سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارشی از سوء مدیریت در استان

عزرائیل در حوالی جاده های خوزستان است !

هفته نامه راوی خوزستان در ستون ویژه های خود نوشت :

مواد هم مواد قدیم!

هفته نامه راوی : مواد هم مواد قدیم و معتاد هم معتادان قدیم! هر چه بودند و هر چه می کردند دست به شمشیر و قمه نمی بردند. توهم برشان می داشت و در عالم هپروت و چرت می رفتند اما زود بیرون می آمدند. مواد افیونی جدید آدمی را در هپروت می برد اما دیگر بر نمی گرداند! اخیرا کاشف به عمل آمده یک معتاد مسجدسلیمانی " شیشه " زده و دست به قمه برده و می خواسته خانه و کاشانه خود را به آتش بزند که مسئولین به موقع سر رسیدند.

عزرائیل در همین حوالی!

این آمار ، آمار من درآوردی نیست و اعداد و ارقامی است که پزشک قانونی خوزستان از تصادفات جاده ای منتشر کرده و ربطی به سیاه نمایی و سفید نمایی ما دیگر ندارد:  مرگ 229 خوزستانی فقط در دو ماه. زخمی شدن 3738 خوزستانی در فرودین و اردیبهشت. بهتر است زین پس تابلو "عزرائیل در همین حوالی " در برخی جاده ها نصب شود....

یک نفر به 18 نفر

فردی که خاص است در همه امور می درخشد حتی در اهانت کردن . آن هم نه به یکی دو نفر به 18 نماینده خوزستان. ماجرا از این قرار است که تعدادی نماینده بی خبر از همه جا به دیدار بقایی می روند و بقایی آنها را نمی پذیرد و راه نمی دهد! شاید " آقای خاص " فکر می کرده 18 به 1 می شود و این اِند نامردی است.... !

نمره -0- استاندار به میراث

استاندار خوزستان مثل اینکه دست از سر پورفرخی مدیرکل میراث نمی خواهد بر دارد و در این دمدمای آخر هم زهر چشمی می خواهد از او بگیرد. چند روز پیش دکتر حجازی از همه مدیران تعریف داده الا پور فرخی. حجازی گفته است میراث فرهنگی جذب اعتبارات اش صفر است. البته می شود یک دو هم کنارش گذاشت و بیست اش کرد . ما که در آمار دادن و نمره دادن متبحریم. شاید هم حجازی رفت و پورفرخی آمد. خدا را چه دیدید!

انتخاب در راس مجمع

نمایندگان خوزستانی تازه وارد، مجمع نمایندگان را قرق کردند و یکی از اهواز رییس شد و دیگری از بهبهان نایب رییس. سید شکر خدا نماینده محجوب اهواز و شریعتی نماینده محبوب بهبهان هر دو در راس مجمع نمایندگان خوزستان قرار گرفتند.

تجمع گرد و خاکی

درفولی ها اخیرا در اعتراض به عملکرد نامطلوب برخی مسئولان در مهار گرد و خاک در مقابل فرمانداری دزفول دست به تجمع زدند و از مسئولان خواستند تا در خصوص رفع این وضعیت راهکاری عملیاتی و سریع در پیش گیرند.، سرهنگ خواجوی در تشریح خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از شکایت فردی مبنی بر اینکه کلاهبرداری با ارائه تعداد 1500 سکه تقلبی از وی 55 میلیون تومان دریافت نموده موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. وی افزود: ماموران پلیس با تحقیقات پلیسی و اطلاعاتی احدی از متهمان را شناسایی که با هماهنگی قضایی وی را در منزلش دستگیر نمودند. این مقام مسئول افزود: در بازرسی از منزل متهم 150 عدد سکه قدیمی کشف و ضبط گردید و متهم ضمن اعتراف به بزه انتسابی راهی مراجع قضایی گردید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد