سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک اقدام جوانمردانه فرهنگی - ورزشی

روزنامه نگارخوزستانی جایزه خود را به خانواده شهید علی هاشمی اهداکرد

 
اهواز-'جوان برتر'و رتبه اول هجدهمین جشنواره بین المللی مطبوعات و خبرگزاری های کشور در منزل فرزند شهید جوان سرلشکر حاج علی هاشمی حضور یافت و لوح تقدیر جشنواره حضرت علی اکبر (ع) خود را به این خانواده شهید اهدا کرد.
 
به گزارش ایرنا در این مراسم که روز شنبه باحضور 'ناصر سودانی' نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، 'حسن حائری' مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان، 'ایرج قاسمی' رییس حوزه ریاست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان همراه بود، 'محمد خطیب' لوح تقدیر 'جوان برتر' خود را که در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) دریافت کرده بود به'حسین هاشمی'فرزند شهید سرلشکر حاج علی هاشمی اهدا کرد.
همچنین در این آیین، 'مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان' با اهدا لوح تقدیر، روزنامه نگار خوزستانی را مورد تجلیل قرار داد.
در لوح تقدیر 'عبدالعزیز عچرش' خطاب به محمد خطیب آمده است: بدان می اندیشم که چگونه مقام والای شما را در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا سپاس گویم هرچند واقفم ناتوان از آن هستم اما بر اساس حدیث 'من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق' بر خود لازم دیدم علاوه بر اظهار تقدیر و تشکر از حرکت معنوی شما در اهدای لوح تقدیر 'جوان برتر' تان به خانواده 'شهید جوان' سرلشکر حاج علی هاشمی فرمانده 24 ساله سپاه ششم ایران، که یقینا باعث دلگرمی ما جهت زدودن مشکلات خانواده های معزز و شریف شهدا می شود، مراتب قدردانی خود را اظهار نمایم.
'مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان' در ادامه افزوده است: امید آنکه این حرکت شما که بدون تردید در سایه پیروی تان از راه و منش مقتدای جوانان ولایتمدار حضرت علی اکبر (ع) است، الگویی برای قشر جوان و بویژه نخبگان این مرز و بوم باشد.
در این مراسم 'حسین هاشمی' فرزند سردار هور نیز به منظور تجلیل از روزنامه نگار خوزستانی، 'تندیس چهره شهید هاشمی' را به محمد خطیب اهدا کرد.
در مراسمی که همزمان با هفته جوان و با حضور ''سیدجعفر حجازی' استاندار خوزستان، مدیران کل دستگاه های اجرایی و 56 نفر از نخبگان استان به منظور تقدیر از جوانان نخبه خوزستانی که در سطح کشوری و بین المللی درخشیده اند در تالار مهتاب اهواز برگزارشد، از روزنامه نگار خوزستانی به عنوان 'جوان برتر' تجلیل به عمل آمد. خطیب همچنین در مراسم برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر (ع)، جایزه نقدی پنج میلیون ریالی خود را برای آزادی زندانیان جوان که به دلیل جرایم کوچک مانند جرایم مالی در زندان هستند، اهدا کرد. بر اساس این گزارش، محمد خطیب سال گذشته موفق به کسب مقام نخست هجدهمین جشنواره بین اللملی مطبوعات و خبرگزاری های کشور شد و با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر و بورسیه تحصیلی در مقطع تحصیلات تکمیلی توسط مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تجلیل قرار گرفت.ک/2 642 /

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد