سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

روایت "مشرق" از گوشه و کنار سیاست؛
خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری به "زمزمه"ها و "گفته می شود"هایی بر می خورند که میهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.
*در عملیات گسترده سربازان گمنام در تهران، حدود 40 عضو یک جریان منحرف بازداشت شدند.در میان بازداشت شدگان چند زن وجود دارند که در جلسات زنانه اقدام به القای مطالب خرافی و انحرافی می کردند.چند اسپانسر مالی این جریان هم در میان بازداشت شدگان هستند.

*شنیده ایم در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی  آقایان احمدی نژاد، عارف، گلشنی، احمدی و قمی از عضویت دکتر جاسبی در هیات امنای دانشگاه آزاد دفاع کرده اند.

*سعید حجاریان در دیدار جمعی از دانشجویان گفته است:"یکی از بزرگترین فرصت های جبهه اصلاحات در دوره اخیر، نواخته شدن شیپور رقابت میان اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم بود.این رقابت خیلی زود به افشاگری اصولگرایان علیه یکدیگر تبدیل شد. ما باید ساز جدایی علی لاریجانی را در مجلس تشویق کنیم تا صدایش بلندتر شود. ما از آن تخم تفرقه ای که در انتخابات مجلس میان اصولگرایان کاشته شد در انتخابات ریاست جمهوری برداشت خواهیم کرد. "

*یکی از اعضای مجمع روحانیون در دیدار با هاشمی رفسنجانی نسبت به تکروی حزب کارگزاران در تصمیم گیری های انتخاباتی اعتراض کرده است. حزب کارگزاران در فراخوان انتخاباتی مجمع روحانیون و بنیاد باران جهت انتخابات یازدهم ریاست جمهوری یازدهم حاضر نشد.

*در جلسه هفته گذشته مجمع تشخیص مصلحت نظام مباحثی درباره کمبود برخی کالاها و گرانی های اخیر مطرح شد. تعدادی از اعضای مجمع طی سخنانی اعلام کردند با مدیریت صحیح و کارآمد می توان جلوی گرانی ها و کمبود ها را گرفت.درارزیابی های صورت گرفته اعلام شد تحریم ها نقش کمتری درمشکلات اقتصادی موجود دارند.


*در تهران 70 نقطه برای اسکان مهمانان اجلاس سران جنبش غیر متعهد تدارک دیده شده است. پیش بینی می شود تعداد مهمانان و همراهان این اجلاس به مرز 7 هزار نفر برسد.علاوه بر هتل ها، برخی خانه های لوکس و ویلایی پایتخت برای مهمانان این اجلاس اجاره و تجهیز شده اند.

*شنیده ایم قرار است صلاحی استاندار خراسان به تهران منتقل شده و مسوولیت مهمتری را در دولت بپذیرد.

*قرارگاهی اقتصادی با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزرای اقتصاد و دارایی، صنعت و معدن و تجارت،  رئیس بانک مرکزی و تعدادی دیگر از مدیران و مسوولان اقتصادی تشکیل شده و به صورت روزانه تصمیماتی را برای کنترل بازار به ویژه در آستانه ماه مبارک رمضان اتخاذ می کنند.


* شنیده ایم که یکی از وارد کنندگان عمده دانه های روغنی که در برخی محافل از وی به عنوان مافیای روغن و  خوراک دام و طیور نام می برند در صدد است با گرفتن حکم اعسار از پرداخت 1400 میلیارد تومان وام به یکی از بانک های خصوصی طفره رود. از این فرد به عنوان یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی و از عوامل گرانی گوشت مرغ در بازار نام برده می شود.

*در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید و قدیم قم، نمایندگان مراجع و نمایندگان مردم قم در مجلس حضور نداشتند. برخی معترضان با اشاره به سوابق کاری استاندار جدید که در سال های گذشته رئیس مرکز موسیقی و سرود صدا و سیما بوده اظهار می داشتند با توجه به عملکرد مثبت حجت الاسلام موسی پور این جابجایی عمدی و حساب شده بوده است.

* گردهمایی روسای ستادهای انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در روزهای گذشته در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد. در این نشست تفریحی- انتخاباتی 400 نفر از اعضای ستاد های وی حضور داشتند و سخنرانان گزارشی از اوضاع داخلی و خارجی کشور و چشم انداز آینده را ترسیم کردند.

* به دلیل برخی تخلفات صورت گرفته در فاز دوم پروژه مونوریل قم، سازمان بازرسی کل کشور دستور توقف آن را که 17 کیلومتر است صادر کرده است.

*عملکرد دانشجویان  دانشگاه شریف در ساخت قطعات خارجی که مورد تحریم قرار گرفته ایم تعجب کارشناسان را برانگیخته است. میانگین قیمت قطعات ساخته شده حدود یک پانزدهم قطعات خارجی بوده و برخی از آنها به ویژه در حوزه نفت و پتروشیمی بهتر از رقیب خارجی بوده است. رستم قاسمی وزیر نفت نقش مهمی در تزریق روحیه خودباوری و خلاقیت در دانشجویان و تولیدکنندگان داخلی داشته است.

*علیرغم اعلام رسانه های دولت مبنی بر برگزاری نشست مدیران اقتصادی دولت با ائمه جمعه سراسر کشور درباره مسائل روز به ویژه مباحث اقتصادی، خبرنگار مشرق کسب اطلاع کرد این نشست برگزار نشده است.


*در حال حاضر بیش از 95 درصد بنزین کشور در داخل تولید می شود که این تدبیر دولت باعث شده تحریم بنزین فروش بنزین از ردیف تحریم های غرب خارج شود.

*فرزند یکی از وزرای دوران اصلاحات، به عضویت تیم وکلای م-ز یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی درآمده است. فرد دستگیر شده مالک کارخانه های متعدد فولاد ،سهام بانک های خصوصی، شرکت هواپیمایی ، خودرو سازی ،تیم فوتبال و ... است.  


*خودکشی یکی از رهبران ارکستر موسیقی ایرانی در هتلی در کویت بازتاب منفی در این کشور بر جای گذاشته است.این فرد در شب دوم اجرا به خاطر افسردگی و مسایل روحی و روانی اقدام به خودکشی کرد اما جان سالم به در برد.

*به دنبال جدایی و پناهندگی "مسعود دلیلی" سرتیم حفاظتی مسعود رجوی سرکرده منافقین، موجی از نگرانی در سران این گروهک نسبت به افشای روابط درونی آنان به راه افتاده است به گونه ای که در روزهای اخیر تماس های متعددی با داخل کشور جهت ورود احتمالی وی ،گرفته شده است. دلیلی در تیم ترور منافقین در استان گیلان عضویت داشت که جنایاتی از جمله ترور فرمانده سپاه لاهیجان توسط این تیم انجام شد. وی در سال 63 از زندان فرار وپس از خروج از کشور به عضویت شورای مرکزی منافقین درآمد و سپس مسوول تیم حفاظت، اسکورت و چک و خنثی مسعود رجوی درآمد.

*آشفتگی داخلی دربار سعودی موجبات نگرانی دنیای غرب را برانگیخته است .اعتراض های گسترده طلال-برادر سلمان ولیعهد جدید عربستان- و حامیان وی نسبت به عدم تشکیل شورای بیعت برای انتخاب ولیعهد، بازتابهای گسترده ای را همراه داشته است.کارشناسان احتمال درگیری های خونین، کودتا  و حتی تجزیه عربستان را می دهند. در ماه های اخیر خرید سلاح توسط شاهزادگان سعودی و تشکیل گردان ها و تیپ های نظامی به بهانه حفاظت از چاه های نفت در اختیار شاهزادگان، افزایش یافته است.  
 

***تهدید مادر براد پیت
مادر براد پیت پس از آنکه نامه ای علیه اوباما وهمجنس گرایان به یکی از روزنامه های آمریکانوشت،تهدید به مرگ شد.
***پولهای کنگره کجا رفت
شهرام همایون مدیر و مجری کانال سلطنت طلب ماهواره ای گفت : در طول تاریخ، جهان غرب چه خوبی در حق کشور ما کرده است، کی و کجا به ما کمک کرده اند و دست ما را گرفته اند. هر زمانی که توانستند دارایی های ما را غارت کرده اند.
وی دربخش دیگری از سخنانش گفت : این دوستان اپوزیسیون ما که در 22 خرداد 88 پول های هنگفتی را از کنگره آمریکا گرفتند بیایند و توضیح دهند که چرا این پول ها را از اجنبی گرفتنه اند.
او اظهار داشت :یکی از زیباترین جمله های آقای خمینی این است که گفت: اگر دیدید که ضد انقلاب از شما تعریف می کند بدانید که کارتان اشکال دارد.

*** جنبش آلوده و کثیف
«نادر پیمایی» فعال سیاسی پان ایرانیست، به شدت به پدیده موسوم به جنبش سبز حمله کرد و اظهار داشت:
«از نظر من این جنبش، یک جنبش آلوده و کثیف است. کسانی مثل اکبر گنجی، کدیور، مخملباف، مهاجرانی و دیگران و عوامل دست دومشان از قبیل محسن سازگارا و فاطمه حقیقت جو و اسماعیل نوری علا و... با "پول های کثیفی" که به دستشان می رسد، ائتلاف کرده اند.»
وی همچنین گفت:«همه اینها با پیش پرداخت 18 میلیون دلاری که در اختیار چهار مهره مستقیم قرار دارد، فعالیت می کنند. این چهار مهره عبارتند از: "مهدی هاشمی" فرزند هاشمی رفسنجانی، "احمد ملکی" خواهرزاده کروبی، "اردشیر امیرارجمند" نماینده و مشاور میرحسین موسوی و "محمد مصطفایی" نماینده خاتمی. اینها شورایی تشکیل داده اند و با تشکیل شعبات مختلف، در داخل و خارج ایران فعالیت می کنند.»

***دهان شستن بلد نیستند
"مهرداد پارسا" مجری و تهیه کننده قدیمی یک شبکه سلطنت طلب گفت: «یک گروهی هستند به نام "سبز اصلاحاتی" که نماینده موسوی و کروبی در خارج کشورند. کسانی که حتی دندان خودشان را بلد نیستند بشویند. افرادی که 33 سال مرگ بر آمریکا گفتند، اما حالا کلی تلاش و فعالیت می کنند تا یک آبدارچی وزارت خارجه امریکا یا یک کشور اروپایی لبخندی به آنان بزند.»
وی در ادامه افزود: «معلوم نیست اینها از کجا تغذیه می شوند؟ از کجا پول می آورند؟ و چگونه زندگی می کنند؟ یک "امیرارجمند" عقب افتاده هست که دائم از این کشور به آن کشور سفر می کند و کنفرانس می گذارد. شخص دیگری هست به نام "محسن سازگارا" که مسؤول تحقیقات ایران معاصر در کتابخانه پرزیدنت بوش شده است. این آقا به جای اینکه بنشیند کتاب بخواند، مهره سیاسی شده و از این کشور به آن کشور می رود. یا "محسن کدیور" که آمد در تلویزیون آمریکا و گفت شعار "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران" برای ما نیست و ما گفته ایم "هم غزه، هم لبنان..."! این شخص هم دائم از این دانشگاه به آن دانشگاه در رفت و آمد است.»
پارسا ادامه داد: «حمایت کمپانی های نفتی پشت سر سبزهای اصلاحاتی است. یک سری مأمور و معذور در رسانه ها استخدام شده اند که به اسم دکتر، استاد، مورخ و پژوهشگر نشسته اند و با اینها هم آوایی می کنند. این افراد می خواهند به جمهوری اسلامی بگویند که ما خودی هستیم و اگر هم حرفی زده ایم، از روی اجبار و برای حفظ مصالح نظام در خارج کشور بوده است.»

  ***شرط عجیب استقلال برای نکونام
جواد نکونام در آخرین جلسه خود با مسوولان استقلال، به آنها اعلام کرد که باشگاه اوساسونا راضی شده تا مبلغ کمتری را بابت رضایت نامه این بازیکن بگیرد و بعد از این ادعای جواد ، فتح الله زاده از بازیکن مذکور خواست تا شخصا به اسپانیا برود و رضایت نامه اش را بگیرد!
از باشگاه استقلال خبر رسید که فتح الله زاده درآخرین جلسه خود با نکونام، به این بازیکن گفته است ما مبلغ 500 هزار دلار به تو می دهیم تا شخصا با اوساسونا وارد مذاکره شوی و رضایت نامه ات را دریافت کنی و سپس بعد از دریافت رضایتنامه درباره مبلغ قراردادت مذاکره خواهیم کرد.
***دعانویسان در تمرینات پرسپولیس
در تمرینات تیم پرسپولیس همه چیز کامل است. از دعوای لیدرها و چاقو کشی و تشویق دایی تا عکس گرفتن از پشت پنجره و عربده کشی چند هوادار از خود بی خود شده و باز کردن صندوق عقب اتومبیل چند بازیکن، در این میان به نظر می رسد کمیته فرهنگی باشگاه پرسپولیس نقش فوق العاده ای در فرهنگی کردن فضای بین باشگاه و هواداران داشته است.
اما بشنوید از آخرین خبر.خبرهای موثق دریافتی حاکی از آن است که غیر از این مسائل پای چند دعا نویس هم به درفشی فر باز شده! باورتان می شود؟
گویا چند روز قبل 3 هوادار ناشناس در ورزشگاه درفشی فر حاضر می شوند و با بازیکنان به بهانه عکس یادگاری گفتگو می کنند.
آن ها چند بسته کوچک را به چند بازیکن می دهند و این بازیکنان هم بدون توجه به آنچه به آن ها هدیه شده، این هدایا را در جیب می گذارند و با خودروهای گران قیمتشان از محل تمرین خارج می شوند.
در این میان چند نفری متوجه می شوند که این هواداران ناشناس دعانویس بوده و در حال پخش کردن دعاهای جعلی به سبک دعا نویس ها هستند.در این میان "جواد کاظمیان" متوجه قضیه شده و به این موضوع واکنش شدیدی نشان می دهد. کاظمیان بلافاصله پس از اطلاع از این قضیه دست دعانویس را گرفته و حتی طبق شنیده ها با دست به سینه او می کوبد.فشنگچی و رضا نور محمدی هم به محض شنیدن این موضوع واکنش نشان می دهند و پس از اطلاع از این قضایا مأموران حراست درفشی فر با نیروی انتظامی تماس می گیرند و با حضور نیروی انتظامی این موضوع رفع و رجوع می شود.
***دستگیری 45 دختر وپسر درکوههای مشهد
45 دختر و پسر که در قالب تور مختلط کوهنوردی قصد سفر به ارتفاعات اطراف مشهد را داشتند، توسط مأموران پلیس امنیت اخلاقی خراسان...
سرهنگ ناصر نجاریان رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی در این باره به خراسان گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه تعداد 45 دختر و پسر جوان در قالب تور مختلط گروهی قصد سفر به ارتفاعات روستای کنگ مشهد را دارند، مأموران پلیس امنیت اخلاقی در‌‌ همان آغاز راه و زمانی که اتوبوس حامل اعضای این تور قصد عزیمت به منطقه مورد نظر را داشت، اتوبوس را متوقف کردند و 24 پسر و 21 دختر را که با یکدیگر هیچ نسبت خانوادگی نداشتند دستگیر کردند و به مقر پلیس امنیت اخلاقی انتقال دادند.
***دیدار خواننده لوس آنجلسی با لیدر جریان انحرافی!
حبیب» خواننده لس آنجلسی که مدتی است در ایران اقامت داشته و در دیدار با لابی لیدر جریان انحرافی درخواست اجازه انتشار آلبوم موسیقی کرده بود، تاکنون موفق به این کار نشده است.
گفته می‌شود با تغییر ریاست مرکز موسیقی ارشاد، مسئول جدید این مرکز هیچ تمایلی به صدور مجوز برای آلبوم این خواننده ندارد.

طرحی عجیب اما موفق برای جمع آوری ماهواره
«طرح تحویل داوطلبانه ماهواره به مسجد " برخلاف انچه تصور میشود موفق از اب درامد .
بر اساس این طرح، اهالی منطقه به صورت داوطلبانه ماهواره های خود را به مسجد آورده و تحویل می دادند و در عوض مورد تقدیر مسئولان مسجد قرار می گرفتند.

گفته می شود امسال مسئولان و مجریان این طرح توانستند تعداد 175 دستگاه ماهواره به علاوه دیش آن را به صورت داوطلبانه از اهالی منطقه تهرانپارس تحویل بگیریند.

***درگذشت خواهر کروبی
زینب کروبی، خواهر مهدی کروبی دارفانی را وداع گفت.
به گزارش سایت‌های نزدیک به اصلاح‌طلبان، مراسم تدفین خانم کروبی بدون حضور مهدی کروبی برگزار شد.

 ***خطر مادران هلی‌کوپتری
پژوهشگران معتقدند «مادر هلی‌کوپتری» بودن می‌تواند منجر به افسردگی در زنان شود. متخصصان هشدار دادند والدینی که زندگی آنها به گونه‌ای است که دائما دوروبر بچه‌هایشان می‌چرخند، به سلامتی خود آسیب می‌زنند.
بر اساس یک پژوهش جدید، اگرچه مسئولیت و وظیفه پدر و مادری، یکی از جذاب‌ترین تجارب زندگی است، اما مادرانی که مرتب در کنار بچه‌هایشان هستند ممکن است از احتمال بیشتری برای ابتلا به افسردگی برخوردار باشند.
به تمایل مادران برای درگیر کردن بیش از حد خودشان در زندگی فرزندانشان، اصطلاحا «پرورش هلوکوپتری» اطلاق می‌شود. روانشناسان می‌گویند این امر منجر می‌شود که بچه‌ها شکننده و ضعیف شوند و برای مواجهه با تجارب زندگی ناتوان خواهند بود.

***تناقضی آشکار در شبکه وهابی
همواره وهابیت تبرک و زیارت را شرک و قائلین و عاملین به آن را مشرک و کافر می دانند و سال ها است که اشبکه های وهابی به ترویج این عقاید می پردازند.
در یکی از برنامه های زنده تلوزیونی شبکه وصال حق، کارشناس این شبکه به تعریف و تمجید از صحابه پیامبراکرم(ص) پرداخت و با ذکر روایتی از منابع اهل سنت و تایید آن، حدیث را یکی از دلایل مقام بالای صحابه پیامبر (ص)خواند.
مضمون روایت استناد شده به شرح ذیل بود؛
وقتی پیامبر اکرم(ص) قصد اصلاح سر و صورت مبارک می کردند، صحابه اطراف وی را می گرفتند که حتی یک موی ایشان هم بر زمین نیفتد و یاران پیامبر (ص) آن را به عنوان تبرک بردارند.
حال این سوال مطرح است که مدعیان وهابیت در شبکه خود چگونه وقتی شیعیان وبسیاری از اهل سنت به قبر پیامبراکرم (ص) تبرک می جویند شرک و کفر د انسته، ولی تبرک به موی پیامبر(ص)توسط صحابه آن حضرت یک امتیاز محسوب می شود با این حساب باید کار صحابه نیز انسان پرستی و شرک وکفر باشد؟

 ***اخرین اظهارات گلشیفته درباره حجاب

بتازگی گلشیفته فرهانی طی مصاحبه ای با مجله مد های مستهجن فرانسوی «ووگ» که عکس با کت و شلوار وی نیز در آن مجله درج شده اظهار داشته که : من از حجاب متنفرم!!!
وی درخصوص سینمای ایران می گوید “اگر کارگردانان نام آشنایی چون عباس کیارستمی، اصغر فرهادی یا جعفر پناهی را می شناسیم”، ولی هیچ کس نام یک بازیگر ایرانی را نمی داند.
او می گوید: “اولین دلیل آن مشکل زبان است و دومین دلیل محدودیت های حکومت. به عنوان مثال، بازی یک بازیگر الزاماً در خاک ایران نمود پیدا می کند. چه کسی حاضر است در کشوری که احمدی نژاد رییس جمهورش است فیلم بسازد؟”
این بازیگر امروز به همراه شوهر بهایی اش امین مهدوی در پاریس زندگی می کند.
وی در سئوالی در مورد حجاب می گوید: “من از حجاب متنفرم. در اسلام حجاب بر سر می کنند تا میل جنسی مردان را مهار کنند. چرا من باید به تحریک جنسی مردان متکی باشم؟”
این درحالیست که نشریه نیمه پورنوی «ووگ» اساسا برای جذب مردان منتشر می شود و در میان قفسه دیگر نشریات پورن در کیوسک های روزنامه فروشی در دسترس می باشد.
نکته جالب توجه تصویر روی نشریه است که دست چند مرد را در حال کندن لباس های یک زن اروپایی نشان می دهد!! که نشان دهنده تحریک کنندگی تصویر آن زن برای مردان دارد.

***ملازاده و تشخیص سرطان!
مجری یکی از شبکه های وهابی مدعی شد که محیط های دینی سرطان زاست.
ملازاده مجری شبکه وهابی وصال در برنامه زنده موسوم به «اصلاح» گفت: «محیط های دینی و دعوتی سرطان زاست. ما فکر می کردیم محیط های دینی بهترین محیط هاست، ولی وقتی آدم وارد دعوت می شود درست مثل بازار صرافان است، بلاتشبیه صرافان. مثل بازار برده فروشان است. هر کسی به طرف خودش می کشد.»
از سخن این مجری وهابی فهمیده می شود که وی محیط دینی را خوب درک نکرده و آن را با فضای مسموم و آلوده به خیانت و سیاست بازی که در شبکه های ماهواره ای وجود دارد اشتباه گرفته است. وگرنه در یک محیط پاک دینی که به دستورات خداوند عمل شود و به سوی حق دعوت گردد که هیچ اصطکاک و مشکلی بین افراد پیش نمی آید.

***موج جدید خلاف شرع در تلویزیون
در خلال برنامه های میلاد امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) موج جدیدی از خلاف شرع های تلویزیون نیز به بازار آمد. شبکه آی فیلم؛ این شبکه مقلد، بارها به پخش موسیقی های غیر شرعی و شدیدا طربناک در روز میلاد امام زمان پرداخت و باردیگر فیلترینگ ضعیف و نا کار آمد سیما را زیر سوال برد. محمود جهان ،خواننده سبک بندری از جمله خوانندگانی است که سال هاست گاه و بی گاه سیما را عرصه بندری خوانی قرار داده و متاسفانه در این ایام نیز شاهد چنین هنرنمایی از او بودیم.مسؤولین کم توجه ما بی آن که به شریعت نگاهی بیندازند به هر بند بازی اجازه هنرنمایی می دهند آن هم با مضامین دینی که این یکی دیگر اصلا قابل توجیه نیست.

***عبور تانک آلمانی از روی اتباع افغان
یک تانک آلمانی امروز با عبور از روی کودکان افغانی در ولایت "قندوز" در شمال افغانستان، یک کشته و 2 مجروح به جای گذاشت.
به گزارش پلیس، ارتش آلمان درباره با این حادثه که سبب شوکه شدن مردم این منطقه شد، هیچ توضیحی ارائه نداد.

شهروندان غیرنظامی افغان، از سال 2001 قربانیان اصلی حمله رهبری شده توسط امریکا به این کشور بوده‌اند.

***تولد جداگانه‌ دوقلو‌ها در دو کشور
یک زن انگلیسی فرزندان دوقلویش را در دو کشور مختلف به دنیا آورد.
خانم دانا کینان 28ساله پس از اینکه درد‌ زایمان به سراغش آمد، نوزاد نخست را در اتاق نشیمن منزل والدینش در انگلستان به دنیا آورد و سپس برای به دنیا آوردن نوزاد دوم او را سریعا به بیمارستانی در اسکاتلند منتقل کردند.نوزاد پسر که در انگلستان به دنیا آمد نامش دیلن و نوزاد دختر که در اسکاتلند به دنیا آمد نامش هاناست. گفتنی است خانم کینان در حالی متوجه زمان وضع حملش شد که بازی فوتبال ایتالیا و اسپانیا را تماشا می‌کرد.

 ***60 تن طلا ترک در ایران
روزنامه وطن ترکیه به نقل از یک مقام رسمی این کشور اعلام کرد ایران در 5 ماه نخست 2012 به عنوان پول نفت و گاز خود حدود 60 تن طلا از ترکیه وارد کرده است.
روزنامه وطن ترکیه به نقل از یک مقام دولتی نوشت، آنکارا از ماه مارس سال جاری، پرداخت پول نفت و گاز خریداری شده از ایران به طلا را آغاز کرده است.
به نوشته این روزنامه، به همین علت است که صادرات طلا از ترکیه به ایران از ماه مارس 2012 به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و صادرات طلا از ترکیه به ایران در فاصله ماه های مارس تا می 2012 به حدود 60 تن رسیده است.

***مسابقه زیباترین زن در کشور وهابیون
مسابقه زیباترین زن فیلیپینی در حالی در عربستان برگزار شد که وهابیون هیچ موضعی در قبال آن نگرفتند.
رژیم وهابی عربستان سعودی که ادعای یروی از اسلام واقعی و راستین را دارد، در برابر جدید ترین رفتار غیر اخلاقی که در کشورش رخ داده کاملا سکوت کرده است.
در همین راستا اخبار رسیده از عربستان حاکی از آن است که مسابقه ملکه زیبایی زنان فیلیپینی در هتل "الواحه" در شهر جده عربستان سعودی برگزار شد و نیروهای امنیتی، پلیس و یا حتی نیروهای وهابی هیئت امر به معروف و نهی از منکر نیز برخوردی با این مسابقه نکردند و این مسابقه با حضور صد ها نفر از زنان و مردان فیلیپینی و عربی برگزار شد.
لازم به ذکر است وهابیون در حالی با این اقدام زنان کشور دیگر مقابله نکردند که اگر زنی در کشور خودشان به فروشندگی بپردازد یا به تنهایی سفر رود و یا اینکه رانندگی کند با مجازات روبرو می شود.

***فایده گازوییل برای بدن
یک مرد چینی چندین دهه است که با خوردن گازوئیل قصد دارد تا ثابت کند مصرف این ماده برای بدن انسان مفید است.این مرد که حدود 72 سال دارد نزدیک به 43 سال است از گازوئیل به عنوان دارویی شفابخش یاد می‌کند و ماهانه مقدار سه تا 3/5 لیتر گازوئیل مصرف می‌کند.
«چن ججون» که به تنهایی در مناطق دورافتاده چین زندگی می‌کند، عادت به نوشیدن گازوئیل دارد تا بدین وسیله خود را از دردهای جسمانی دور کند.او اولین بار در سال 1969 میلادی زمانی که دردی در قفسه سینه‌اش احساس کرد، برای تسکین دردش انواع مختلفی از داروها را مصرف کرد که بی‌فایده بود. اما پس از نوشیدن اولین فنجان گازوئیل متوجه شد که درد قفسه سینه‌اش به حدی زیادی کاهش یافته است.

***حرفهای تکان دهنده یک بازیکنیکی از بازیکنان سرشناس و سابق فوتبال کشور که این روزها نیز در تلاش است تا مجددا به صحنه فوتبال برگردد و بازی کند اخیرا در یک محفل دوستانه پرده از اتفاقی برداشته که به چند سال قبل برمی گردد و او را به شدت تحت تاثیر قرار داده داست.
این بازیکن که روزگاری در تیم ملی ایران و یک باشگاه بزرگ بازی می کرد در این جمع گفته است که چند سال قبل از سوی یکی از رقبای اصلی خود که او نیز بازکن ملی پوش و معروفی بود و همچنین مادر وی از طریق یک جادوگر طلسم شده بوده و وقتی مدارکی مبنی بر این موضوع را به دست می آورد تا پیگیری کند، بازیکن مذکور و مادرش نزد وی رفته و حلالیت می طلبند و او نیز می پذیرد که این داستان را پیگیری نکند و با رسانه ها درباره آن حرف نزند.

***واکنش مایلی کهن به انتخاب خوزهمحمد مایلی کهن پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و از منتقدان جدی مدیریت این باشگاه اخیرا در واکنش به انتخاب سرمربی این تیم برای مدیرعامل سرخپوشان پیامک فرستاده است.
این مربی که بعد از انتخاب دنیزلی نیز علیه رویانیان موضع گرفته و ناکامی سرخپوشان را پیش بینی کرده بود اینبار نیز به ریخت پاش باشگاه سابق خود و بویژه دادن مبالغ هنگفت به خوزه و دستیاران پرتغالی اش واکنش نشان داده است ؛ البته اینبار بصورت سربسته و اس ام اسی!
ضمنا خبر می رسد که این مربی انتقاداتی جدی را از ساز و کار این باشگاه مطرح کرده که قرار است امروز رسانه ای شود.

*** روانگردان ترکی در ایران رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا با بیان این‌که شاهد ترانزیت موادپیش‌ساز از مرز ترکیه به ایران هستیم، گفت: قرص روانگردان «کپتاگون» در ترکیه تولید و به کشورهای منطقه از جمله ایران فرستاده می‌شود.
سردار علی مویدی به ورود پیش‌سازهای موادصنعتی و برخی روانگردان‌ها اشاره کرد و گفت: متاسفانه ما شاهد ترانزیت مواد پیش‌ساز از مرز ترکیه به جمهوری اسلامی ایران هستیم.

مویدی اضافه‌کرد: در ترکیه قرص روانگردان «کپتاگون» تولید و به کشورهای منطقه از جمله ایران فرستاده می‌شود که باید با همکاری نزدیک‌تر، تفکر عملیاتی، شناسایی مشترک مسیرها و انجام عملیات همزمان، از این کار جلوگیری کنیم.

***هشدار شبکه ماهواره ای به جوانان ایرانی!!! مجری شبکه سلطنت طلب پارس ، با اشاره به اوضاع آشفته اقتصاد غرب گفت: یونان و اسپانیا در حال ورشکسته شدن هستند و دیروز هم 4 میلیارد به قبرس کمک کردند. خود این کشورها الان درحال ورشکستگی هستند و نمی توانند پناهندگان را بپذیرند، بعد امکانات مالی نیست و بچه هایی که به اینجا می آیند همه چیزشان را از دست می دهند.
وی به افرادی که رویای زندگی در غرب را در سر می پرورانند، هشدار داد: وضع اقتصادی جهان خراب است و غرب را هم شامل می شود، پس بچه های ما در داخل ایران و حتی آن هایی که خارج هستند فکر نکنند یک شبه می توانند میلیاردر شوند، خودتان را با کارهای خلاف به آب و آتش نزنید.

***ممنوعیت پوشیدن تی شرت در دانشگاهشورای فرهنگی دانشگاه رازی اعلام کرد: از آنجا که یک مولفه مهم در فرهنگ خودباوری رعایت پوشش ظاهری هر فرد در ارتباط با دیگران است ، لذا در آغاز سال تحصیلی 91-92 دانشگاه رازی صمیمانه و مصرانه انتظار دارد دانشجویان گرامی در ایفای رسالت فرهنگی و پیامبر گونه خود در این راستا کوشا و از انتخاب پوشش هایی که ناخودآگاه منافی با این رسالت مهم است پرهیزکنند.
در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است :پوشیدن شلوار تنگ و مانتوهای تنگ و آستین کوتاه و بالاتر از زانو جهت جهت خواهران محترم ممنوع و پوشش کامل موی سر الزامی است.
همچنین پوشیدن تی شرت و پیراهن های تنگ و آستین کوتاه (بالاتر از آرنج) و همچنین شلوارهای تنگ و چسبان جهت برادران محترم ممنوع است. لذا از شهریور ماه 91، دانشگاه از ورود دانشجویانی که ضوابط فوق را رعایت نکنند جلوگیری به عمل می آورد.
***دو دشمن تمام عیار در فوتبال ایران !مانوئل ژوزه و کارلوس کی روش در پرتغال دو دشمن تمام عیار هستند. دشمنی آنها پیش از جام جهانی شروع شد. فدراسیون پرتغال در فهرست گزینه هایش برای سرمربیگری پرتغال دو نام داشت که از بین آنها کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی پرتغال انتخاب شد.
از همان روز به بعد مشاجرات لفظی کی روش و ژوزه شروع شد و تا همین جام ملت های اروپا هم ادامه داشت. همین چند وقت پیش بود که کی روش در مورد تیم ملی پرتغال و وابستگی اش به رونالدو حرف زده بود و با واکنش تندی هم از سوی ژوزه مواجه شد.
چند ماه پیش از آغاز جام جهانی 2010 و چند روز بعد از اینکه کارلوس کی روش لیست 23 نفره تیم ملی پرتغال را اعلام کرد، درگیری این دو مربی آغاز شد. مانوئل لیست کی روش را نمی پسندید: «با این بازیکن هایی که کی روش انتخاب کرده، تیم ملی سیرک شده.»
اما سرمربی وقت تیم ملی هم این حرف ها را بی جواب نگذاشت: «اینکه او از من انتقاد می کند برایم تعجب برانگیز نیست چون او قبلا هم حرف های مسخره زده است.» انتقادهای ژوزه در حالی بود که طی یک نظرسنجی تیم منتخب مردم پرتغال تنها یک تفاوت با کی روش داشت!
پرتغال در جام جهانی 2010 نمایش ناامیدکننده ای داشت و در مرحله یک هشتم نهایی مغلوب اسپانیا شد تا ژوزه مانوئل باز هم به کی روش و تیمش حمله کند: «تیمی که کی روش ساخته همیشه از باخت می ترسد و او نمی داند که چطور و کجا باید از رونالدو و دکو استفاده کند.»
پس از اینکه کارلوس کی روش هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفت، ژوزه مانوئل باز هم از او انتقاد کرد: «او دوست ندارد در ایران کار کند و فقط به خاورمیانه چسبیده! به نظر من او از حضور در آنجا نیت بدی دارد.»
البته سرمربی سابق الاهلی مصر خودش را هم تبرئه کرد: «من اگر روزی در خاورمیانه کار کرده ام نیت بدی نداشتم و آن زمان فقط به آنجا فکر می کردم نه مثل کی روش در خاورمیانه کار کنم و به اروپا فکر کنم.»

*** شعبده بازی که پیشگو از اب درامد داینامو شعبده باز مشهور انگلیسی با حضور در یک برنامه تلویزیونی باز هم بینندگان را متحیر کرد.به گزارش دیلی میل ،او با نمایش کاغذی مقابل دوربین تلویزیونی نشان داد که چطور تمامی پیش بینی های او از بازیهای یک چهارم نهایی تا فینال بازیهای یورو 2012 درست بوده و به این ترتیب حدس او با احتمال یک به ده هزار درست درآمده است. شرکت پدی پاور تایید کرد این پیش بینی در روز 21 ژوئن ثبت شده و حقیقت دارد.
داینامو پیروزی ایتالیا و اسپانیا درمقابل انگلستان و پرتغال را روی ضربات پنالتی درست پیش بینی کرده بود و پپروزی اسپانیا مقابل ایتالیا در فینال با دو گل یا بیشتر را هم درست گفته بود.
داینامو فردی است که سال گذشته برای دقایقی روی رودخانه تیمز راه رفت !
***لغو کنسرت شهرداد روحانی در کرمان و استعفای یک مسوول رئیس انجمن موسیقی کرمان در پی لغو کنسرت شهرداد روحانی که قرار بود 15 و 16 تیر ماه در این استان برگزار شود، حکم استعفای خود را نوشت.
ابوعامری درباره دلایل استعفای خود از این سمت گفت: یکی از دلایل استعفای بنده، بی برنامه گی دوستان در بخش های مختلف است و یکی دیگر لغو شدن همین اجرا است.
وی یادآور شد: بنده 20 روز پیش برای تهران، نامه ای نوشتم تا مجوز اجرای شهرداد روحانی را دریافت کنم و آن زمان در رابطه لغو این کنسرت چیزی به من نگفتند این در حالی است که سه روز قبل از اجرا درخواست لغو اجرا را از من داشته اند.
او با اشاره به برگزاری کنسرت یکی از خوانندگان پاپ در همین تاریخ در استان کرمان گفت: نکته جالب این است که من با سمت مدیر انجمن موسیقی ایران باید 20 تا 40 روز قبل از اجرای یک کنسرت موسیقی برای نامه نگاری ها اقدام کنم، اما یک خواننده پاپ روز سه شنبه هفته پیش نامه نگاری خود را انجام داده و در همین تاریخ کنسرت خود را برگزار کرده است بنابراین وقتی ضابطه و قانونی در کار نیست ترجیح می دهم فعالیت هایم را ادامه ندهم.

***اعترافات مرد امریکایی زن کش!یک مرد آمریکای که به جرم قتل همسر دومش در زندان بود اعتراف کرد، 20 سال پیش سر همسر اولش را نیز بریده است.
مرد آمریکایی که به دلیل کشتن همسر دومش در حال گذراندن دوران محکومیت 20 ساله‌اش بود، به قتل همسر اولش نیز اعتراف کرد.
"فیلیپ وارد" در آخرین اعترافاتش گفته است که 23 سال پیش همسر اولش را نیز به قتل رسانده و سرش را از تنش جدا کرده است.
به گزارش روزنامه سان، فیلیپ پس از به قتل‌رساندن ورونیکا با همسر دومش که شیلا نام داشت، آشنا می‌شود. اما این رابطه نیز در سال 1994 میلادی با ضربات گلوله متهم به شیلا به پایان می‌رسد.

*** خودکشی 9 عضو یک خانواده !!یک خانواده هندی که تحمل زخم زبان های اطرافیانشان را نداشتند، دسته جمعی خودکشی کردند.
به گفته پلیس هند، اعضای این خانواده که دو نفر از آنان کودک بوده‌اند، یکشنبه شب اقدام به خودکشی کردند.
به گفته پلیس هند، در 29 فوریه سال جاری میلادی، پدر این خانواده جسد یک مرد 31 ساله را در مزرعه خانه‌اش پیدا کرد.
چند روز بعد برادر مقتول با حضور در اداره پلیس ادعا کرد که اعضای این خانواده برادر او را به قتل رسانده‌اند و به همین دلیل شکایتی علیه آنان تنظیم کرد.
به گفته پلیس زمانی که موضوع شکایت مطرح شد، نزدیکان این خانواده با رفتارهای خود آنان را تحقیر کرده و به آنان لقب «قاتل» دادند.

***کشیش های خانگی در منزل مسلمانان!نسخه جدیدی از آئین های ساختگی و انحرافی که فقط نام مسیحت را یدک می کشد سعی در اشاعه فرهنگ آئیین ضاله شیطان پرستی در پوشش مسیحیت، به خانواده های ایرانی هستند
مدتی است افرادی که از آنها به عنوان کشیش خانگی یاد می شود با پخش ویژه برنامه های گسترده در فضای شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، مشغول ترقیب خانواده های ایرانی برای تاسیس کلیسای خانگی برای خود و اقوامشان هستند.
بر اساس این گزارش، افرادی که در این شبکه ها به عنوان مبلغ جریان مسیحیت حضور دارند با ارائه نسخه جدیدی از آئین های ساختگی و انحرافی که فقط نام مسیحت را یدک می کشد به اشاعه آئین هایی نظیر " رقصیدن برای خدا و مسیح، اجرای موسیقی های منحرف برای خدا و ... " سعی در اشاعه فرهنگ آئیین ضاله شیطان پرستی در پوشش مسیحیت، به خانواده های ایرانی هستند.این تیم های تبلیغی که با حمایت فکرى و مالى مؤسسات آمریکایى و غربى سازمان دهی می شوند، بعد از محدود شدن در فضاهای شهری در ایران فعالیت های خود را روی فضای ماهواره و شبکه های فارسی زبان منعکس کرده اند.گفتنی است، فعالیت های رسانه ای مسحیان تبشیری فارسی زبان با بودجه مستقیمی صورت می گیرد که سازمان جاسوسی ایالات متحده و تحت عنوان پیگیری جنگ نرم علیه اسلام و ایران در اختیار آنها قرار می هد. 


***احتمال رفع حصر از کروبیبه دنبال انتشار اخباری مبنی بر احتمال رفع حصر از مهدی کروبی، محمد خاتمی اخیرا با همسر وی دیدار داشته است.خاتمی ضمن با اهمیت دانستن انتخابات یازدهم ریاست جمهوری ابراز امیدواری کرده است مواضع کروبی پس از رفع حصر باعث انشقاق در میان اصلاح طلبان نشود. 


***اقدام عجیب صدا وسیمای کرمانشاهدر پی اقدام عجیب صدا وسیمای مرکز کرمانشاه در برنامه نواونما با اشاعه ترویج فرهنگ های سنتی به پخش صحنه هایی کرد که دور از فرهنگ ایرانی واسلامی وحتی در مواضع دین وشرع میباشد وبیشتر به سمت وسوی موسیقی هایی که شرع واسلام شنیدن ان را حرام نموده است می کند وجامعه را به طرف رقص ورقاصی تشویق می نمایید
تنی چند از شهروندان که از این قبیل برنامه های صدا وسیما ناراضی هستند از مسئولین خواستند نظارت بیشتری بر عملکرد صدا وسیما داشته باشند تا اینگونه بی حرمتی ها انهم در استانی که برای باقی ماندنش خون داده شده اتفاق نیافتد . 

 ماجرای امتحان 23ساعته از دانشجویان! یک استاد دانشگاه کازان روسیه که گفته می‌شود در حالت مستی سر کلاس حاضر شده بود، دانشجویانش را به مدت 23 ساعت در یک جلسه امتحان شفاهی در دانشگاه «کازان» در مرکز روسیه، نگه داشت.این استاد دانشگاه که دانشجویانش می‌گویند بوی تعفن الکل از وی بلند بوده است، از ساعت 10 صبح 26 ژوئن تا 9 صبح روز بعد، دانشجویان را سر کلاس نگه داشته بود.بنابراین گزارش، این استاد دانشگاه که «لاندیش زاریپوا» نام دارد، امتحان را در حالت عادی شروع کرد اما امتحان بیش از حد به طول انجامید و به گفته دانشجویان، رفتار استاد نیز رو به نامنظم شدن گذاشته بود.به گفته یکی از دانشجویان، زاریپوا به اتاقی دیگر می‌رفت، مشروب می‌خورد و سپس باز می‌گشت و از شغل خود حرف می‌زد. در تمام مدت، دانشجویان خسته مجبور بودند روی صندلی‌های خود بنشینند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد