سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار نمایندگان مجلس شورای اسلامی

 
نماینده مردم خرمشهر در مجلس:
برخی مسئولان خرمشهر با رابطه به این جایگاه رسیده‌اند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: برخی مسئولان در این شهر بعضاً با رابطه به این جایگاهی که دارند، رسیده‌اند.

خبرگزاری فارس: برخی مسئولان خرمشهر با رابطه به این جایگاه رسیده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، عبدالله سامری در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات شهید دورقی این شهرستان با حضور مسئولان شهری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وجود مشکلات و نقصان‌های متعدد موجود در سطح شهر خرمشهر، نابسامانی محسوس و ملموسی در بخش‌ها و مناطق مختلف شهری مشاهده می‌شود.

وی افزود: همین امر عوارض و پیامدهایی نظیر نارضایتی‌های بی‌شماری از شهروندان را ایجاد کرده که البته وظیفه ما مسئولان در این زمینه ایجاد همدلی و صمیمیت بین مردم بومی منطقه است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید با ایجاد تعامل مضاعف و یکرنگی در منطقه، بر مشکلات موجود در این شهر فائق آمد و در راستای ایجاد راهکارهای مؤثر برای آنها کوشید.

وی ادامه داد: من از بین مردم و برای آنها در سمت نمایندگی انتخاب شده‌ام و در شعارهای انتخاباتی خود همواره شایسته‌سالاری مسئولان را متذکر می‌شدم و از مسئولان شهری می‌خواهیم که انتخاب‌های خود را بر اساس ضابطه و نه رابطه تعیین کنند.

سامری همچنین عنوان کرد: برخی مسئولان در این شهر بعضاً با رابطه کرسی‌ها را به دست آورده‌اند و من از همین تریبون اعلام می‌کنم آن دسته از مسئولانی که عقاید و گفتار من را نمی‌پذیرند، می‌توانند از کار در کنار من کناره‌گیری کنند.

وی با بیان اینکه ما نمایندگان مردم در قبال تعهدی که بر گردنمان نهاده شده، مسئولیت داریم و در صورت عدم‌انجام آن باید خدا را در نظر بگیریم، افزود: مشکلات موجود در شهرستان و پیش‌روی مردم را با صراحت تمام بیان می‌کنم و با هیچ کسی تعارف ندارم.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما نمایندگان و مسئولان زبان گویای مردم هستیم و باید مشکلات آنها را بازگو و در راستای رفع موانع پیش‌روی پیشرفت و ارتقای زندگی آنها تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه نباید از حق مردم این شهر به آسانی گذشت، گفت: خرمشهر دارای مردمی قدرشناس است و با توجه به درگیر بودن این منطقه در هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس باید به آن توجه مضاعف و همت ویژه شود.

 

 

تفاوت خوزستان و آذربایجان غربی از دید یک نماینده ویژه

شوشان : رییس مجمع نمایندگان خوزستان  گفت : در صحبت که با یکی از نمایندگان استان آذربایجان غربی داشتیم از او سوال کردم روزانه پاسخگوی چند تماس تلفنی و پیرامون چه موضوعی هستید؟ او گفت : روزانه حدود 150 تماس دارم که اکثرا از سوی مدیران استان برای پیگیری مشکلات و دغدغه های آنان در وزارتخانه متبوع شان است.سیدشکرخدا موسوی یادآور می شود : در 45 روزی که از آغاز کار مجلس می‌گذرد،‌ روزانه حدود600 تماس تلفنی را پاسخ می‌دهم، اما اکثر قریب به اتفاق این تماس‌ها برای درخواست‌های شخصی یا صنفی و شغلی است و هیچکدام از مدیران تاکنون برای رفع مشکل دستگاه اجرایی خود تماسی حاصل نکرده است تا موضوعات و چالش های موجود در اداره خود را با وزراء و یا مدیران کشوری در مرکز به منظور برطرف شدن مسائل در میان بگذارم! موسوی شرایط تورم و گرانی جامعه را یادآور شد و تاکید کرد : تاخیر در پرداخت حقوق کارگران متروی اهواز و لوله سازی خوزستان مشکلات زیادی برای خانواده‌ها به وجود آورده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد