سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

خوزستان در هفته ای که گذشت

از خواب زمستانی شهردار آبادان تا تلاش برای تغییر یک مدیر

در هفته ای که گذشت سایت های خبری خوزستان در شهرهای مختلف اخبار و مطالبی را درج کردند که "شوشان " گزیده ای از آن را در ذیل می آورد.

 در هفته ای که گذشت سایت های خبری خوزستان در شهرهای مختلف اخبار و مطالبی را درج کردند که "شوشان " گزیده ای از آن را در ذیل می آورد:


ملاثانی نیوز نوشت : خوزستانی ها بر سکوی مدیریت کلان کشور قرار دارند. حضرت آیت الله شیخ محسن اراکی نماینده پیشین مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه اسبق دزفول طی حکمی از سوی حضرت آیةالله خامنه ای مقام معظم رهبری به ریاست مجمع جهانی تقریب بین مذاهب اسلامی برگزیده شد.


شبکه خبری دز : عدم وجود فرماندار موجب رکود فعالیتهای شهری دزفول است. برخی از مردم دزفول در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه شهرستان دزفول حدود ۱۸ ماه است که بدون فرماندار است از مسئولان امر خواستند تا به این موضوع رسیدگی کنند.


سایت خوانانیوز نوشت : شهرداری آبادان در خواب زمستانی است. آبادان یادگار خون شهدای همسنگر امام حسین (ع) و ابوالفضل (ع) و فریاد زنان آزاده انقلابی‌ است که امروز مهر خاموشی و سکوت را اختیار پیشه کرده‌اند.لب‌هایشان از عطش "نبودن" بهم دوخته شده و صدایشان از "نداشتن" بی‌صدا شده است، کاش اندکی به یاد بیاوری گذشته را تا بتوانی سرنوشت حال و آینده‌ات را بهتر و مطلوب‌تر رقم بزنی؛ گذشته‌ای که قابل قیاس با حال نیست.با نگاهی هر چند سطحی به تابستان تشنه آبادان، می‌توان به وضوح مشاهده کرد، ردی از وجود حتی یک آبسردکن در شهر تب‌دار 70 درجه‌ای نیست.


سایت روناش با اشاره به مشکلات گریبانگیر بخش سردشت نوشت : پل گوروی این بخش که بهسازی جاده سردشت به دزفول و حدفاصل سردشت تا روستای گوروی است بیش از ۱ سال است که بعلت عدم تخصیص اعتبار به حال خود رها شده و مشکلاتی را برای رانندگان و مردم آن منطقه بوجود آورده است .


سایت ایبنانیوز با اشاره به سمفونی کارون در مطلبی به قلم دکتر کهرم نوشت : دکتر اسماعیل کهرم کارشناس شناخته شده و پیشکسوت محیط زیست در واکنش به ساخت قطعه آهنگی تحت عنوان "سمفونی کارون" به سفارش "شرکت آب و نیرو" از سوی مجید انتظامی نوشت : با توجه آن که کارون در حال مرگ تدریجی در اثر شور شدن است و کشاورزان از هم اکنون این سفره باستانی مارپیچ را پذیرفته اند و با درد، احتضار کارون را نظاره گرند، جایی برای جشن و پایکوبی و ساختن قطعات سمفونی برای ارزش گذاری این پدیده باقی می ماند؟!

سایت دزفول نیوز در مصاحبه ای با امام جمعه این شهر نوشت : حدود ۱۸ ماه است که دزفول فرماندار ندارد و با سرپرست اداره می شود که این خلاف قانون است و حداکثر سرپرستی سه ماه است علی رغم تلاش های مجدانه‌ی سرپرست محترم فرمانداری متاسفانه شهرستان دزفول که پرجمعیت ترین فرمانداری ویژه ی کشور است از نعمت مدیریت فرمانداری ویژه و معاونت استاندار محروم است که باعث شد بسیاری از مشکلات لاینحل بماند .وزارت کشور نتوانسته است در این رابطه موفق عمل کند و تحت تاثیر افراد و جریانهای سیاسی غیر مسئول، دزفول را بلا تکلیف رها کرده است و هرچه ما به استاندار محترم تذکر داده ایم که وضعیت دزفول را از این حالت بیرون بیاورد، علیرغم قولی که داده همچنان مساله لاینحل مانده است.

سایت اندیمشک نیوز نوشت : متاسفانه در اثر فشارهای بیش از حد برخی ها شنیده شد که قرار است مدیر آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک تغییر کند. تغییر نابهنگام مدیر یک سازمان همواره موجب مختل شدن روند اجرایی و پیشرفت کارهای آن سازمان می شود.

سایت خوزنیوز نوشت: نتایج آزمون استخدامی استانداری و ادارات دولتی خوزستان دو هفته دیگر اعلام می شود.مدیرکل منابع استانی و تحول اداری استانداری خوزستان در همین زمینه اظهار داشت: نتایج اولیه آزمون بدست آمده و پس از آن اطلاعات لازم استخراج خواهد شد و اطلاعات استخراج شده در اختیار معاونت پشتیبانی و توسعه منابع استانی قرار داده خواهد شد.

 سایت بهارنیوز وابسته به روزنامه کارون در مطلبی با عنوان "  اظهارات جالب معاون رئیس‌جمهور " نوشت :معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با بیان اینکه به خشکسالی های نیمه جنوبی کشور مشکوک هستم، گفت: استعمار و استکبار جهانی با تکنولوژی در شرایط اقلیمی جنوب ایران تأثیر می گذارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد