟
رییس جامعه هتل‌داران پاسخ می‌دهد

فرهنگی و هنری  10:50:23 1391/04/28
914-20980-5 کد خبر
RSS :: پرینت

رییس جامعه هتل‌داران خوزستان گفت: درست است که هتل جدیدی در خوزستان احداث نشده ولی تعداد هتل‌هایی که از طرف دولت و سازمان‌های دولتی وارد جرگه هتل‌داران شده زیادند به طوری که مهمانسراهای دولتی حجم بالایی از ظرفیت هتل‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

عبدالحمید حرمتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در خوزستان اظهار کرد: در حال حاضر تعداد هتل‌های استان کفایت می‌کند. به دلیل این که تعداد زیادی هتل‌ و مهمانسرای دولتی وارد عرصه هتل‌داری شده است. برای مثال مهمانسرای نیشکر، هتل شرکت نفت، مهمانسرای فولاد، مهمانسرای دانشگاه علوم پزشکی و... جزو مهمانسراهای مشخصی هستند که حتی بعضی از آنها مسافران عادی را هم پذیرش می‌کنند.

وی افزود: با توجه به این که تمام ادارات و سازمان‌های دولتی مهمانسرا دارند اکثر مهمان‌هایی که وارد استان می‌شوند در این هتل‌ها ساکن می‌شوند. البته تعداد هتل‌هایی که به شکل دولتی و غیرقانونی و پشت پرده احداث شده فوق‌العاده زیاد است و همین امر باعث شده که بعضی هتل‌ها خالی شوند و تعداد مسافرانشان کاهش پیدا کند.

حرمتی ادامه داد: اگر در بعضی فصول مثل زمستان کمبود اتاق احساس می‌شود به خاطر کمبود هتل نیست بلکه به خاطر بی‌نظمی در جذب مسافر است. برای مثال گاهی دیده می‌شود که دو یا سه سازمان همزمان با هم یک همایش را در یک تاریخ برگزار می‌کنند که این خود نوعی بی‌‌نظمی را ایجاد می‌کند.

وی تصریح کرد: اگر هماهنگی در برگزاری سمینارها و همایش‌ها وجود داشته باشد و در ایام خاص و در صورت زنجیره‌وار باشد هیچ مشکلی در این زمینه به وجود نمی‌آید.

رییس جامعه هتل‌داران خوزستان در خصوص ایجاد هتل در بعضی شهرهای خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‌هایی که قبلا صورت گرفته بعضی از شهرهای استان بودجه‌ای برای احداث هتل ندارند و در این مواقع دولت یا سازمان جهانگردی مهمانسرا‌های جهانگردی را احداث می‌کنند که با بودجه‌های دولتی اداره می‌شوند. با توجه به این که این امر زیاد شده بخش خصوصی خیلی کم می‌تواند آن را اداره کند برای مثال شهرهایی مثل رامهرمز، شادگان، هویزه و خیلی دیگر از شهرها هتل ندارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد