سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

 

کلاس مربیگری ورزش‌های جانبازان و معلولان در اهواز برپا می‌شود
ورزشی  16:42:19 1391/04/25
914-17381-5 کد خبر
RSS :: پرینت

یک دوره درجه‌ سه مربیگری ورزش‌های جانبازان و معلولان در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار بخش ورزشی ایسنا از خوزستان، این کلاس آموزشی درجه سه مربیگری از 26 تیرماه به مدت یک هفته در اهواز برپا خواهد شد.

در این دوره مربیگری، شرکت‌کنندگان به صورت تئوری آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

 

 

 

 

رییس هیات هندبال خوزستان خبرداد:
برگزاری سمینار داوری در استان
برپایی سه دوره‌ مربیگری تا پایان سال

ورزشی  16:28:46 1391/04/25
914-17281-5 کد خبر
RSS :: پرینت

رییس هیات هندبال خوزستان گفت: سمینار سراسری داوری به منظور انتخاب داوران برتر استان برای قضاوت در لیگ‌های استان برگزار شد.

مریم چشمه‌سلاطین در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان درخصوص برگزاری سمینار داوری در خوزستان، اظهارکرد: این سمینار سراسری داوری استان 23 تیرماه با شرکت داوران سراسر استان به منظور ارزیابی و بیان آخرین قوانین و مقررات فدراسیون، برگزار شد.

وی افزود: هدف از ارایه‌ی این قوانین و مقررات ارتقای سطح داوری در مسابقات استانی سال جاری است.

رییس هیات هندبال خوزستان تصریح‌کرد: هر ساله دو سمینار در سطح استان برگزار می‌کنیم که این اولین سمینار سراسری بود که به خوبی برگزار شد و سعی داریم دومین سمینار را نیز بعد از ماه رمضان برگزار کنیم.

وی در ادامه یادآورشد: اکنون مسابقات لیگ نوجوانان استان در دو بخش آقایان و بانوان آغاز شده است و پس از ماه رمضان نیز مسابقات رده‌های نونهالان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان را برگزار می‌کنیم.

چشمه‌سلاطین با بیان این‌که در برنامه‌های آینده هیات تا پایان سال، سه دوره‌ی مربیگری قرار داده شده است، اظهارکرد: بعد از ماه رمضان اولین دوره‌ی مربیگری انجام می‌شود.

 

 

 

مسابقات قهرمانی کاراته خوزستان که رقابت‌های انتخابی تیم استان نیز بود با حضور بیش از 100 کاراته‌کا برگزار شد.

 محمد سرکوهکی دبیر هیات کاراته استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این رقابت‌ها روز جمعه (23 تیرماه) ‌در سالن پوریای ولی اهواز در دو بخش کاتا و کمیته و در رده‌های سنی جوانان، امید زیر 21 سال و بزرگسالان انجام شد.

 وی درباره نفرات اول بخش‌های کاتا و کمیته گفت: در بخش کاتا و در رده ‌سنی جوانان دانیال کریمی قهرمان شد و در هر دو رده‌ سنی امید و بزرگسالان دانیال موسوی جایگاه اول را به دست آورد.

 دبیر هیات کاراته خوزستان ادامه‌داد: در بخش کمیته رده ‌سنی جوانان و در وزن 55- کیلوگرم مسلم غفاری، در وزن 61- کیلوگرم آرمین تندرو، در وزن 68- کیلوگرم میلاد غیبی، در وزن 76- کیلوگرم امیرحسین بایمانی و در وزن 76+ کیلوگرم سیدرضا تفاخ، همگی در اوزان خود در مکان اول ایستادند.

 وی درباره نفرات برتر بخش کمیته رده‌ سنی امید زیر 21 سال عنوان‌کرد: در این بخش علی بهروزه در وزن 68- کیلوگرم اول شد، محمد ممبینی در وزن 78- کیلوگرم در جایگاه نخست قرار گرفت و محمد غلامی در وزن 78+ کیلوگرم قهرمان شد.

 سرکوهکی افزود: در بخش کمیته و در رده ‌سنی بزرگسالان، انشان خسروی در وزن 60- کیلوگرم، حسین عیوضی در وزن 67- کیلوگرم، زین‌العابدین ترکان در وزن 75- کیلوگرم، علی کروندی در وزن 86- کیلوگرم و مجتبی موسوی در وزن 85+ کیلوگرم، همگی به مقام قهرمانی در اوزان خود دست پیدا کردند.

 وی با بیان این‌که مسابقات در سطح بالایی برگزار شد، گفت: تمام کاراته‌کاهای استان در این پیکارها شرکت کرده بودند که سه‌، چهار نفر برتر هر وزن به اردوی تیم استان که بعد از ماه رمضان برپا خواهد شد، دعوت می شوند. مربی‌های تیم‌ملی بر کار این بازیکنان نظارت می‌کنند و درنهایت در هر وزن یک نفر برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب می‌شود.

 

 

نفرات برتر مسابقات قهرمانی تنیس روی میز پیشکوستان خوزستان معرفی شدند
ورزشی  14:46:0 1391/04/25
914-16881-5 کد خبر
RSS :: پرینت

مرحله اول مسابقات قهرمانی تنیس روی میز پیشکسوتان خوزستان که رقابت‌های انتخابی تیم استان نیز بود، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بخش ورزشی ایسنا از خوزستان، این رقابت‌ها روز جمعه (23 تیرماه) در مجموعه ورزشی تختی اهواز با حضور 39 تنیسور انجام شد.

این مسابقات به صورت دوره‌ای و در رده ‌سنی بالای 40، 50 و 60 سال برگزار شد.

 

در رده‌ سنی بالای 40 سال، عبدالامیر بخشنده از اهواز به مقام قهرمانی رسید، نعمت خاکسار از اهواز دوم شد و صادق ادهمی از امیدیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

در رده ‌سنی بالای 50 سال نیز، قربان‌علی‌ زلقی از ماهشهر در مکان نخست ایستاد، داریوش الهی از صنایع فولاد به مقام دوم دست پیدا کرد و غلام‌رضا لرکی‌پور از جهاد کشاورزی سوم شد. همچنین در رده سنی بالای 60 سال، حسین جعفری از اهواز قهرمان شد، سیدرسول صالح‌پور از نفت اهواز در جایگاه دوم قرار گفت و الم‌باز ‌وزیری از اهواز در مکان سوم ایستاد.  

 

یک مدال برنز حاصل کار تکواندوکاران خوزستانی در مسابقات قهرمانی کشور

 

تکواندوکاران خوزستانی با کسب یک مدال برنز به کار خود در مسابقات قهرمانی کشور که در کاشان برگزار شد، پایان دادند.

 حسن محمدزاده، سرمربی تیم تکواندو استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این پیکارها از روز پنج‌شنبه (22 تیرماه) به مدت دو روز با حضور 32 استان به میزبانی کاشان برگزار شد.

 وی عنوان‌کرد: احسان زاهدی در وزن 54- کیلوگرم، محمدحسین میاحی در وزن 58- کیلوگرم، الیاس خالدی در وزن 63- کیلوگرم، رضا روحی‌اصفهانی در وزن 68- کیلوگرم، قاسم جابری در وزن 74- کیلوگرم، علی ساعدی‌فر در وزن 80- کیلوگرم، مسعود زبیدی در وزن 87- کیلوگرم و حمید گلشنی‌راد در وزن 87+ کیلوگرم، تیم خوزستان را در این رقابت‌ها تشکیل دادند.

سرمربی تیم تکواندو خوزستان ادامه‌داد: تنها مدال‌آور تیم، محمدحسین میاحی تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم ما بود که صاحب یک نشان برنز شد.

 وی خاطرنشان‌کرد: تیم استان در این پیکارها کارنامه موفقی داشت و نسبت به سال گذشته که مدالی را کسب نکردیم، عملکرد بهتری داشتیم.

 محمدزاده افزود: این مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد و بازیکنانم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند؛ تیم‌مان آماده بود ولی قرعه‌های بدی به ما خورد.

 وی خاطرنشان‌کرد: ما مجموع عملکردمان را روی کاغذ آورده‌ایم و در حال بررسی نقاط ضعف و قوت خود هستیم تا برای رقابت‌های بعدی برنامه بهتری داشته باشیم 

 

 

خوزستان با دو تیم در مسابقات قهرمانی راگبی هفت نفره کشور شرکت می‌کند
ورزشی  16:4:32 1391/04/25
914-17081-5 کد خبر
RSS :: پرینت

مسابقات قهرمانی راگبی هفت نفره کشور با شرکت تیم‌‌های خوزستان الف و ب برگزار می‌شود.

سیروس داوودی مسوول کمیته راگبی استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این رقابت‌ها از روز سه‌شنبه (27 تیرماه) به مدت سه روز در گرگان و با حضور 18 تیم انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که این مسابقات انتخابی تیم‌ملی نیز می‌باشد، افزود: تیم‌ملی خود را برای رقابت‌های هفت نفره آسیایی چین که مهرماه برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

مسوول کمیته راگبی استان عنوان‌کرد: هر کدام از تیم‌های خوزستان متشکل از 15 نفر هستند. ما همیشه با یک تیم وارد این مسابقات شده‌ایم ولی امسال با دو تیم شرکت می‌کنیم و امید داریم بتوانیم در این مسابقات روی سکو برویم.

وی با بیان این‌که سطح مسابقات بالا است، خاطرنشان‌کرد: احتمالا تیم‌های ما بتوانند مقام کسب کنند زیرا معمولا ما جزو سه تیم برتر کشور قرار می‌گیریم.

داوودی درباره حریفان‌ تیم‌های استان در این رقابت‌ها گفت: تیم‌های فارس، خراسان و تبریز همیشه تیم‌های قدری بوده‌اند و از حریفان ما به حساب می‌آیند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد