سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش اداره هوا شناسی خوزستان

امروز
دمای هوا خوزستان به 50 درجه رسید

خبرگزاری فارس: دمای هوای استان خوزستان امروز در شهرستان بستان به مرز 50 درجه سانتیگراد رسیده است و سه شهر دیگر نیز به 49 درجه رسیده‌اند.

خبرگزاری فارس: دمای هوا خوزستان به 50 درجه رسید

مدیر کل هواشناسی خوزستان در این باره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: روند افزایش دمای هوا در خوزستان تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

مسعود دهملایی درباره پیش‌بینی انجام شده برای کاهش دما در خوزستان افزود: در دو روز آینده انتظار دماهای بالا در استان وجود دارد و از روز یکشنبه به بعد انتظار کاهش 2درجه ای دمای هوا در استان را خواهیم داشت.

وی با اشاره به شرایط دید افقی در خوزستان گفت: در شرایط کنونی جو خوزستان مناسب ارزیابی می‌شود و کمترین دید افقی در شهرهای خوزستان دزفول با 2 هزار متر است.

دهملایی تاکید کرد: وضعیت هوا، صاف همراه با غبار جهت باد، شمال تا شمال غربی سرعت باد، 15تا30کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد، 35کیلومتر در ساعت خواهد بود.

این مقام مسئول تأکید کرد: در شبانه روز گذشته آبادان با بستان با 50 و رامهرمز، امیدیه و آبادان با 49 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و ایذه با 23.8 درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند.

دهملایی درباره شرایط دمایی شهرستان اهواز در 24 ساعت آینده تأکید کرد: حداکثر دمای اهواز به 49 و حداقل به 31 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

گفتنی است در سال‌های گذشته سابقه نداشته است که در تیرماه دمای هوای استان به 50 درجه برسد و چنین اتفاقی در خوزستان نادر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد