سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان عنوان کرد
نفت آبادان شگفتی‌ساز لیگ دوازدهم / بازیکنان خارجی پدیده‌های لیگ

خبرگزاری فارس: سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: دروازه‌بان صربستانی و هافبک پرتغالی تیم صنعت نفت آبادان پدیده‌های لیگ برتر دوازدهم می‌شوند.

خبرگزاری فارس: نفت آبادان شگفتی‌ساز لیگ دوازدهم / بازیکنان خارجی پدیده‌های لیگ

علیرضا خلیلی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: تیم صنعت نفت آبادان در لیگ دوازدهم شگفتی‌ساز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم نفت در اوج آمادگی قرار دارد و نظم در این تیم حکم‌فرماست.

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان در ادامه در خصوص دیدار روز پنجشنبه صنعت نفت آبادان با پرسپولیس تهران گفت: گرمای 50 درجه‌ای آبادان قطعاً امتیاز بازیکنان ما در زمین بازی است و امیدواریم بهترین بهره را از شرایط آب و هوایی ببریم.

خلیلی‌نیا با بیان اینکه پرسپولیس روز سختی در آبادان خواهد داشت، تأکید کرد: امیداوریم برد فصل گذشته مقابل پرسپولیس تهران را تکرار کنیم.

وی تصریح کرد: پرسپولیس تهران در حضور تماشاگران متعصب آبادانی دیدار سختی را در پیش رو خواهند داشت.

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان در ادامه  درباره احتمال خرید بازیکن خارجی گفت: فیلم بازی‌های مهاجم هلندی را به "کاستا" سرمربی تیم نشان دادیم اما وی این بازیکن اروپایی را تأیید نکرد. کاستا تأکید دارد فعلاً کار را با همین بازیکنان شروع کنیم.

وی ادامه داد: در صورتی که نیاز بود در ادامه کار یک مهاجم آسیایی جذب خواهیم کرد.

خلیلی‌نیا اظهار داشت: سرمربی تیم سه، چهار بازیکن جوان را به تیم اضافه کرده است که آنها هم می‌توانند پدیده فصل جدید لیگ برتر باشند و حتی ممکن است به تیم ملی دعوت شوند.

وی خاطرنشان کرد: تیم صنعت نفت در لیگ دوازدهم شگفتی ساز خواهد بود و امیدواریم نتایج خوبی را در بازی‌ها کسب کنیم.

صنعت نفت آبادان روز پنجشنبه هفته جاری در اولین مسابقه خود در دوازدهمین دوره لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان میزبان پرسپولیس تهران است. 

 

 

ممتازان دوباره به کشتی خوزستان برگشت/ حکم حاجتی لغو شد
اهواز - خبرگزاری مهر: بعد از اینکه چند روز قبل حکم سرپرستی هیئت کشتی استان خوزستان به نام علیرضا مراد حاجتی زده شد اکنون خبر می رسد فدراسیون کشتی مجددا حکم سرپرستی این هیئت را به نام رئیس 15 سال گذشته این هیئت زده است.

به گزارش خبرنگار مهر، چند روز قبل سرپرست فدراسیون کشتی در حکمی حاجتی که همزمان سه پست دیگر اجرایی را در اختیار دارد را به عنوان سرپرست هیئت کشتی منصوب کرد که این انتصاب با حکم جدید حجت الله خطیب ملغی شد.

حاجتی هم اکنون رئیس هیئت گلف، مدیرعامل باشگاه ورزشی ملی حفاری اهواز و مدیرخدمات شرکت ملی حفاری ایران است و بی شک حضور در هیئت کشتی که مسئولیت های بیشتری را متوجه وی می کرد برای حاجتی مشکل آفرین می شد.

در همین خصوص اکنون خبر می رسد با حکم جدید حجت الله خطیب سرپرست فدراسیون کشتی، عبدالرسول ممتازان در سمت سرپرستی هیئت کشتی خوزستان ابقا شد.
 
در این حکم آمده است: باتوجه به اتمام دوران ریاست هیئت کشتی خوزستان بدینوسیله آقای عبدالرسول ممتازان رئیس هیئت وقت به عنوان سرپرست هیات کشتی خوزستان کماکان در مسئولیت خود تا شروع فراخوان و انتخابات، ابقا می شود.در این نامه که 26 تیرماه صادر شده، آمده است ابلاغهای قبل کان لم یکن تلقی می شوند.خوزستان قطب کشتی فرنگی کشور است به گونه ای که همواره در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی نام چند خوزستانی به چشم می خورد. 
 
 
علیرضا فیروزی سرمربی نفت نوین آبادان شد
آبادان - خبرگزاری مهر: سه شنبه شب با تصمیم هیئت مدیره باشگاه ورزشی صنعت نفت آبادان، علیرضا فیروزی به عنوان سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نفت نوین آبادان هم اکنون در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد و در چند سال اخیر موفق به صعود از این رده از رقابتهای فوتبال کشور نشده است.

علیرضا فیروزی در ابتدای تاسیس این تیم که با خرید امتیاز تیم فوتبال آب اهواز اعلام موجودیت کرد هدایت این تیم را به عهده گرفت و اکنون بعد از چند سال مجدد مسئولان باشگاه نفت آبادان هدایت تیم خود را به این بازیکن قدیمی سپرده اند.
فیروزی یکی از پرافتخاترین مربیان فوتبال آبادان به شمار می رود زیرا صنعت نفت آبادان با هدایت وی در دهه 70 با قرار گرفتن در جایگاه پنجم بهترین نتیجه بعد از انقلاب خود را به دست آورد.

فیروزی همچنین یکی از بهترین بازیکنان فوتبال تاریخ شهر آبادان که سابقه عضویت در تیم ملی فوتبال کشور را نیز در کارنامه بازیگری خود دارد و به همراه ابراهیم قاسمپور  و عبدالرضا برزگری ملقب به حسون از افتخارات فوتبال دهه های اخیر فوتبال آبادان به شمار می روند.

سال قبل وحید سلامات هدایت تیم فوتبال نفت نوین آبادان را به عهده داشت که این بازیکن قدیمی فوتبال آبادان نتوانست انتظارات مسئولان باشگاه را برآورد کند و اکنون به باید به فعالیت خود در رده های پایه باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه دهد..

در این میان بهنام سراج نیز سابقه هدایت نفت نوین آبادان را دارد که وی نیز نتوانست توفیق چندانی را برای این تیم رقم بزند.

در نشست سه شنبه شب اعضای هیدت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان تاکید شد که این تیم باید بیشتر از بازیکنان زیر 23 سال در ترکیب خود استفاده کند زیرا هدف اصلی از تشکیل این تیم تقویت و تغذیه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان است که به نظر می رسد تاکنون چنین هدفی محقق نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد