سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

انالله و انا الیه راجعون

احمد بیگدلی به سوگ همسرش نشست
فرهنگی و هنری  15:20:10 1391/04/21
914-14780-5 کد خبر
RSS :: پرینت
احمد بیگدلی به سوگ همسرش نشست.

این داستان‌نویس در این ‌باره به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: همسرم، سکینه بهارلویی، متولد سال 1331 بود که ساعت سه نیمه ‌شب گذشته به علت سرطان کبد درگذشت.

بیگدلی درباره همراهی کردن همسرش در سال‌هایی که او در حال نوشتن بوده است، اظهار کرد:‌ در واقع در 43 سالی که ما با هم زندگی کردیم، با هم رفیق بودیم. با این‌که خودم خواندن و نوشتن به او یاد داده بودم؛ اما او اولین خواننده داستان‌های من بود. هرگز مرا پی کارهای روزمره‌ای چون خرید و ایستادن در صف نان و گوشت نفرستاد و همیشه مراقب بود تا کاری نکند که من در نوشتن آشفته شوم. حتا زمانی که بیماری به سراغش آمد، تا سه چهار ماه چیزی به من نگفت تا من بتوانم رمانم را تمام کنم.

او همچنین عنوان کرد: همسرم در طول زندگی، با فقر،‌ بیچارگی، نداری و اجاره‌نشینی من ساخت و با این‌که من در زندگی‌ام آدمی تندرو و افراطی بودم؛ ولی هیچ‌وقت بر سر مسائل مختلف با من بحث نکرد.

بیگدلی ادامه داد: او برای من رفیق بسیار خوبی بود و اصلا دوست ندارم بگویم که همسرم بود. الآن به شدت جایش خالی است؛ جلوی من بیابانی تهی و پشت سرم، خاطرات گذشته او وجود دارد.

مراسم سومین و هفتمین روز درگذشت همسر احمد بیگدلی صبح جمعه (23 تیرماه) از ساعت 9 تا 11 در مسجد ولی عصر یزدانشهر نجف‌آباد اصفهان و بعدازظهر از ساعت 16 تا 18 در منزل این نویسنده واقع در بولوار شرقی منتظری، بعد از چهارراه دوم، پلاک 140 برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، احمد بیگدلی متولد سال 1324 در شهر اهواز و ساکن اصفهان است. «اندکی سایه» (برگزیده جایزه کتاب سال)، «زمانی برای پنهان شدن»، «آنای باغ سیب» و «آوای نهنگ» از جمله آثار منتشرشده‌ او هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد