سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

 

ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان جهان به روی تشک می‌رود

 

یک کشتی‌گیر و یک مربی خوزستانی در ترکیب تیم‌ملی کشتی فرنگی نوجوانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان که در آذربایجان برگزار می‌شود، قرار گرفتند.

 به گزارش ایسنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی هیات کشتی استان، محمدمراد الیاسی در وزن 46 کیلوگرم و میرحسین قیطاسی هر دو از اندیمشک به ترتیب به عنوان بازیکن و مربی از خوزستان به تیم‌ملی دعوت شدند.

 حسین اسدی از ایذه در وزن 58 کیلوگرم و محمد بیرانوند از اندیمشک و مهران دیناروند از شوش در وزن 100 کیلوگرم نیز باتوجه به انجام مسابقات انتخابی، شانس پوشیدن دوبنده تیم‌ملی را دارند.وزن‌کشی پیکارهای انتخابی، دوم مرداد‌ماه و مسابقات نیز سوم مرداد‌ماه در خانه کشتی تهران برگزار خواهد شد .همچنین سه فرنگی‌کار خوزستانی در مسابقات انتخابی تیم‌ملی که سوم مرداد‌ماه در خانه کشتی تهران برگزار می‌شود، برای حضور در رقابت‌های جهانی جوانان در تایلند به مصاف حریفان خود می‌روند.در وزن 74 کیلوگرم پیام بویری از ایذه به مصاف حریف تهرانی خود می‌رود و در وزن 84 کیلوگرم مهدی پورشایان از اهواز و محمد رسولی از اندیمشک باید با کشتی‌گیری از تهران رقابت کنند

 
 
پاداش ویژه وزیر برای پیروزی نفت آبادان بر پرسپولیس 
آبادان - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: وزیر نفت در صورت کسب پیروزی این تیم برابر پرسپولیس تهران، پاداش ویژه ای به بازیکنان و کادرفنی نفت آبادان پرداخت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا مهربان روز دوشنبه در ضیافت نهار اعضای هیئت مدیره، کادرفنی، بازیکنان و کارمندان باشگاه صنعت نفت آبادان در باشگاه گلستان این شهر اظهار کرد: نفت امسال باید با ارائه بازی هایی مقتدرانه، نتایج بهتری نسبت به سال قبل کسب کند تا دل هواداران این باشگاه از کسب این نتایج شاد شود.

وی افزود: وجود هواداران پرشور در آبادان که یکپارچه از تیم صنعت نفت حمایت می کنند بزرگترین امتیاز این تیم برای زمین گیر کردن حریفان در ورزشگاه تختی آبادان است و بازیکنان و کادرفنی باید قدر این موقعیت مناسب را بدانند.

مهربان تصریح کرد: اعضای هیئت مدیره باشگاه با تمام توان از تیم نفت برای کسب موفقیت و پیروزی های درخشان در لیگ برتر فصل آینده حمایت خواهند کرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان همچنین با اشاره به نگاه ویژه رستم قاسمی وزیر نفت به موفقیت تیم فوتبال این باشگاه گفت: وزیر نفت در تماسی تلفنی با من ضمن آروزی موفقیت برای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ برتر عنوان کرد که اگر بازی نفت و پرسپولیس در تهران بود بی شک با حضور در ورزشگاه از نزدیک تلاش بازیکنان در برابر حریف را مشاهد می کرد.

مهربان عنوان کرد: آقای قاسمی همچنین عنوان کرد در صورت کسب پیروزی نفت در برابر پرسپولیس تهران در اولین بازی در لیگ برتر که در آبادان برگزار می شود پاداش ویژه به بازیکنان نفت آبادان پرداخت خواهد شد.

صنعت نفت آبادان در اولین دیدار خود در رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه 29 تیر در ورزشگاه تختی آبادان و در ساعت 20 و 45 دقیقه به مصاف تیم پرسپولیس تهران می رود
 
 
رئیس هیئت وزنه‌برداری آبادان:
وزنه‌بردار آبادانی سوم کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری آبادان گفت: وزنه‌بردار آبادانی توانست مقام سومی کشور را از آن خود کند.

خبرگزاری فارس: وزنه‌بردار آبادانی سوم کشور شد

ولی شالو غفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: سید ایوب موسوی قهرمان سه دوره مسابقات نوجوانان کشور در دور گذشته، توانست روز گذشته در مسابقات سنندج به مقام سوم دست یابد.

وی خاطرنشان کرد: موسوی در حرکت یک ضرب وزنه 123 کیلوگرم را مهار کرد و در دوضرب وزنه 157 کیلو را در اختیار گرفت.

غفاری ادامه داد: ایوب موسوی متولد سال 1374 است و در سالن اداره ورزش و جوانان ( شهید شیرالی نژاد) تمرین می‌کند و  مدت پنج سال است که وزنه می‌زند.

رئیس هیئت وزنه برداری آبادان بیان کرد: موسوی تا کنون دو بار به اردوی تیم ملی دعوت شده است و سال گذشته توسط کورش باقری سرمربی تیم ملی کشورمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان انتخاب شد.

وی همچنین از برگزاری یک دوره مسابقه رکوردگیری در این شهر خبر داد و گفت: فردا یک دوره مسابقه رکوردگیری، یادواره مرحوم مهدی خدام‌زاده قهرمان سابق وزنه برداری ایران، در سالن وزنه برداری اداره ورزش و جوانان آبادان برگزار می‌شود.

غفاری تصریح کرد: شادروان مهدی خدام‌زاده در وزن 77 کیلو رکورد 165 کیلو دوضرب، و 125 کیلو یک ضرب را به ثبت رسانده بود. 

 

 

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان عنوان کرد
نفت آبادان شگفتی‌ساز لیگ دوازدهم / بازیکنان خارجی پدیده‌های لیگ

خبرگزاری فارس: سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: دروازه‌بان صربستانی و هافبک پرتغالی تیم صنعت نفت آبادان پدیده‌های لیگ برتر دوازدهم می‌شوند.

خبرگزاری فارس: نفت آبادان شگفتی‌ساز لیگ دوازدهم / بازیکنان خارجی پدیده‌های لیگ

علیرضا خلیلی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: تیم صنعت نفت آبادان در لیگ دوازدهم شگفتی‌ساز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم نفت در اوج آمادگی قرار دارد و نظم در این تیم حکم‌فرماست.

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان در ادامه در خصوص دیدار روز پنجشنبه صنعت نفت آبادان با پرسپولیس تهران گفت: گرمای 50 درجه‌ای آبادان قطعاً امتیاز بازیکنان ما در زمین بازی است و امیدواریم بهترین بهره را از شرایط آب و هوایی ببریم.

خلیلی‌نیا با بیان اینکه پرسپولیس روز سختی در آبادان خواهد داشت، تاکید کرد: امیداوریم برد فصل گذشته مقابل پرسپولیس تهران را تکرار کنیم.

وی تصریح کرد: پرسپولیس تهران در حضور تماشاگران متعصب آبادانی دیدار سختی را در پیش رو خواهند داشت.

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان در ادامه  درباره احتمال خرید بازیکن خارجی گفت: فیلم بازی‌های مهاجم هلندی را به "کاستا" سرمربی تیم نشان دادیم اما وی این بازیکن اروپایی را تایید نکرد. کاستا تاکید دارد فعلا کار را با همین بازیکنان شروع کنیم.

وی ادامه داد: در صورتی که نیاز بود در ادامه کار یک مهاجم آسیایی جذب خواهیم کرد.

خلیلی‌نیا اظهار داشت: سرمربی تیم سه، چهار بازیکن جوان را به تیم اضافه کرده است که آنها هم می‌توانند پدیده فصل جدید لیگ برتر باشند و حتی ممکن است به تیم ملی دعوت شوند.

وی خاطرنشان کرد: تیم صنعت نفت در لیگ دوازدهم شگفتی ساز خواهد بود و امیدواریم نتایج خوبی را در بازی‌ها کسب کنیم.

صنعت نفت آبادان روز پنجشنبه هفته جاری در اولین مسابقه خود در دوازدهمین دوره لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان میزبان پرسپولیس تهران است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد