سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار کارگری و صنعتی

/نشست مشترک نفتی‌ها و لوله‌سازی اهواز/
مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب:
سفارشات باید هرچه سریع‌تر ساخته شود

اقتصادی  17:2:32 1391/04/26
914-14874-5 کد خبر
RSS :: پرینت

مدیرعامل شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: ما باید تا آن‌جایی که امکان دارد کلیه مطالبات خود را حداقل از کارخانجات داخلی تامین کنیم و همکاری نزدیکی از حیث کالا با شرکت لوله‌سازی اهواز داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه‌خوزستان، هرمز قلاوند در نشست مشترک با مدیرعامل لوله‌سازی اهواز پیرامون قراردادهای بلندمدت تولید لوله، اظهارکرد: معتقدم که ابتدا باید از پتانسیل موجود در شرکت‌های خوزستانی استفاده کرد؛ هرچند که شرکت مناطق‌نفت‌خیز تاکنون حمایت خوبی در زمینه تامین و ساخت کالا از شرکت لوله‌سازی اهواز و سایر شرکت‌های داخلی انجام داده است.

وی با بیان این‌که شرکت لوله‌سازی اهواز در زمینه اشتغال‌زایی عملکرد خوبی داشته است، افزود: شرکت مناطق‌نفت‌خیز جنوب در حوزه پژوهشی از قطعاتی که برای اولین‌بار در ایران ساخته می‌شود حمایت می‌کند و ضرورت دارد که نیازهای شرکت مناطق نفت‌خیز که از طریق مناقصه بین شرکت‌ها برطرف می‌شود، از شرکت‌های خوزستانی تامین شود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق ‌نفت‌خیز جنوب گفت: مخازن ما در نیمه دوم عمرشان هستند و آن فشار اولیه را ندارند؛ لذا برای تثبیت فشار آن‌ها مجبوریم به آن‌ها گاز تزریق کنیم. امروز ما در تحریم هستیم و باید نسبت به گذشته تغییر رویکرد دهیم تا تولید بهتری داشته باشیم.

وی خطاب به مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز اظهارکرد: انتظار داریم اگر قراردادی در خصوص ساخت لوله با شرکت لوله‌سازی منعقد ‌می‌کنیم، در کوتاه‌مدت و با سرعت کافی سفارشات را ساخته و تامین کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد