سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتصابات استان

رییس جدید آموزش و پرورش اندیمشک معرفی شد
 
دزفول - طی حکمی از سوی 'رحمان فلاحی' مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان رییس آموزش و پرورش اندیمشک منصوب شد.
 

به گزارش روزسه شنبه خبرنگار ایرنا در آیین معارفه ای که برای وی برگزار شد معاون مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان جایگاه آموزش و پرورش را در جامعه مهم خواند و افزود: معلمان کسانی هستند که با نهایت تلاش و دلسوزی انسان را با تعلیم و تربیت از جهالت و نادانی به سعادت و روشنایی رهنمون می کنند.
'عبدالعظیم مهرخواه 'ضمن قدردانی از زحمات آقای اکرام امین زاده در تصدی اداره آموزش و پرورش شهرستان بر ضرورت هماهنگی کارکنان و همت مضاعف آنان برای دستیابی به اهداف آموزش و پرورش تاکید کرد.
فرماندار شهرستان اندیمشک نیز آموزش و پرورش را رکن اساسی توسعه پایدار دانست و گفت: کسانی که در این نهاد مقدس در امر تعلیم و تربیت انسان گام بر می دارند در حقیقت کار انبیا را دنبال می کنند.
'رضا رضایی فاضل ' افزود: تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت یکی از مطالبات به حق مقام معظم رهبری است و همه مسوولین دستگاههای اجرایی موظف هستند در اجرای هر چه بهتر این طرح ملی مشارکت فعال داشته باشند. در این مراسم '‌رضا پژوهش '‌به عنوان رییس آموزش و پرورش اندیمشک معرفی شد. پژوهش پیش از این مسوولیت آموزش و پرورش شهرستان رامشیر را عهده دار بوده است.  

 

 

تودیع و معارفه مدیرکل امور اقتصادی خوزستان بدون حضور خبرنگاران

 

با حکم استاندار خوزستان، قیصی‌پور به عنوان مدیرکل امور اقتصادی استانداری خوزستان معرفی و انتخاب شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسنا، منطقه خوزستان، پیش از این بهروز حسینی‌فر سمت مدیرکل امور اقتصادی استانداری را برعهده داشت. وی هم‌اکنون سمت سرپرستی معاونت توسعه منابع انسانی را برعهده دارد.قیصی‌پور پیش از این معاون مدیرکل امور اقتصادی استانداری بود.به گزارش ایسنا، مراسم تودیع و معارفه مدیریت امور اقتصادی استانداری خوزستان بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد