سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

 

با المپیکی‌های خوزستان/
دارنده مدال طلای وزنه‌برداری آسیا:
تمام تلاشم برای کسب بهترین نتیجه است
مدیران ورزشی استان باید پیش از المپیک به وعده‌‌هایشان عمل می‌کردند

 

ملی‌پوش خوزستانی و دارنده مدال طلا وزنه‌برداری آسیا با بیان این‌که کسب مدال در بالاترین سطح مسابقات جهان قابل پیش‌بینی نیست، گفت: اگرچه سطح مسابقات بسیار بالاست، ولی تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین نتیجه را کسب کنم.

 نواب نصیرشلال در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهار کرد: شرایط خوبی در تیم‌ملی وجود دارد و همه‌ی بازیکنان خوب تمرین می‌کنند و اکنون که به مسابقات المپیک نزدیک‌تر شده‌ایم، نوع و شرایط تمرینی‌مان نیز متفاوت شده است. وی ادامه‌داد: بیش از شش ماه است که به صورت شبانه‌روزی در اردو هستیم و این اردوها تا یک ماه دیگر نیز ادامه خواهد داشت. تیم‌ملی در این مدت در مسابقات بزرگسالان آسیا که در کره‌جنوبی بود، شرکت کرد؛ من در این رقابت‌ها در یک ضرب با ثبت رکورد 187 کیلوگرم صاحب مدال طلا شدم. دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی 2007 جوانان در چک، با بیان این‌که اکنون به بیش از 90 درصد آمادگی رسیده‌ام، گفت: یک آسیب دیدگی جزیی برایم به وجود آمد که مشکل خاصی نبود ولی چند روزی را به این دلیل از تمریناتم عقب افتادم.

 وی افزود: با توجه به این‌که 26 روز دیگر تا آغاز مسابقات المپیک فرصت باقی مانده است، فکر می‌کنم این مدت زمان برایم فرصت مناسب و خوبی باشد تا بتوانم به شرایط بدنی مطلوبی  که مد نظرم است، دست پیدا کنم.نصیرشلال با بیان این‌که در تمرینات خود در یک ضرب 191 و در 2 ضرب 236 کیلوگرم را بالای سر بردم، تصریح کرد: امیدوارم رکوردی که در المپیک ثبت می‌کنم بهتر از رکوردی باشد که در تمریناتم ثبت کردم.  وی درباره حریفانش در المپیک عنوان کرد: 2 وزنه‌بردار از کشور روس که قهرمان جهان و المپیک هستند،‌ یک بازیکن بلاروس که طلای المپیک را دارد و یک ورزشکار لهستانی که عنوان جهانی دارد، ازحریفان اصلی من در این مسابقات به شمار می‌روند. دارنده مدال برنز مسابقات جهانی 2008 در دسته 105 کیلوگرم جوانان با بیان این‌که هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیرم، خاطرنشان کرد: جدا از این حریفان که بهترین‌های این وزن هستند، فکر می‌کنم هر بازیکنی که در المپیک شرکت می‌کند برای کسب مدال انگیزه‌ی بالایی دارد.  

 نصیرشلال در ادامه با بیان این‌که مدیران ورزشی استان‌مان وعده‌هایی درباره کسب سهمیه المپیک داده بودند ولی به آن عمل نکردند، گفت: من از آن‌ها گلایه‌مندم؛ زیرا شرایط ورزشکاران به‌صورتی است که زندگی‌شان از راه ورزش تامین می‌شود.

 این ورزشکار خوزستانی با بیان این‌که مدیران ورزشی استان باید پیش از المپیک به وعده‌‌هایشان عمل می‌کردند، گفت:  اگر وعده‌ی مدیران عملی می‌شد، ورزشکاران با روحیه‌ی مضاعفی وارد این رقابت‌ها می‌شدند ولی با این‌که خوزستان قطب وزنه‌برداری کشور است، سایر استان‌ها بیشتر از خوزستان برای بازیکنانشان ارزش قایلند.  وی بیان‌کرد: سایر استان‌ها مانند اردبیل، اصفهان، شیراز و شهرهای شمالی برخوردشان با ورزشکارانشان بسیار متفاوت است ولی خوزستان با این همه سرمایه از بسیاری از استان‌ها در این خصوص عقب‌تر است.

 
 
 
کسب 3 مدال توسط بانوان تکواندوکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی کشور
ورزشی  15:44:18 1391/04/21
914-14881-5 کد خبر
RSS :: پرینت
 

بانوان خوزستانی در مسابقات تکواندو پومسه هان‌مادانگ کشور صاحب یک مدال طلا، یک نشان نقره و یک مدال برنز شدند.

 داود رسولی‌زاده مسوول کمیته پومسه‌ هان‌مادانگ استان، درگفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در روز دوشنبه(19 تیرماه) با حضور بیش از 170 بازیکن، به میزبانی ساری، اظهارداشت: در بخش انفرادی این رقابت‌ها فرناز بازل در رده سنی 19 سال به بالا در ماده نوپی آپچاگی به مقام قهرمانی رسید. سرور حسینی ارشد در رده‌سنی 16 تا 18 سال و نرگس طباطبایی در رده‌سنی 13 تا 15 سال هم، هر دو در همین ماده، به ترتیب صاحب مدال نقره و برنز شدند. مسوول کمیته پومسه هان‌مادانگ خوزستان افزود: تیم 7 تا 12 سال ما را به دلیل اطلاع‌رسانی ناقص در برگزاری مسابقات حذف کردند؛ در حالی این تیم یکی از امیدهای استان برای رفتن روی سکو بود. وی در ادامه با بیان این‌که نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها به تیم‌ملی فراخوانده می‌شوند، گفت: این بازیکنان در اردوهای تیم‌ملی حضور خواهند داشت. در نهایت از بین این نفرات، بازیکنانی انتخاب و به مسابقات جهانی 2011 کره جنوبی اعزام می‌شوند. رسولی‌زاده به بالا بودن سطح این پیکارها اشاره و بیان کرد: عملکرد ورزشکارانمان در این مسابقات بد نبود ولی قصد داریم برای بالا بردن سطح کیفی و فنی این بازیکنان یک مدرس خانم از فدراسیون دعوت کنیم تا آن‌ها را آموزش دهد. مسوول کمیته پومسه هان‌مادانگ خوزستان یادآور شد: برای دومین‌بار بود که بازیکنان ما در این رقابت‌ها شرکت می‌کردند و توانستند با حضور در این مسابقات تجربه خوبی کسب کنند.

 
 
 
 
کیوکوشین کاران آبادانی در مسابقات قهرمانی کشور روی سکو رفتند
 
آبادان - سرپرست تیم کیوکوشین استان خوزستان گفت: کیوکوشین کاران آبادان در مسابقات قهرمانی کشور با درخشش خود باعث قهرمانی تیم استان خوزستان شدند.
 
'محمد امیری نسب' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم استان خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور و با درخشش کیوکوشین کاران آبادانی مقام قهرمانی کشور را از آن خود کرد.
وی اظهار داشت: این مسابقات که روز گذشته در رباط کریم از توابع تهران برگزار شد در سطح بسیار بالایی انجام شد و تیم خوزستان با قدرت قهرمان شد.
سرپرست تیم کیوکوشین خوزستان گفت: در این مسابقات تیم خوزستان شش مدال کسب کرد که هر شش مدال را آبادانی ها برای این تیم کسب کردند.
امیری نسب ادامه داد: در این رقابت‌ها 'پوریا پیرزاده'، 'ارسلان معظمی' و 'علی دریس‌زاده' در اوزان خود به مقام قهرمانی رسیدند.
وی اظهار داشت: 'مجتبی شرهانی' و 'حجت عبدیان‌زاده' صاحب مدال نقره شدند و 'وهاب بنیادیان' به مدال برنز بسنده کرد.ک/3 7104/
 
 
 
رئیس انجمن دو و میدانی آموزشگاه‌های خرمشهر خبر داد
حضور دانش‌آموزان خرمشهری در مسابقات انتخابی دو و میدانی خوزستان 

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن دو و میدانی آموزشگاه‌های خرمشهر از حضور دانش‌آموزان پسر هر سه مقطع آموزشی، در مسابقات انتخابی این رشته در خوزستان برای حضور در رقابت‌های کشوری خبر داد.

خبرگزاری فارس: حضور دانش‌آموزان خرمشهری در مسابقات انتخابی دو و میدانی خوزستان

جابر حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: دانش‌آموزان خرمشهری در روزهای 27 و 28 تیرماه سال جاری برای حضور در مسابقات انتخابی تیم دو و میدانی دانش‌آموزی استان خوزستان عازم اهواز می‌شوند.

وی ادامه داد: این مسابقات در شهریورماه سال جاری با حضور آموزشگاه‌های کل کشور در یزد برگزار می‌شود و 20 دانش‌آموز پسر هر سه مقطع آموزشی، تیم دو و میدانی کل استان خوزستان به این مسابقات اعزام می‌شوند.

رئیس انجمن دو و میدانی آموزشگاه‌های خرمشهر تصریح کرد: تیم دو و میدانی استان خوزستان برای این دوره از مسابقات شش نفر از پایه تحصیلی ابتدایی، شش نفر از پایه راهنمایی و هشت دانش‌آموز پسر مقطع متوسطه را برای اعزام به مسابقات کشوری یزد انتخاب می‌کند.

وی در خصوص نتایج سال 90 تیم دانش‌آموزی استان خوزستان در مسابقات کشوری گفت: دانش‌آموزان خوزستانی در مقطع ابتدایی مقام دوم کشوری، در راهنمایی مقام چهارم و تیم متوسطه پسران خرمشهر مقام 13 را بین دانش‌آموزان کل کشور کسب کردند.

* نوجوان خرمشهری در مسابقات دو و میدانی کشور قهرمان شد

حسین‌پور در ادامه به قهرمانی نوجوان خرمشهری در مسابقات اردیبهشت‌ماه سال جاری در رده کشوری اشاره کرد‌ و افزود: "امیر هزامی" با کسب مدال طلای این دوره از مسابقات که در قزوین برگزار شد توانست با کسب رتبه نخست، نشانی مهم را بر افتخارات نوجوانان خرمشهری اضافه کند.

وی ادامه داد: نونهالان خرمشهری نیز با قدرت میان تیم‌های نونهالان کل کشور درخشیدند و با کسب مقام نخست مسابقات کشوری در فروردین‌ماه سال جاری، نام خود را در میان تیم‌های نونهالان کشوری مطرح کنند.

رئیس انجمن دو و میدانی آموزشگاه‌های خرمشهر در پایان اظهار کرد: با پتانسیل و استعدادی که در دانش‌آموزان خرمشهری وجود دارد امیدوار هستیم با قدرت هر چه تمام در مسابقات کشوری یزد مدال‌های رنگارنگ را برای استان خوزستان به ارمغان بیاورند.

 

 

 

 

 
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به اردو می رود 
مسجدسلیمان - خبرگزاری مهر: مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از برگزاری اردوی آماده سازی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خبرداد.

منوچهر بارانی به خبرنگار مهر گفت: این اردو به منظور آماده سازی بازیکنان این تیم برای حضور پرقدرت و با صلابت در مسابقات فصل آینده لیگ دسته یک فوتبال کشور ( جام آزادگان ) برگزار می شود. 

به گفته ی وی این اردوی تدارکاتی به مدت 10 روز در یکی از سه شهر شهرکرد، بروجرد یا سرعین اردبیل برگزار می شود.

عضو هیئت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ادامه داد: در این اردو علاوه بر انجام تمرینات آماده سازی، چند بازی تدارکاتی نیز برگزار می شود تا کادر فنی تیم شناخت جامعتری نسبت به توانایی بازیکنان برای شناخت ترکیب اصلی در مسابقات به دست آورند.

وی افزود: 13 نفراز بازیکنان فصل قبل به همراه 15 بازیکن جوان گزینش شده از میان تیمهای استان خوزستان بازیکنان نهایی تیم را تشکیل می دهند که تا قبل از شروع مسابقات باقیمانده نفرات از میان بازیکنان امید به ترکیب تیم افزوده می شود.

تیم فوتبال نفت وگاز مسجدسلیمان به عنوان یکی از چهار نماینده استان خوزستان در لیگ دسته یک فوتبال کشور برای سومین سال پیاپی در مسابقات حضور دارد.

این تیم به منظور حضور پرقدرت در مسابقات تمرینات آماده سازی خود را از ابتدای تیرماه به صورت منسجم در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در استادیوم شهید بهنام محمدی زیر نظر داریوش یزدی، افشین کمایی، فرزاد حافظی و عیسی هندیجانی شروع کرده است.

 

استعفای سرمربی تیم جوانان فولاد خوزستان ویژه

شوشان : دومین مربی برتر کشور در رده تیم های پایه از سمت خود استعفا داد.محمودجادری سرمربی تیم جوانان فولاد خوزستان که توانسته بود با این تیم به مقام دوم کشور دست یابد بطور ناگهانی از سمت خود کناره گیری کرد.وی در گفت و گو با شوشان علت استفای خود را مسائل شخصی عنوان کرد.گفتنی است محمود جادری فصل گذشته با تیم جوانان فولاد خوزستان به نایب قهرمانی لیگ برتر جوانان کشور دست یافت و چند بازیکن را نیز به تیم بزرگسالان فولاد خوزستان و همچنین تیم ملی جوانان ایران معرفی کرد. وی همچنین از طرف کانون مربیان فوتبال ایران بعنوان مربی برتر استان خوزستان و دومین مربی برتر کشور در رده های پایه انتخاب شده بود.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد آبادان خبر داد
برگزاری مرحله نهایی مسابقات ایت‌بال بانوان خوزستان در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد آبادان از برگزاری مرحله نهایی مسابقات ایت‌بال بانوان استان خوزستان در این منطقه خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری مرحله نهایی مسابقات ایت‌بال بانوان خوزستان در آبادان

بیژن امجدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: دومین مرحله مسابقات و مرحله نهایی رقابت‌های ایت‌بال بانوان استان خوزستان روز جمعه به میزبانی این منطقه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در مرحله اول این مسابقات، 10 شرکت کننده حضور داشتند، افزود: این رقابت‌ها با حضور 9 ورزشکار آبادانی، دو ورزشکار اهوازی و یک ورزشکار دزفولی که جمعاً 12 نفر را تشکیل می‌دهند، برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد آبادان با اشاره به اینکه با برگزاری دور نهایی این مسابقات در روز جمعه، قهرمان استان خوزستان مشخص می‌شود، تصریح کرد: رئیس کمیته برگزاری این دوره از مسابقات "طاهره اسلامی" و سر داور مسابقات "مریم قهرمانی" است.

وی خطاب به مسئولان ورزشی استان خاطرنشان کرد: ورزش این منطقه از دیرباز بسیار خوش درخشیده و در زمینه‌ و رشته‌های مختلف فعالیت داشته است که باید با تأمین اعتبار و حمایت مضاعف مسئولان استانی بیش از پیش احیا شود.

مسجدسلیمان - خبرگزاری مهر: مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از برگزاری اردوی آماده سازی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خبرداد.

منوچهر بارانی به خبرنگار مهر گفت: این اردو به منظور آماده سازی بازیکنان این تیم برای حضور پرقدرت و با صلابت در مسابقات فصل آینده لیگ دسته یک فوتبال کشور ( جام آزادگان ) برگزار می شود. 

به گفته ی وی این اردوی تدارکاتی به مدت 10 روز در یکی از سه شهر شهرکرد، بروجرد یا سرعین اردبیل برگزار می شود.

عضو هیئت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ادامه داد: در این اردو علاوه بر انجام تمرینات آماده سازی، چند بازی تدارکاتی نیز برگزار می شود تا کادر فنی تیم شناخت جامعتری نسبت به توانایی بازیکنان برای شناخت ترکیب اصلی در مسابقات به دست آورند.

وی افزود: 13 نفراز بازیکنان فصل قبل به همراه 15 بازیکن جوان گزینش شده از میان تیمهای استان خوزستان بازیکنان نهایی تیم را تشکیل می دهند که تا قبل از شروع مسابقات باقیمانده نفرات از میان بازیکنان امید به ترکیب تیم افزوده می شود.

تیم فوتبال نفت وگاز مسجدسلیمان به عنوان یکی از چهار نماینده استان خوزستان در لیگ دسته یک فوتبال کشور برای سومین سال پیاپی در مسابقات حضور دارد.

این تیم به منظور حضور پرقدرت در مسابقات تمرینات آماده سازی خود را از ابتدای تیرماه به صورت منسجم در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در استادیوم شهید بهنام محمدی زیر نظر داریوش یزدی، افشین کمایی، فرزاد حافظی و عیسی هندیجانی شروع کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد