سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

***تهدید مادر براد پیت
مادر براد پیت پس از آنکه نامه ای علیه اوباما وهمجنس گرایان به یکی از روزنامه های آمریکانوشت،تهدید به مرگ شد.
***پولهای کنگره کجا رفت
شهرام همایون مدیر و مجری کانال سلطنت طلب ماهواره ای گفت : در طول تاریخ، جهان غرب چه خوبی در حق کشور ما کرده است، کی و کجا به ما کمک کرده اند و دست ما را گرفته اند. هر زمانی که توانستند دارایی های ما را غارت کرده اند.
وی دربخش دیگری از سخنانش گفت : این دوستان اپوزیسیون ما که در 22 خرداد 88 پول های هنگفتی را از کنگره آمریکا گرفتند بیایند و توضیح دهند که چرا این پول ها را از اجنبی گرفتنه اند.
او اظهار داشت :یکی از زیباترین جمله های آقای خمینی این است که گفت: اگر دیدید که ضد انقلاب از شما تعریف می کند بدانید که کارتان اشکال دارد.

*** جنبش آلوده و کثیف
«نادر پیمایی» فعال سیاسی پان ایرانیست، به شدت به پدیده موسوم به جنبش سبز حمله کرد و اظهار داشت:
«از نظر من این جنبش، یک جنبش آلوده و کثیف است. کسانی مثل اکبر گنجی، کدیور، مخملباف، مهاجرانی و دیگران و عوامل دست دومشان از قبیل محسن سازگارا و فاطمه حقیقت جو و اسماعیل نوری علا و... با "پول های کثیفی" که به دستشان می رسد، ائتلاف کرده اند.»
وی همچنین گفت:«همه اینها با پیش پرداخت 18 میلیون دلاری که در اختیار چهار مهره مستقیم قرار دارد، فعالیت می کنند. این چهار مهره عبارتند از: "مهدی هاشمی" فرزند هاشمی رفسنجانی، "احمد ملکی" خواهرزاده کروبی، "اردشیر امیرارجمند" نماینده و مشاور میرحسین موسوی و "محمد مصطفایی" نماینده خاتمی. اینها شورایی تشکیل داده اند و با تشکیل شعبات مختلف، در داخل و خارج ایران فعالیت می کنند.»

***دهان شستن بلد نیستند
"مهرداد پارسا" مجری و تهیه کننده قدیمی یک شبکه سلطنت طلب گفت: «یک گروهی هستند به نام "سبز اصلاحاتی" که نماینده موسوی و کروبی در خارج کشورند. کسانی که حتی دندان خودشان را بلد نیستند بشویند. افرادی که 33 سال مرگ بر آمریکا گفتند، اما حالا کلی تلاش و فعالیت می کنند تا یک آبدارچی وزارت خارجه امریکا یا یک کشور اروپایی لبخندی به آنان بزند.»
وی در ادامه افزود: «معلوم نیست اینها از کجا تغذیه می شوند؟ از کجا پول می آورند؟ و چگونه زندگی می کنند؟ یک "امیرارجمند" عقب افتاده هست که دائم از این کشور به آن کشور سفر می کند و کنفرانس می گذارد. شخص دیگری هست به نام "محسن سازگارا" که مسؤول تحقیقات ایران معاصر در کتابخانه پرزیدنت بوش شده است. این آقا به جای اینکه بنشیند کتاب بخواند، مهره سیاسی شده و از این کشور به آن کشور می رود. یا "محسن کدیور" که آمد در تلویزیون آمریکا و گفت شعار "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران" برای ما نیست و ما گفته ایم "هم غزه، هم لبنان..."! این شخص هم دائم از این دانشگاه به آن دانشگاه در رفت و آمد است.»
پارسا ادامه داد: «حمایت کمپانی های نفتی پشت سر سبزهای اصلاحاتی است. یک سری مأمور و معذور در رسانه ها استخدام شده اند که به اسم دکتر، استاد، مورخ و پژوهشگر نشسته اند و با اینها هم آوایی می کنند. این افراد می خواهند به جمهوری اسلامی بگویند که ما خودی هستیم و اگر هم حرفی زده ایم، از روی اجبار و برای حفظ مصالح نظام در خارج کشور بوده است.»

  ***شرط عجیب استقلال برای نکونام
جواد نکونام در آخرین جلسه خود با مسوولان استقلال، به آنها اعلام کرد که باشگاه اوساسونا راضی شده تا مبلغ کمتری را بابت رضایت نامه این بازیکن بگیرد و بعد از این ادعای جواد ، فتح الله زاده از بازیکن مذکور خواست تا شخصا به اسپانیا برود و رضایت نامه اش را بگیرد!
از باشگاه استقلال خبر رسید که فتح الله زاده درآخرین جلسه خود با نکونام، به این بازیکن گفته است ما مبلغ 500 هزار دلار به تو می دهیم تا شخصا با اوساسونا وارد مذاکره شوی و رضایت نامه ات را دریافت کنی و سپس بعد از دریافت رضایتنامه درباره مبلغ قراردادت مذاکره خواهیم کرد.
***دعانویسان در تمرینات پرسپولیس
در تمرینات تیم پرسپولیس همه چیز کامل است. از دعوای لیدرها و چاقو کشی و تشویق دایی تا عکس گرفتن از پشت پنجره و عربده کشی چند هوادار از خود بی خود شده و باز کردن صندوق عقب اتومبیل چند بازیکن، در این میان به نظر می رسد کمیته فرهنگی باشگاه پرسپولیس نقش فوق العاده ای در فرهنگی کردن فضای بین باشگاه و هواداران داشته است.
اما بشنوید از آخرین خبر.خبرهای موثق دریافتی حاکی از آن است که غیر از این مسائل پای چند دعا نویس هم به درفشی فر باز شده! باورتان می شود؟
گویا چند روز قبل 3 هوادار ناشناس در ورزشگاه درفشی فر حاضر می شوند و با بازیکنان به بهانه عکس یادگاری گفتگو می کنند.
آن ها چند بسته کوچک را به چند بازیکن می دهند و این بازیکنان هم بدون توجه به آنچه به آن ها هدیه شده، این هدایا را در جیب می گذارند و با خودروهای گران قیمتشان از محل تمرین خارج می شوند.
در این میان چند نفری متوجه می شوند که این هواداران ناشناس دعانویس بوده و در حال پخش کردن دعاهای جعلی به سبک دعا نویس ها هستند.در این میان "جواد کاظمیان" متوجه قضیه شده و به این موضوع واکنش شدیدی نشان می دهد. کاظمیان بلافاصله پس از اطلاع از این قضیه دست دعانویس را گرفته و حتی طبق شنیده ها با دست به سینه او می کوبد.فشنگچی و رضا نور محمدی هم به محض شنیدن این موضوع واکنش نشان می دهند و پس از اطلاع از این قضایا مأموران حراست درفشی فر با نیروی انتظامی تماس می گیرند و با حضور نیروی انتظامی این موضوع رفع و رجوع می شود.
***دستگیری 45 دختر وپسر درکوههای مشهد
45 دختر و پسر که در قالب تور مختلط کوهنوردی قصد سفر به ارتفاعات اطراف مشهد را داشتند، توسط مأموران پلیس امنیت اخلاقی خراسان...
سرهنگ ناصر نجاریان رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی در این باره به خراسان گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه تعداد 45 دختر و پسر جوان در قالب تور مختلط گروهی قصد سفر به ارتفاعات روستای کنگ مشهد را دارند، مأموران پلیس امنیت اخلاقی در‌‌ همان آغاز راه و زمانی که اتوبوس حامل اعضای این تور قصد عزیمت به منطقه مورد نظر را داشت، اتوبوس را متوقف کردند و 24 پسر و 21 دختر را که با یکدیگر هیچ نسبت خانوادگی نداشتند دستگیر کردند و به مقر پلیس امنیت اخلاقی انتقال دادند.
***دیدار خواننده لوس آنجلسی با لیدر جریان انحرافی!
حبیب» خواننده لس آنجلسی که مدتی است در ایران اقامت داشته و در دیدار با لابی لیدر جریان انحرافی درخواست اجازه انتشار آلبوم موسیقی کرده بود، تاکنون موفق به این کار نشده است.
گفته می‌شود با تغییر ریاست مرکز موسیقی ارشاد، مسئول جدید این مرکز هیچ تمایلی به صدور مجوز برای آلبوم این خواننده ندارد.

طرحی عجیب اما موفق برای جمع آوری ماهواره
«طرح تحویل داوطلبانه ماهواره به مسجد " برخلاف انچه تصور میشود موفق از اب درامد .
بر اساس این طرح، اهالی منطقه به صورت داوطلبانه ماهواره های خود را به مسجد آورده و تحویل می دادند و در عوض مورد تقدیر مسئولان مسجد قرار می گرفتند.

گفته می شود امسال مسئولان و مجریان این طرح توانستند تعداد 175 دستگاه ماهواره به علاوه دیش آن را به صورت داوطلبانه از اهالی منطقه تهرانپارس تحویل بگیریند.

***درگذشت خواهر کروبی
زینب کروبی، خواهر مهدی کروبی دارفانی را وداع گفت.
به گزارش سایت‌های نزدیک به اصلاح‌طلبان، مراسم تدفین خانم کروبی بدون حضور مهدی کروبی برگزار شد.

 ***خطر مادران هلی‌کوپتری
پژوهشگران معتقدند «مادر هلی‌کوپتری» بودن می‌تواند منجر به افسردگی در زنان شود. متخصصان هشدار دادند والدینی که زندگی آنها به گونه‌ای است که دائما دوروبر بچه‌هایشان می‌چرخند، به سلامتی خود آسیب می‌زنند.
بر اساس یک پژوهش جدید، اگرچه مسئولیت و وظیفه پدر و مادری، یکی از جذاب‌ترین تجارب زندگی است، اما مادرانی که مرتب در کنار بچه‌هایشان هستند ممکن است از احتمال بیشتری برای ابتلا به افسردگی برخوردار باشند.
به تمایل مادران برای درگیر کردن بیش از حد خودشان در زندگی فرزندانشان، اصطلاحا «پرورش هلوکوپتری» اطلاق می‌شود. روانشناسان می‌گویند این امر منجر می‌شود که بچه‌ها شکننده و ضعیف شوند و برای مواجهه با تجارب زندگی ناتوان خواهند بود.

***تناقضی آشکار در شبکه وهابی
همواره وهابیت تبرک و زیارت را شرک و قائلین و عاملین به آن را مشرک و کافر می دانند و سال ها است که اشبکه های وهابی به ترویج این عقاید می پردازند.
در یکی از برنامه های زنده تلوزیونی شبکه وصال حق، کارشناس این شبکه به تعریف و تمجید از صحابه پیامبراکرم(ص) پرداخت و با ذکر روایتی از منابع اهل سنت و تایید آن، حدیث را یکی از دلایل مقام بالای صحابه پیامبر (ص)خواند.
مضمون روایت استناد شده به شرح ذیل بود؛
وقتی پیامبر اکرم(ص) قصد اصلاح سر و صورت مبارک می کردند، صحابه اطراف وی را می گرفتند که حتی یک موی ایشان هم بر زمین نیفتد و یاران پیامبر (ص) آن را به عنوان تبرک بردارند.
حال این سوال مطرح است که مدعیان وهابیت در شبکه خود چگونه وقتی شیعیان وبسیاری از اهل سنت به قبر پیامبراکرم (ص) تبرک می جویند شرک و کفر د انسته، ولی تبرک به موی پیامبر(ص)توسط صحابه آن حضرت یک امتیاز محسوب می شود با این حساب باید کار صحابه نیز انسان پرستی و شرک وکفر باشد؟

 ***اخرین اظهارات گلشیفته درباره حجاب

بتازگی گلشیفته فرهانی طی مصاحبه ای با مجله مد های مستهجن فرانسوی «ووگ» که عکس با کت و شلوار وی نیز در آن مجله درج شده اظهار داشته که : من از حجاب متنفرم!!!
وی درخصوص سینمای ایران می گوید “اگر کارگردانان نام آشنایی چون عباس کیارستمی، اصغر فرهادی یا جعفر پناهی را می شناسیم”، ولی هیچ کس نام یک بازیگر ایرانی را نمی داند.
او می گوید: “اولین دلیل آن مشکل زبان است و دومین دلیل محدودیت های حکومت. به عنوان مثال، بازی یک بازیگر الزاماً در خاک ایران نمود پیدا می کند. چه کسی حاضر است در کشوری که احمدی نژاد رییس جمهورش است فیلم بسازد؟”
این بازیگر امروز به همراه شوهر بهایی اش امین مهدوی در پاریس زندگی می کند.
وی در سئوالی در مورد حجاب می گوید: “من از حجاب متنفرم. در اسلام حجاب بر سر می کنند تا میل جنسی مردان را مهار کنند. چرا من باید به تحریک جنسی مردان متکی باشم؟”
این درحالیست که نشریه نیمه پورنوی «ووگ» اساسا برای جذب مردان منتشر می شود و در میان قفسه دیگر نشریات پورن در کیوسک های روزنامه فروشی در دسترس می باشد.
نکته جالب توجه تصویر روی نشریه است که دست چند مرد را در حال کندن لباس های یک زن اروپایی نشان می دهد!! که نشان دهنده تحریک کنندگی تصویر آن زن برای مردان دارد.

***ملازاده و تشخیص سرطان!
مجری یکی از شبکه های وهابی مدعی شد که محیط های دینی سرطان زاست.
ملازاده مجری شبکه وهابی وصال در برنامه زنده موسوم به «اصلاح» گفت: «محیط های دینی و دعوتی سرطان زاست. ما فکر می کردیم محیط های دینی بهترین محیط هاست، ولی وقتی آدم وارد دعوت می شود درست مثل بازار صرافان است، بلاتشبیه صرافان. مثل بازار برده فروشان است. هر کسی به طرف خودش می کشد.»
از سخن این مجری وهابی فهمیده می شود که وی محیط دینی را خوب درک نکرده و آن را با فضای مسموم و آلوده به خیانت و سیاست بازی که در شبکه های ماهواره ای وجود دارد اشتباه گرفته است. وگرنه در یک محیط پاک دینی که به دستورات خداوند عمل شود و به سوی حق دعوت گردد که هیچ اصطکاک و مشکلی بین افراد پیش نمی آید.

***موج جدید خلاف شرع در تلویزیون
در خلال برنامه های میلاد امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) موج جدیدی از خلاف شرع های تلویزیون نیز به بازار آمد. شبکه آی فیلم؛ این شبکه مقلد، بارها به پخش موسیقی های غیر شرعی و شدیدا طربناک در روز میلاد امام زمان پرداخت و باردیگر فیلترینگ ضعیف و نا کار آمد سیما را زیر سوال برد. محمود جهان ،خواننده سبک بندری از جمله خوانندگانی است که سال هاست گاه و بی گاه سیما را عرصه بندری خوانی قرار داده و متاسفانه در این ایام نیز شاهد چنین هنرنمایی از او بودیم.مسؤولین کم توجه ما بی آن که به شریعت نگاهی بیندازند به هر بند بازی اجازه هنرنمایی می دهند آن هم با مضامین دینی که این یکی دیگر اصلا قابل توجیه نیست.

***عبور تانک آلمانی از روی اتباع افغان
یک تانک آلمانی امروز با عبور از روی کودکان افغانی در ولایت "قندوز" در شمال افغانستان، یک کشته و 2 مجروح به جای گذاشت.
به گزارش پلیس، ارتش آلمان درباره با این حادثه که سبب شوکه شدن مردم این منطقه شد، هیچ توضیحی ارائه نداد.

شهروندان غیرنظامی افغان، از سال 2001 قربانیان اصلی حمله رهبری شده توسط امریکا به این کشور بوده‌اند.

***تولد جداگانه‌ دوقلو‌ها در دو کشور
یک زن انگلیسی فرزندان دوقلویش را در دو کشور مختلف به دنیا آورد.
خانم دانا کینان 28ساله پس از اینکه درد‌ زایمان به سراغش آمد، نوزاد نخست را در اتاق نشیمن منزل والدینش در انگلستان به دنیا آورد و سپس برای به دنیا آوردن نوزاد دوم او را سریعا به بیمارستانی در اسکاتلند منتقل کردند.
نوزاد پسر که در انگلستان به دنیا آمد نامش دیلن و نوزاد دختر که در اسکاتلند به دنیا آمد نامش هاناست. گفتنی است خانم کینان در حالی متوجه زمان وضع حملش شد که بازی فوتبال ایتالیا و اسپانیا را تماشا می‌کرد.

 ***60 تن طلا ترک در ایران
روزنامه وطن ترکیه به نقل از یک مقام رسمی این کشور اعلام کرد ایران در 5 ماه نخست 2012 به عنوان پول نفت و گاز خود حدود 60 تن طلا از ترکیه وارد کرده است.
روزنامه وطن ترکیه به نقل از یک مقام دولتی نوشت، آنکارا از ماه مارس سال جاری، پرداخت پول نفت و گاز خریداری شده از ایران به طلا را آغاز کرده است.
به نوشته این روزنامه، به همین علت است که صادرات طلا از ترکیه به ایران از ماه مارس 2012 به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و صادرات طلا از ترکیه به ایران در فاصله ماه های مارس تا می 2012 به حدود 60 تن رسیده است.

***مسابقه زیباترین زن در کشور وهابیون
مسابقه زیباترین زن فیلیپینی در حالی در عربستان برگزار شد که وهابیون هیچ موضعی در قبال آن نگرفتند.
رژیم وهابی عربستان سعودی که ادعای پیروی از اسلام واقعی و راستین را دارد، در برابر جدید ترین رفتار غیر اخلاقی که در کشورش رخ داده کاملا سکوت کرده است.
در همین راستا اخبار رسیده از عربستان حاکی از آن است که مسابقه ملکه زیبایی زنان فیلیپینی در هتل "الواحه" در شهر جده عربستان سعودی برگزار شد و نیروهای امنیتی، پلیس و یا حتی نیروهای وهابی هیئت امر به معروف و نهی از منکر نیز برخوردی با این مسابقه نکردند و این مسابقه با حضور صد ها نفر از زنان و مردان فیلیپینی و عربی برگزار شد.
لازم به ذکر است وهابیون در حالی با این اقدام زنان کشور دیگر مقابله نکردند که اگر زنی در کشور خودشان به فروشندگی بپردازد یا به تنهایی سفر رود و یا اینکه رانندگی کند با مجازات روبرو می شود.

***فایده گازوییل برای بدن
یک مرد چینی چندین دهه است که با خوردن گازوئیل قصد دارد تا ثابت کند مصرف این ماده برای بدن انسان مفید است.
این مرد که حدود 72 سال دارد نزدیک به 43 سال است از گازوئیل به عنوان دارویی شفابخش یاد می‌کند و ماهانه مقدار سه تا 3/5 لیتر گازوئیل مصرف می‌کند.
«چن ججون» که به تنهایی در مناطق دورافتاده چین زندگی می‌کند، عادت به نوشیدن گازوئیل دارد تا بدین وسیله خود را از دردهای جسمانی دور کند.
او اولین بار در سال 1969 میلادی زمانی که دردی در قفسه سینه‌اش احساس کرد، برای تسکین دردش انواع مختلفی از داروها را مصرف کرد که بی‌فایده بود. اما پس از نوشیدن اولین فنجان گازوئیل متوجه شد که درد قفسه سینه‌اش به حدی زیادی کاهش یافته است.

ترویج و تبلیغ ادیان خاص در تفرجگاه‌های تهران!برخی گروه‌ها در سطح تفرجگاه‌های تهران به تبلیغ و جذب جوانان با عنوان برگزاری جشنی خاص اقدام می‌کنند.این گروه ها سعی می کنند با حضور در اماکن تفریحی اقدام به جذب جوانان و دختران دانشجو کرده و با اجرای برنامه های تفریحی خاص! آنها را به سمت خود بکشانند. بنا بر این گزارش، در این میان فعالیت گروه های دینی - ملی پررنگ تر به نظر می رسد؛ این گروه ها با استفاده از جاذبه های کاذب ایرانیگری برای ادیان خود جوانان را جذب می کنند.
در تازه ترین اقدام این گروه ها مشاهده شده است که افرادی به عنوان برگزاری «جشن تیرگان» در تفرجگاه های شمال تهران، اقدام به پخش برگه هایی با موضوع «جشن تیرگان» در میان جوانان کرده و آنها را به اجرای این مراسم دعوت می کنند.
به شماره 093032610888 اعتماد نکنیدفرمانده انتظامی استان گیلان با تشریح شگرد جدید کلاهبرداری تلفنی از مردم خواست فریب این کلاهبرداران را نخورند.
، ابراهیم قائد رحمتی در این باره گفت: برابر اطلاعات مردمی از طریق شماره همراه 093032610888 با شهروندان تماس گرفته می‌شود و اظهار می‌دارد که شما برنده جایزه سکه طلا شدید و از طریق شرکت پیام گستر قرار است، سکه و طلا برای شما ارسال شود.
وی گفت: در این شگرد از مخاطب درخواست شده که مبلغ 29 هزار تومان وجه نقد به شماره حساب 0215154955001 مربوط به شرکت در بانک ملی واریز کند و سپس شماره فیش واریزی را به شرکت اعلام تا جایزه طلا به در منزل ارسال شود.
فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در بررسی مشخص شد، این شماره حساب متعلق به شرکت «پیام گسترستاره» در استان تهران با کد 021 به شماره‌های 44720550 – 44732035 است اما فردی در محل کار جوابگو نیست و شماره حساب اعلامی از بانک ملی استعلام روزانه مبلغ قابل توجهی وجه نقد از اقصی نقاط کشور به این حساب واریز می‌شود از شهروندان خواست برای جلوگیری و پیشگیری از این نوع کلاهبرداری و برای عدم توسعه و فعالیت آن به این‌گونه تماس‌ها اعتماد نکنند.
رکورد جعل مقالات علمی شکسته شد! یک محقق ژاپنی رکورد جعل مقالات علمی را با 172 عنوان مقاله منتسب به خود طی 19 سال شکست. دکتر یوشیتاکا فوجی، متخصص بیهوشی دانشگاه توهو از انتشارات گسترده‌ای در حوزه بیهوشی برخوردار است که پس از بررسی‌های یک سایت نظارتی مشخص شد وی تلاش تحقیقاتی چندانی برای تهیه این مقالات از خود به عمل نیاورده است.در این بررسی از 212 مقاله منتسب به این محقق تنها در مورد سه مقاله نشانه‌های واضحی از داده‌های پشتیبان شناسایی شده و حداقل 172 مورد از مقالات فوجی کاملا بر مبنای اطلاعات ساختگی بوده‌اند.
در صورتیکه تمام مقالات جعلی فوجی بازگردانده شوند، وی رکورددار بیشترین تعداد مقاله مرجوع تاکنون را به خود اختصاص خواهد داد که دو برابر موارد پیشین است.
مهریه برای بازیکن فوتبال دردسر ساز شدچندی پیش یکی از تیم های اصفهانی که برای برپایی اردو از طریق فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به آنکارا سفر نمود با یک مشکل عمده در خروج یکی از بازیکنان اش روبرو گردید.طبق شنیده ها همسر یکی از بازیکنان که اتفاقاً از نفرات تازه وارد می باشد،از همسرش طلب کلیه ی مهریه اش را نمود که به دلیل عدم تمکن مالی بازیکن مورد اشاره و عدم پرداخت مبلغ کل مهریه، خانواده ی همسر این بازیکن با طرح شکایتی در دادگاهی در تهران علیه این بازیکن خوش اخلاق درخواست پرداخت مهریه کرد.دادگاه نیز وی را به پرداخت مهریه ی عندالمطالبه به همسرش و ممنوع الخروج نمودن وی محکوم کرد.مسولین تیم اصفهانی به هنگام سفر به ترکیه از این موضوع خبردار شده و نتوانستند بازیکن مورد نظر را به ترکیه ببرند.درخواست های دردسر ساز مربی پرتغالیگفته می شود مانوئل پرتغالی در اولین روزهای حضورش در پرسپولیس تهران به خاطر کمبود برخی امکانات به شدت ناراحت است. به گفته یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس این مربی 63 ساله در هتل استقلال اسکان یافته بود در اولین شب حضورش ساعت سه بامداد از مسئولان هتل خواست که او را به استخر هتل راهنمایی کنند که با پاسخ منفی مسئولان هتل مواجه شد همین عامل عصبانیت مانوئل را در پی داشت که گمان می کرد این جا همه چیز به وفق مراد سرمربی است این اولین درخواست درسرساز سرمربی اهل پرتغال بود که اجابت نشد و باید منتظر ماند و دید در ادامه چه می شود و پرسپولیس ها چه طور می توانند با این مربی 63 ساله خود کنار بیایند.چاپ نقشه ای با نام تحریف شده از" خلیج فارس"در یک هفته نامهحرکت دو هفته نامه " کلبه سرگرمی " در باز نشر نقشه ای با نام تحریف شده از " خلیج فارس" در حالی از نگاه تیز بین! مسئولین دستگاه های نظارتی چاپ و نشر وزارت ارشاد مخفی مانده است که این وزارتخانه می بایست سعی بیشتری در انجام وظایف محوله به خرج داده و از این گونه حرکتهای غیر حرفه ای جلوگیری به عمل آورد.
به گزارش پایگاه 598، دو هفته نامه " کلبه سرگرمی " در حرکتی غیر حرفه ای، در شماره 186 خود به تاریخ نهم اردیبهشت 91 و در صفحه 62 خود اقدام به چاپ نقشه ای کرده است که در آن نام جعلی "خلیج ع ر ب ی" به جا نام "خلیج فارس" درج شده است.

ترویج سلفی گری در مناطق آزاد!

به تازگی در یکی از دانشگاه های وابسته به یکی از مناطق آزاد کشور جریانی افراطی وابسته به جریانات سلفی در سایه سکوت و انفعال مسئولان مناطق آزاد به ترویج عقاید تند وهابی می پردازند. گفتنی است این اتفاق در حالی رخ می دهد که معمولا در این دانشگاه ها برنامه ای ایجابی در جهت تبیین حقانیت شیعه و نقد مبانی انحرافی وهابیت وجود ندارد و دانشجویان بدون هیچ سلاحی با این افکار التقاطی مواجه می شوند.

تروریست ها منشعب می شوند

گروهک تروریستی پژاک که این روزها از سوی جمهوری اسلامی ایران و ترکیه تحت فشار قرار گرفته در شاخه اروپایی خود دست به انشعاب زده است. در این رابطه، «امیر کریم» با نام مستعار «هه وال مزدک» اهل مهاباد که تنها تحصیلکرده این گروهک بوده و در رشته زراعت در دانشگاه تبریز تحصیل کرده است با انحلال پنج کمیته از کمیته های این فرقه تروریستی در اروپا از جمله کمیته های اتریس، انگلیس، نروژ، سوئد و ... در واقع بخشی از نیروهای این گروهک تروریستی در اروپا را به حال انفعال در آورده است. گفتنی است همین امر موجب شده است که اعضای جدا شده با اعلام استقلال اقدام به تاسیس شاخه جدید اروپایی کنند.

چه کسی با دستگیری «مه آفرید2» سکته کرد؟

اخبار رسیده حاکی است در نخستین دستگیری « م.ز» موسوم به « مه آفرید2» که در اسفند ماه سال گذشته اتفاق اقتاده است یکی از نماینده های مجلس هشتم که دارای روابط ویژه با نامبرده بوده بلافاصله پس از شنیدن خبر دستگیری وی سکته کرده است.

سلطان آمفتامین در اسپانیا دستگیر شد

یکی از اتباع کشور سوئد که از سال 2005 حکم بازداشت غیابی وی صادر شده است در جنوب اسپانیا بازداشت شد. به گزارش پلیس وی که معروف به سلطان آمفتامین است مظنون به دست داشتن در قاچاق گسترده آمفتامین است که در سال 2005 توسط پلیس کشف شد. گفتنی است مواد قاچاق شده توسط وی میلیون ها کرون ارزش داشته است.

افزایش حقوق به سبک صدا و سیما سایت شبکه ایران نوشت اخیرا نامه ای از معاونت اداری مالی سازمان صدا و سیما، در میان کارکنان سازمان دست به دست می شود که درباره "ضرایب جذب و فوق العاده شغل مدیران" است. کارکنان صدا و سیما از محتوای این نامه چنین برداشت کرده اند که حقوق مدیران این سازمان در سال جاری می تواند تا 70 درصد افزایش یافته یابد.
فرار مدیرعامل یک بانک خصوصی از کشور!با شتاب گرفتن تغییر و تحولات بانکی طی ماه‌های گذشته، خبرهای جدی تری از برخی بانک‌ها در هفته‌های آینده منتشر خواهد شد. یکی از اعضای سابق هیات مدیره بانک خصوصی "..." چندی پیش از کشور خارج شده و هنوز به ایران بازنگشته است. این عضو هیات مدیره که شائبه‌هایی در باره راه اندازی یک بانک در موردآن وجود دارد تا به امروز به ایران بازنگشته و به گفته منابع آگاه قصد بازگشت هم ندارد! از سوی دیگر یکی دیگر از سرمایه گذارن اصلی یک بانک خصوصی وابسته به جریان انحرافی در بازداشت به سر می برد و به نظر می رسد دستگاه قضایی مدارک مستدلی را برای دادگاه وی جمع آوری کرده است. تایید بازداشت وی در شرایطی صورت گرفته است که چندی پیش رئیس دستگاه قضا از برخورد جدی با اخلالگران نظام اقتصادی خبر داده بود.
پوسترهای 'ضد اسرائیلی' در ایستگاه های متروی نیویورک ساکنان شهر نیویورک آمریکا این روزها پوسترهای بزرگی را در برخی ایستگاه های متروی این شهر مشاهده می کنند که بر روی آنها ابعاد واقعی اراضی فلسطینی که رژیم صهیونیستی از زمان فاجعه سال 1948 آنها را به اشغال خود درآورده به تصویر کشیده شده است. به گزارش شبکه تلویزیونی : سی بی اس "، اقلیت یهودی شهر نیویورک با ابراز نگرانی از نصب این پوسترها در بیش از 50 ایستگاه متروی این شهر، آنرا اقدامی ضد اسراییلی می دانند." سی بی اس " به نقل از روزنامه نگار یکی از روزنامه های صهیونیستی گزارش داد که نصب این پوسترها که سران تل آویو را متجاوز و سارق اراضی فلسطینی ها معرفی کرده، به مذاق صهیونیست های ساکن نیویورک خوش نیامده است.این پوسترها مراحل مختلف اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم صهیونیستی در فاصله سال های 1948 تا 2000 را به تصویر کشیده اند.

 عکسی از مفتی مصر که جنجال‌آفرین شد

شیخ "علی جمعه"، مفتی مصر، اخیرا در دیدار با تعدادی از افسران نظامی ارتش مصر، به آنان احترام نظامی گذاشت.به گزارش شیعه آنلاین، انتشار عکس این احترام گذاشتن وی به صورت نظامی، در فضای مجازی جنجالی گسترده در مصر به وجود آورده و اعتراض‌های بسیار زیادی علیه وی را به دنبال داشته است.معترضان معتقدند او با چنین کاری شأن و جایگاه مفتی مصر را پایین آورده است.
عضوهیئت علمی شدن دختر معاون وزیر با مدرک فوق لیسانس در اقدامی تعجب برانگیز، دختر معاون یکی از وزارتخانه های مرتبط با «دانشجو» و دانشگاه، با مدرک لیسانس تغذیه و فوق لیسانس زبان دانشگاه آزاد، عضو هیئت علمی گروه زبان دانشگاه علم و صنعت شده است.ط . م فرزند م . م معاون وزیر به سادگی به عضویت هیت علمی یکی از بهترین دانشگاه های کشور در آمده است.موضوع قابل توجه آن است، که خانم م با فوق لیسانس دانشگاه آزاد در رشته ی زبان آنهم در سال 88 و صرفاً با سابقه تدریس در یک آموزشگاه، موفق به کسب چنین عنوانی شده است.ناگفته نماند که رشته ی تحصیلی ایشان در مقطع لیسانس علوم تغذیه است. این در حالی است که افراد زیادی با مدرک دکترا در صف عضویت در هیت های علمی دانشگاه های ازاد و غیره هستند.
 دختری به جرم زشتی زنده به گور شد!

بنابراعلام پلیس پاکستان مردی دختر دو روزه‌اش را به دلیل زشتی زنده به گور کرد. بنابراعلام پلیس ایالت «پنجاب»، این مرد به همراه برادر و پسرش قصد داشتند با فریب روحانی و کارکنان قبرستان دخترش را زنده به گور کند.پلیس پنجاب اعلام کرد: روحانی که مشغول انجام مراسم خاکسپاری این نوزاد بود با شنیدن صدای او مشکوک شده و موضوع را به پلیس اطلاع داد. پلیس پس از اطلاع از وقوع این جنایت، این مرد و دو همدست دیگرش را دستگیر کرد.

 ممنوعیت عاشق شدن در یک روستاروستای آسارا در شمال غرب استان "اوتار پرادش"هندوستان است که در آن علاقمند شدن به یکدیگر و ازدواج از روی عشق و علاقه ممنوع اعلام شده و به زنان زیر 40 سال دستور داده شده تا به تنهایی از خانه‌های خود بیرون نیایند.
شورای این روستا طی حرکتی که رسانه‌های محلی آن را طالبانی‌سازی روستا توصیف کرده‌اند،‌ همچنین استفاده از گوشی موبایل برای زنان روستا را ممنوع اعلام کرده است. یکی از اعضای این شورا اعلام کرده ازدواج از روی عشق و علاقه به جامعه آسیب وارد کرده و شرم‌آور است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد