سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

 

 

 

معرفی برترین‌های مسابقات طناب‌کشی بانوان قهرمانی خوزستان
ورزشی  13:54:32 1391/04/24
914-15881-5 کد خبر
RSS :: پرینت

مسابقات طناب‌کشی بانوان قهرمانی خوزستان به مناسبت روز عفاف و حجاب با حضور پنج تیم برگزار شد.

فرشاد بهمنی مسوول کمیته طناب‌کشی استان، در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهار کرد: این رقابت‌ها روز پنجشنبه ‌(22 تیرماه) با حضور 50 شرکت کننده در اهواز انجام شد.وی بیان‌کرد: در این مسابقات تیم‌های پوریای ولی اهواز، نیلوفر آبی یک و دو، بانک رفاه استان و نفت و گاز مسجدسلیمان شرکت کرده بودند.مسوول طناب‌کشی خوزستان خاطرنشان‌کرد: در این رقابت‌ها تیم پوریای‌ولی‌اهواز به مقام قهرمانی رسید، نیلوفر آبی‌یک به نشان نفره دست پیدا کرد و بانک رفاه استان در جایگاه سوم قرار گرفت.وی با بیان این‌که این مسابقات در سطح خوبی برگزار شد، ادامه‌داد: قصد داریم در دور بعدی هزینه ورودی به مسابقات را حذف کنیم که مطمئنا با این کار تعداد شرکت‌کنندگان بیشتر می‌شود و سطح رقابت‌ها بالاتر می‌رود.

بهمنی بیان‌کرد: از شرکت‌های صنعتی استان درخواست دارم که با حضور در مسابقات و قبول اسپانسری تیم‌ها، موجب رشد این رشته نوپا شوند.

 

 

 

اولین مرحله لیگ برتر شنای خوزستان درآبادان برگزارشد

 
آبادان - اولین مرحله لیگ برتر شنا استان خوزستان شنبه در آبادان انجام گردید.
 

به گزارش روز شنبه خبرنگار ورزشی ایرنا نخستین مرحله لیگ برتر شنا استان خوزستان با شرکت تمامی تیم های خوزستانی در آبادان برگزار شد. در این مرحله از مسابقات 200 نفر شرکت کننده در استخر خلیج فارس آبادان با یکدیگر به رقابت پرداختند. در پایان اولین مرحله لیگ برتر شنای استان خوزستان تیم اهواز با بیشترین امتیاز در رده اول قرار گرفت و تیم های آبادان و ماهشهر به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند.
مرحله بعدی این مسابقات جمعه هفته جاری به میزبانی اهواز برگزار خواهد شد 

اولین دوره لیگ فوتبال ساحلی آبادان آغاز شد

 
آبادان - مسوول کمیته فوتبال ساحلی آبادان گفت: اولین دوره لیگ فوتبال ساحلی آبادان از شب گذشته آغاز شد.
 
'عبدالله جهان نژادیان' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اولین دوره لیگ فوتبال ساحلی آبادان با حضور هشت تیم از شامگاه گذشته آغاز شد.
وی اظهار داشت: در دیدار افتتاحیه این مسابقات تیم شهید جهان نژادیان موفق شد با نتیجه پر گل 6 بر 2 تیم فرهنگ را از پیش رو بردارد.
مسوول کمیته فوتبال ساحلی آبادان گفت: در دیگر دیدار این مسابقات تیم کیانانوش در دیداری پر گل و زیبا با نتیجه 7 بر 5 تیم آزاد را شکست داد.
جهان نژادیان ادامه داد: این برای نخستین بار است که مسابقات قهرمانی در یک شهرستان برگزار می گردد. وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی استعدادها و بازیکنان مستعد است تا بتوانیم تیم قوی و خوبی را راهی مسابقات لیگ برتر کنیم. در ادامه این مسابقات و از گروه دوم امروز تیم های پنج مهر و هما به مصاف هم می روند و تیم های ایران جوان و پرسپولیس با یکدیگر بازی خواهند کرد.ک

 

سرپرست هیات والیبال استان خوزستان:

والیبال آبادان باید به جایگاه اصلی خود بازگردد

 
آبادان - سرپرست هیات والیبال استان خوزستان گفت: والیبال آبادان دارای پیشینه خوبی است و باید این رشته ورزشی در آبادان به جایگاه اصلی اش باز گردد.
 
'احمد پارسافر' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاریخ ورزش نشان می‌دهد آبادان در همه رشته‌های ورزشی به ویژه والیبال سابقه درخشانی را در کارنامه به ثبت رسانده است هر چند که بعد از جنگ تحمیلی دیگر شاهد تکرار این موفقیت ها نبودیم. وی اظهار داشت: والیبال آبادان در گذشته بسیار خوش درخشیده و این امر نشان از پتانسیل بالای والیبالیست های این شهرستان بوده است. سرپرست هیات والیبال استان خوزستان گفت: امروز نیز باید در راستای رفع مشکلات پیش‌ روی این رشته در آبادان تلاش کرد و با کنار زدن آنها ظرفیت‌های بالقوه والیبال منطقه را تبدیل به فعل کنیم. پارسافر ادامه داد: باید با حمایت و تعامل مضاعف بتوان ورزش نیمه متوقف والیبال این منطقه را تقویت کرد و به روزهای اوج و طلایی گذشته بازگرداند. وی تصریح کرد: این حمایت ها باید از طریق مسوولین شهری و اداره ورزش و جوانان آبادان صورت گیرد و آنطور که پیداست رییس اداره ورزش و جوانان آبادان (خادم علی تهذیبی) از هیات های ورزشی این شهر حمایت لازم را می کند. سرپرست هیئت والیبال استان خوزستان تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان این منطقه در راستای ساخت و ساز اماکن و سالن‌های ورزش شهرستان نقش چشمگیری را داشته است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک سالن‌های ورزشی این منطقه را مجهز و به روزتر ببینیم

تیم آبادان قهرمان مسابقات ایت بال بانوان خوزستان شد

 
آبادان - تیم آبادان مقام نخست مسابقات قهرمانی ایت بال بانوان استان خوزستان را به خود اختصاص داد.
 
به گزارش روز شنبه خبرنگار ورزشی ایرنا مسابقات قهرمانی ایت بال بانوان استان خوزستان شامگاه گذشته با قهرمانی تیم آبادان پایان یافت. در مرحله نهایی این مسابقات که در آکادمی بیلیارد آبادان برگزار شد 12 نفر شرکت کننده حضور داشتند. در نتیجه تیمی، تیم آبادان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم های اهواز و اندیمشک به ترتیب دوم و سوم شدند. در نیتجه انفرادی نیز طاهره اسلامی، راشین دریس و مریم بهرمان هر سه از تیم آبادان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. مرحله اول این مسابقات هفته گذشته در اهواز برگزار شده بود.

 

 

سرپرست هیات کشتی استان خوزستان معرفی شد

 
اهواز- طی حکمی که روزشنبه ازسوی حجت الله خطیب سرپرست فدراسیون کشتی ایران صادرشد ، علیرضا مراد حاجتی بعنوان سرپرست هیات کشتی استان خوزستان منصوب شد.
 
این انتصاب درپی اتمام دوره ریاست عبدالرسول ممتازان ازهیات کشتی خوزستان وحاضرنشدن وی به ادامه کار در این هیات صورت گرفت .
ممتازان مدت 15 سال ریاست هیات کشتی خوزستان رابه عهده داشت بطوری که دراین مدت کشتی خوزستان درزمینه فرنگی رشد فراوانی کرد تاجاییکه خوزستان قطب مهم کشتی فرنگی درایران محسوب می شود وملی پوشان زیادی تربیت کرده است.
سرپرست جدید هیات کشتی خوزستان گفت : تا انجام انتخابات هیات دراین زمینه انجام وظیفه خواهم کرد .

 

 

 

فهرست کامل و شماره پیراهن بازیکنان صنعت نفت اعلام شد

آبادان - خبرگزاری مهر: اسامی کامل و شماره پیراهن های بازیکنان صنعت نفت برای حضور در لیگ برتر باشگاه های کشور اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی کامل و قطعی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای حضور در لیگ برتر باشگاه های کشور اعلام شد که در آن اسامی 31 بازیکن دیده می شود.

در بین اسامی بازیکنان صنعت نفت، مارک شیمیچ به عنوان دروازه بان، ابوذر رحیمی، الیاس شهنوازی پور، نبی الله باقری ها، دیه گو جفرسون ملو، مهدی دغاغله و محمد مهدی الهایی بازیکنانی هستند که برای این فصل جذب باشگاه شده اند.

اسامی کامل بازیکنان به همراه شماره های پیراهن آنها به شرح زیر است.( عدد ابتدای اسم شماره بازیکنان برای فصل آینده است)

1- مارکو شیمیچ
2- ابوذر رحیمی
3- مصطفی صبری
4- الیاس شهنوازی پور
5- نبی الله باقری ها
6-علی ممبینی
7- سیامک کوهنورد
8-رسول نوید کیا
9- رضا خالقی فرد
10-سعید حلافی
11-مهدی دغاغله
12- حبیب دهقانی
13-حامد سرلک
14- محمد برهی
15-حسین بغلانی
16- عباس مرداسی
17- دیه گو جفرسون ملو
19- سجاد مشکل پور
20- والری الکسانیان
22- مهرداد بشاگردی
23- روح الله عرب
25- پژمان مالکی
26- محمد لامی نژاد
27- بهنام برزای
28- محمد زبیر نیک نفس
29- حسین مختاری
30- عبدالناصر آلبوکات
31- حمید طه نژاد
32- محمد مهدی الهایی
33-محمد برهانی
35- حسین خورشید وند

 

مسعود رضائیان:

پدرخوانده ها فوتبال آبادان را زمین زده اند/ نفت را می سازم
اهواز – خبرگزاری مهر: گزینه مدیرعاملی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: فوتبال آبادان پتانسیل بالایی دارد ولی پدرخوانده ها و افراد مدعی این فوتبال ناب را زمین زده اند.

مسعود رضائیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه صحبتهایی برای تصدی سمت مدیرعاملی باشگاه صنعت نفت آبادان با وی شده است، اظهار کرد: متاسفانه از وقتی زمزمه هایی برای حضور من در باشگاه نفت آبادان به گوش رسید تخریبهای فراوانی علیه من صورت گرفته است که به نظر این تخریبها توسط کسانی صورت می گیرد که شاید با آمدن من منافعشان در این باشگاه به خطر می افتد.

وی افزود: از وقتی از باشگاه فولاد خوزستان کنار رفته ام پیشنهادهای فراوانی برای مدیرعاملی باشگاه های مختلف فوتبال کشور با من شده است و برخی از آنها را قبول نکردم و برخی دیگر نیز به توافق نهایی نرسیده ایم ولی تاکنون چنین جو عجیب و تخریبی علیه من صورت نگرفته است.

رضائیان ادامه داد: تاکنون باشگاه هایی همانند شاهین بوشهر، استقلال صنعتی خوزستان، ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران مذاکراتی با من در خصوص حضور در باشگاه های خود داشته اند ولی تمامی مذاکرات در شرایط توام با آرامش برگزار شد ولی این بار تخریبها در اوج ناجوانمردی آغاز شده است.

مدیرعامل سابق باشگاه فولاد خوزستان عنوان کرد: من در هر جایی کار کرده ام با عشق کار کرده ام و این موضوع را رمز ماندگاری کارهایم می دانم. من انگیزه، سواد، تجربه و عشق به کار در فوتبال خوزستان را دارم به همین دلیل این توانایی را در خودم دیدم که همانند میکل آنژ که با عشق بی نظیرش، مجسمه های خود را در تاریخ ماندگار کرد من نیز با عشق فعالیتهایم را در فوتبال ماندگار می کنم همانگونه که تاکنون تنها کسی بوده ام که در فوتبال ناب خوزستان توانسته ام تیمی را قهرمان لیگ برتر کنم.

گزینه مدیرعاملی باشگاه صنعت نفت آبادان افزود: با فوتبال آبادان و مردم این شهر بیگانه نیستم. من در کواترهای ( منازل شرکت نفت) منطقه سیکن آبادان به دنیا آمدم و پدرم شرکت نفتی بودم. دوران تحصیلم را در این شهر گذرانده ام و همواره خود را طرفدار فوتبال آبادان می دانم وقتی چنین پیشنهادی به من شد بدون درنگ و در نظر گرفتن مسائل مادی آن را قبول کردم زیرا با این کار می توانستم به فوتبال شهرم خدمت کنم.

رضائیان اظهار کرد: اکنون از شرایط زندگیم در اهواز راضی هستم و خوشحالم که چه در فوتبال و چه بیرون آن، نان حلال خورده ام و وقتی هم در فولاد با هزاران دلیل کنار گذاشته شدم بدون هیچ جار و جنجالی این امر را قبول کردم و حتی به مدیرعامل باشگاه گفتم هر وقت به من نیاز داشتید من در خدمت فولاد هستم این در حالی است که سیف الله دهکردی را من وارد هیئت مدیره باشگاه فولاد کرده بودم.

وی در توضیح اینکه در محاقل ورزشی عنوان شده شما به علت اینکه شهروند آمریکا هستید شانسی برای تصدی مدیرعاملی باشگاه صنعت نفت آبادان ندارید، یادآور شد: من در 17 مردادماه 1356 از کشور خارج شدم و برای ادامه تحصیل به کشور آمریکا و ایالت اوکلاهاما رفتم. در آنجا کار و تحصیل را به صورت توام انجام می دادم و یک زندگی مناسب رو به بالا داشتم. من دانشجویی در آمریکا بودم ولی شهروند آمریکا نبودم و نشدم زیرا این کار پول و انگیزه های سیاسی می خواست که من نداشتم به همین دلیل من شهروند آمریکا نشدم و اصولا علاقه ای به این کار نداشتم. هر چند در همین فوتبال ایران بسیاری از بازیکنان، مربیان و حتی مدیران و البته برخی افراد سیاسی تابعیت دوگانه دارند ولی چرا این وسط فقط نام رضائیان سر زبانها می افتد که این خود حکایت عجیبی دارد.

رضائیان تصریح کرد: یک ماه از جنگ گذشته بود که همانند خیلی از دانشجویان ایرانی مقیم خارج از کشور به ایران برگشتیم تا کشورمان را بسازیم. من نیز در 12 آبان سال 1359 و در حالیکه یک ماه از جنگ گذشته بودم و با وجود اینکه کارت پایان خدمت داشتم به عنوان بسیجی وارد جنگ شدم و این امر از افتخارات من است.

وی تاکید کرد: اینکه در این شرایط می گویند رضائیان شهروند آمریکا است بی شک صرفا برای تخریب من بوده است که به مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان نرسم. حتی پیامکهایی بین اهالی فوتبال منتشر شده که برخی ها خود را پدرخوانده عنوان کرده اند و برای من خط نشان و کشیده اند این در حالی است که بی شک اگر امروز فوتبال آبادان ضربه می خورد به دلیل وجود همین پدرخوانده ها است. شان فوتبال آبادان بالاتر از جایگاه فعلی است ولی امثال این پدرخوانده ها این فوتبال ناب را به نابودی کشانده اند.

مدیرعامل سابق باشگاه فولاد خوزستان عنوان کرد: وقتی یک نفر برای شکار شیر وارد یک جنگل می شود بی شک از صدای میمون ها فرار نمی کند. امروز هم این تخریبها همانند صدای میمون است ولی شکارچی ماهر از صدای آنها نمی ترسد و به شکار شیر که همان هدف متعالی اوست ادامه می دهد.رضائیان در پایان تصریح کرد: اگر فرصت نصیب من شد می دانم چگونه با این عوامل برخورد کنم و فوتبال آبادان را به جایگاه اصلی بازگردانم اگر هم نشد بازهم قدردان اعتماد برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت هستند که با من برای مدیرعاملی باشگاه گفتگو کردند. 
 
 

فهرست بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان فردا اعلام می شود

 
اهواز- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت : فهرست نهایی بازیکنان این تیم برای حضور در مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران فردا اعلام می شود.
 
حسین ابن قاسم روزشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا اظهارداشت : حسین فرکی بعدازظهر امروز پس بررسی آ خرین عملکرد بازیکنان درجریان تمرینات اسامی بازیکنان مورد نظر را اعلام خواهد کرد. وی اضافه کرد : آنچه که مشخص است تیم فوتبال فولاد خوزستان درلیگ دوازدهم چهره ای کاملا متفاوت نسبت به لیگ برتر قبل دارد. ابن قاسم افزود : مدیریت باشگاه فولاد خوزستان تغییرات امسال رانسبت به فصل قبل با این هدف بوجود آورده است که می خواهد نیم نگاهی به بالای جدول داشته باشد و تیمی ازپیش باخته در برابر بزرگان چه درخانه وچه در بیرون ازخانه نباشد و درپرتو این تغییرات بتواند سهمیه آسیایی کسب کند. وی گفت : تیم فوتبال فولاد خوزستان درطول فصل نقل وانتقالات شش بازیکن لیگ برتری وسه بازیکن خارجی جذب کرد بطوری که هنوز یک جای خالی لیگ برتری دارد .
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهارداشت : روزگذشته به بازیکنان این تیم ازسوی سرمربی استراحت داده شد لیکن ازامروز تمرینات این تیم درزمین اختصاصی فولاد دراهواز دنبال خواهد شد. بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان روزجمعه آینده در نخستین مسابقه خود درلیگ برتر دوازدهم دررشت مهمان تیم داماش این شهرهستند .
 

در آخرین روز نقل و انتقالات؛
مسوول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان خبرداد:
ثبت ‌قرارداد بازیکن رمانیایی فولاد خوزستان
دوم شهریورماه آخرین مهلت ثبت‌ قرارداد تیم‌های لیگ دسته یک

 

مسوول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان در آخرین روز از فصل ونقل و انتقالات لیگ برتر از ثبت‌ قرارداد بازیکن رمانیایی فولاد خوزستان خبرداد.

 علیرضا جرفی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان در خصوص ثبت ‌قرارداد بازیکنان در آخرین روز از فصل نقل و انتقالات لیگ برتر، گفت: روز پنج‌شنبه، 22 تیرماه کلودیو بیرچیا یونسکو بازیکن اهل کشور رمانی قرارداد یک ساله‌ی خود را با باشگاه‌ فولاد خوزستان در هیات فوتبال به ثبت رساند.وی افزود: این بازیکن فصل گذشته در باشگاه‌های قبرس توپ می‌زد.مسوول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان در خصوص رعایت سقف قرارداد از سوی بازیکنان لیگ برتری، خاطرنشان‌کرد: براساس آیین‌نامه‌ای که در اختیار ما گذاشته‌اند مبلغ قراردادها را به صورت کامل در قراردادهایی که به ثبت رساندیم درج کرده و همه‌ی بازیکنان استان سقف قرارداد را رعایت کرده‌اند.وی تصریح‌کرد: با توجه به آیین‌نامه‌ی امسال، 15 درصد به سقف قرارداد سال‌گذشته اضافه شد، ولی اگر باشگاهی قرار است چیز دیگری را برای بازیکن در نظر بگیرند به قرارداد داخلی آن‌ها مربوط می‌شود.جرفی در خصوص فصل نقل و انتقالات لیگ دسته یک کشور نیز گفت: براساس آیین‌نامه‌ای که به ما ارایه دادند، یک روز پس از پایان مسابقات لیگ دسته یک فصل نقل و انتقالات این لیگ آغاز شده و تا دوم شهریورماه نیز ادامه داد. مسوول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان با بیان این‌که 6 شهریورماه باید مدارک تیم‌های لیگ یکی استان به فدراسیون ارسال شود، تاکیدکرد: تیم‌های لیگ یکی استان تا این تاریخ می‌توانند برای ثبت ‌قراردادهای خود به هیات‌ فوتبال مراجعه کنند.

هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته یک تیراندازی کشور؛
تساوی تیم‌های خوزستان و قزوین در گام اول

 

هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته یک تیراندازی کشور برگزار شد و تیم تیراندازی هیات خوزستان برابر نماینده قزوین به تساوی دست یافت.

 ناجی منصوری، رییس هیات تیراندازی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در خوزستان، در خصوص این رقابت‌ها اظهارکرد: تیم تیراندازی استان روز گذشته (23 تیرماه) به مصاف تیم آتش‌نشانان قزوین رفت و موفق شد در بخش تفنگ حریف خود را شکست دهد، ولی در تپانچه مغلوب حریف شد تا در نهایت هر 2 تیم به تساوی دست یابند. وی افزود: در این هفته از رقابت‌ها یکی از ورزشکاران خوب ما در بخش تپانچه نتوانست بازی کند و به همین دلیل در تپانچه مغلوب شدیم. اگر این بازیکن را در این دیدار در اختیار داشتیم، بدون شک در بخش تپانچه نیز حریف را شکست می‌دادیم.رییس هیات تیراندازی خوزستان تصریح‌کرد: هفته دوم این رقابت‌ها به احتمال زیاد به بعد از ماه رمضان موکول می‌شود.منصوری با اشاره به حضور تیم‌های نوجوانان و جوانان استان در رقابت‌های قهرمانی کشور، گفت: 26 تیرماه نیز در این 2 رده سنی تیم‌های استان به قزوین اعزام می‌شوند و پیش‌بینی می‌کنیم نسبت به سال‌گذشته تیم‌های ما نتایج بهتری کسب کنیم.به گزارش ایسنا، هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته یک تیراندازی کشور 23 تیرماه به میزبانی زاهدان برگزار شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد