سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

***حرفهای تکان دهنده یک بازیکنیکی از بازیکنان سرشناس و سابق فوتبال کشور که این روزها نیز در تلاش است تا مجددا به صحنه فوتبال برگردد و بازی کند اخیرا در یک محفل دوستانه پرده از اتفاقی برداشته که به چند سال قبل برمی گردد و او را به شدت تحت تاثیر قرار داده داست.
این بازیکن که روزگاری در تیم ملی ایران و یک باشگاه بزرگ بازی می کرد در این جمع گفته است که چند سال قبل از سوی یکی از رقبای اصلی خود که او نیز بازکن ملی پوش و معروفی بود و همچنین مادر وی از طریق یک جادوگر طلسم شده بوده و وقتی مدارکی مبنی بر این موضوع را به دست می آورد تا پیگیری کند، بازیکن مذکور و مادرش نزد وی رفته و حلالیت می طلبند و او نیز می پذیرد که این داستان را پیگیری نکند و با رسانه ها درباره آن حرف نزند.

***واکنش مایلی کهن به انتخاب خوزهمحمد مایلی کهن پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و از منتقدان جدی مدیریت این باشگاه اخیرا در واکنش به انتخاب سرمربی این تیم برای مدیرعامل سرخپوشان پیامک فرستاده است.
این مربی که بعد از انتخاب دنیزلی نیز علیه رویانیان موضع گرفته و ناکامی سرخپوشان را پیش بینی کرده بود اینبار نیز به ریخت پاش باشگاه سابق خود و بویژه دادن مبالغ هنگفت به خوزه و دستیاران پرتغالی اش واکنش نشان داده است ؛ البته اینبار بصورت سربسته و اس ام اسی!
ضمنا خبر می رسد که این مربی انتقاداتی جدی را از ساز و کار این باشگاه مطرح کرده که قرار است امروز رسانه ای شود.

*** روانگردان ترکی در ایران رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا با بیان این‌که شاهد ترانزیت موادپیش‌ساز از مرز ترکیه به ایران هستیم، گفت: قرص روانگردان «کپتاگون» در ترکیه تولید و به کشورهای منطقه از جمله ایران فرستاده می‌شود.
سردار علی مویدی به ورود پیش‌سازهای موادصنعتی و برخی روانگردان‌ها اشاره کرد و گفت: متاسفانه ما شاهد ترانزیت مواد پیش‌ساز از مرز ترکیه به جمهوری اسلامی ایران هستیم.

مویدی اضافه‌کرد: در ترکیه قرص روانگردان «کپتاگون» تولید و به کشورهای منطقه از جمله ایران فرستاده می‌شود که باید با همکاری نزدیک‌تر، تفکر عملیاتی، شناسایی مشترک مسیرها و انجام عملیات همزمان، از این کار جلوگیری کنیم.

***هشدار شبکه ماهواره ای به جوانان ایرانی!!! مجری شبکه سلطنت طلب پارس ، با اشاره به اوضاع آشفته اقتصاد غرب گفت: یونان و اسپانیا در حال ورشکسته شدن هستند و دیروز هم 4 میلیارد به قبرس کمک کردند. خود این کشورها الان درحال ورشکستگی هستند و نمی توانند پناهندگان را بپذیرند، بعد امکانات مالی نیست و بچه هایی که به اینجا می آیند همه چیزشان را از دست می دهند.
وی به افرادی که رویای زندگی در غرب را در سر می پرورانند، هشدار داد: وضع اقتصادی جهان خراب است و غرب را هم شامل می شود، پس بچه های ما در داخل ایران و حتی آن هایی که خارج هستند فکر نکنند یک شبه می توانند میلیاردر شوند، خودتان را با کارهای خلاف به آب و آتش نزنید.

***ممنوعیت پوشیدن تی شرت در دانشگاهشورای فرهنگی دانشگاه رازی اعلام کرد: از آنجا که یک مولفه مهم در فرهنگ خودباوری رعایت پوشش ظاهری هر فرد در ارتباط با دیگران است ، لذا در آغاز سال تحصیلی 91-92 دانشگاه رازی صمیمانه و مصرانه انتظار دارد دانشجویان گرامی در ایفای رسالت فرهنگی و پیامبر گونه خود در این راستا کوشا و از انتخاب پوشش هایی که ناخودآگاه منافی با این رسالت مهم است پرهیزکنند.
در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است :پوشیدن شلوار تنگ و مانتوهای تنگ و آستین کوتاه و بالاتر از زانو جهت جهت خواهران محترم ممنوع و پوشش کامل موی سر الزامی است.
همچنین پوشیدن تی شرت و پیراهن های تنگ و آستین کوتاه (بالاتر از آرنج) و همچنین شلوارهای تنگ و چسبان جهت برادران محترم ممنوع است. لذا از شهریور ماه 91، دانشگاه از ورود دانشجویانی که ضوابط فوق را رعایت نکنند جلوگیری به عمل می آورد.
***دو دشمن تمام عیار در فوتبال ایران !مانوئل ژوزه و کارلوس کی روش در پرتغال دو دشمن تمام عیار هستند. دشمنی آنها پیش از جام جهانی شروع شد. فدراسیون پرتغال در فهرست گزینه هایش برای سرمربیگری پرتغال دو نام داشت که از بین آنها کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی پرتغال انتخاب شد.
از همان روز به بعد مشاجرات لفظی کی روش و ژوزه شروع شد و تا همین جام ملت های اروپا هم ادامه داشت. همین چند وقت پیش بود که کی روش در مورد تیم ملی پرتغال و وابستگی اش به رونالدو حرف زده بود و با واکنش تندی هم از سوی ژوزه مواجه شد.
چند ماه پیش از آغاز جام جهانی 2010 و چند روز بعد از اینکه کارلوس کی روش لیست 23 نفره تیم ملی پرتغال را اعلام کرد، درگیری این دو مربی آغاز شد. مانوئل لیست کی روش را نمی پسندید: «با این بازیکن هایی که کی روش انتخاب کرده، تیم ملی سیرک شده.»
اما سرمربی وقت تیم ملی هم این حرف ها را بی جواب نگذاشت: «اینکه او از من انتقاد می کند برایم تعجب برانگیز نیست چون او قبلا هم حرف های مسخره زده است.» انتقادهای ژوزه در حالی بود که طی یک نظرسنجی تیم منتخب مردم پرتغال تنها یک تفاوت با کی روش داشت!
پرتغال در جام جهانی 2010 نمایش ناامیدکننده ای داشت و در مرحله یک هشتم نهایی مغلوب اسپانیا شد تا ژوزه مانوئل باز هم به کی روش و تیمش حمله کند: «تیمی که کی روش ساخته همیشه از باخت می ترسد و او نمی داند که چطور و کجا باید از رونالدو و دکو استفاده کند.»
پس از اینکه کارلوس کی روش هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفت، ژوزه مانوئل باز هم از او انتقاد کرد: «او دوست ندارد در ایران کار کند و فقط به خاورمیانه چسبیده! به نظر من او از حضور در آنجا نیت بدی دارد.»
البته سرمربی سابق الاهلی مصر خودش را هم تبرئه کرد: «من اگر روزی در خاورمیانه کار کرده ام نیت بدی نداشتم و آن زمان فقط به آنجا فکر می کردم نه مثل کی روش در خاورمیانه کار کنم و به اروپا فکر کنم.»

*** شعبده بازی که پیشگو از اب درامد داینامو شعبده باز مشهور انگلیسی با حضور در یک برنامه تلویزیونی باز هم بینندگان را متحیر کرد.به گزارش دیلی میل ،او با نمایش کاغذی مقابل دوربین تلویزیونی نشان داد که چطور تمامی پیش بینی های او از بازیهای یک چهارم نهایی تا فینال بازیهای یورو 2012 درست بوده و به این ترتیب حدس او با احتمال یک به ده هزار درست درآمده است. شرکت پدی پاور تایید کرد این پیش بینی در روز 21 ژوئن ثبت شده و حقیقت دارد.
داینامو پیروزی ایتالیا و اسپانیا درمقابل انگلستان و پرتغال را روی ضربات پنالتی درست پیش بینی کرده بود و پپروزی اسپانیا مقابل ایتالیا در فینال با دو گل یا بیشتر را هم درست گفته بود.
داینامو فردی است که سال گذشته برای دقایقی روی رودخانه تیمز راه رفت !
***لغو کنسرت شهرداد روحانی در کرمان و استعفای یک مسوول رئیس انجمن موسیقی کرمان در پی لغو کنسرت شهرداد روحانی که قرار بود 15 و 16 تیر ماه در این استان برگزار شود، حکم استعفای خود را نوشت.
ابوعامری درباره دلایل استعفای خود از این سمت گفت: یکی از دلایل استعفای بنده، بی برنامه گی دوستان در بخش های مختلف است و یکی دیگر لغو شدن همین اجرا است.
وی یادآور شد: بنده 20 روز پیش برای تهران، نامه ای نوشتم تا مجوز اجرای شهرداد روحانی را دریافت کنم و آن زمان در رابطه لغو این کنسرت چیزی به من نگفتند این در حالی است که سه روز قبل از اجرا درخواست لغو اجرا را از من داشته اند.
او با اشاره به برگزاری کنسرت یکی از خوانندگان پاپ در همین تاریخ در استان کرمان گفت: نکته جالب این است که من با سمت مدیر انجمن موسیقی ایران باید 20 تا 40 روز قبل از اجرای یک کنسرت موسیقی برای نامه نگاری ها اقدام کنم، اما یک خواننده پاپ روز سه شنبه هفته پیش نامه نگاری خود را انجام داده و در همین تاریخ کنسرت خود را برگزار کرده است بنابراین وقتی ضابطه و قانونی در کار نیست ترجیح می دهم فعالیت هایم را ادامه ندهم.

***اعترافات مرد امریکایی زن کش!یک مرد آمریکای که به جرم قتل همسر دومش در زندان بود اعتراف کرد، 20 سال پیش سر همسر اولش را نیز بریده است.
مرد آمریکایی که به دلیل کشتن همسر دومش در حال گذراندن دوران محکومیت 20 ساله‌اش بود، به قتل همسر اولش نیز اعتراف کرد.
"فیلیپ وارد" در آخرین اعترافاتش گفته است که 23 سال پیش همسر اولش را نیز به قتل رسانده و سرش را از تنش جدا کرده است.
به گزارش روزنامه سان، فیلیپ پس از به قتل‌رساندن ورونیکا با همسر دومش که شیلا نام داشت، آشنا می‌شود. اما این رابطه نیز در سال 1994 میلادی با ضربات گلوله متهم به شیلا به پایان می‌رسد.

*** خودکشی 9 عضو یک خانواده !!یک خانواده هندی که تحمل زخم زبان های اطرافیانشان را نداشتند، دسته جمعی خودکشی کردند.
به گفته پلیس هند، اعضای این خانواده که دو نفر از آنان کودک بوده‌اند، یکشنبه شب اقدام به خودکشی کردند.
به گفته پلیس هند، در 29 فوریه سال جاری میلادی، پدر این خانواده جسد یک مرد 31 ساله را در مزرعه خانه‌اش پیدا کرد.
چند روز بعد برادر مقتول با حضور در اداره پلیس ادعا کرد که اعضای این خانواده برادر او را به قتل رسانده‌اند و به همین دلیل شکایتی علیه آنان تنظیم کرد.
به گفته پلیس زمانی که موضوع شکایت مطرح شد، نزدیکان این خانواده با رفتارهای خود آنان را تحقیر کرده و به آنان لقب «قاتل» دادند.

***کشیش های خانگی در منزل مسلمانان!نسخه جدیدی از آئین های ساختگی و انحرافی که فقط نام مسیحت را یدک می کشد سعی در اشاعه فرهنگ آئیین ضاله شیطان پرستی در پوشش مسیحیت، به خانواده های ایرانی هستند
مدتی است افرادی که از آنها به عنوان کشیش خانگی یاد می شود با پخش ویژه برنامه های گسترده در فضای شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، مشغول ترقیب خانواده های ایرانی برای تاسیس کلیسای خانگی برای خود و اقوامشان هستند.
بر اساس این گزارش، افرادی که در این شبکه ها به عنوان مبلغ جریان مسیحیت حضور دارند با ارائه نسخه جدیدی از آئین های ساختگی و انحرافی که فقط نام مسیحت را یدک می کشد به اشاعه آئین هایی نظیر " رقصیدن برای خدا و مسیح، اجرای موسیقی های منحرف برای خدا و ... " سعی در اشاعه فرهنگ آئیین ضاله شیطان پرستی در پوشش مسیحیت، به خانواده های ایرانی هستند.
این تیم های تبلیغی که با حمایت فکرى و مالى مؤسسات آمریکایى و غربى سازمان دهی می شوند، بعد از محدود شدن در فضاهای شهری در ایران فعالیت های خود را روی فضای ماهواره و شبکه های فارسی زبان منعکس کرده اند.
گفتنی است، فعالیت های رسانه ای مسحیان تبشیری فارسی زبان با بودجه مستقیمی صورت می گیرد که سازمان جاسوسی ایالات متحده و تحت عنوان پیگیری جنگ نرم علیه اسلام و ایران در اختیار آنها قرار می هد.
***احتمال رفع حصر از کروبیبه دنبال انتشار اخباری مبنی بر احتمال رفع حصر از مهدی کروبی، محمد خاتمی اخیرا با همسر وی دیدار داشته است.
خاتمی ضمن با اهمیت دانستن انتخابات یازدهم ریاست جمهوری ابراز امیدواری کرده است مواضع کروبی پس از رفع حصر باعث انشقاق در میان اصلاح طلبان نشود.
***اقدام عجیب صدا وسیمای کرمانشاهدر پی اقدام عجیب صدا وسیمای مرکز کرمانشاه در برنامه نواونما با اشاعه ترویج فرهنگ های سنتی به پخش صحنه هایی کرد که دور از فرهنگ ایرانی واسلامی وحتی در مواضع دین وشرع میباشد وبیشتر به سمت وسوی موسیقی هایی که شرع واسلام شنیدن ان را حرام نموده است می کند وجامعه را به طرف رقص ورقاصی تشویق می نمایید
تنی چند از شهروندان که از این قبیل برنامه های صدا وسیما ناراضی هستند از مسئولین خواستند نظارت بیشتری بر عملکرد صدا وسیما داشته باشند تا اینگونه بی حرمتی ها انهم در استانی که برای باقی ماندنش خون داده شده اتفاق نیافتد .

 ماجرای امتحان 23ساعته از دانشجویان! یک استاد دانشگاه کازان روسیه که گفته می‌شود در حالت مستی سر کلاس حاضر شده بود، دانشجویانش را به مدت 23 ساعت در یک جلسه امتحان شفاهی در دانشگاه «کازان» در مرکز روسیه، نگه داشت.این استاد دانشگاه که دانشجویانش می‌گویند بوی تعفن الکل از وی بلند بوده است، از ساعت 10 صبح 26 ژوئن تا 9 صبح روز بعد، دانشجویان را سر کلاس نگه داشته بود.
بنابراین گزارش، این استاد دانشگاه که «لاندیش زاریپوا» نام دارد، امتحان را در حالت عادی شروع کرد اما امتحان بیش از حد به طول انجامید و به گفته دانشجویان، رفتار استاد نیز رو به نامنظم شدن گذاشته بود.به گفته یکی از دانشجویان، زاریپوا به اتاقی دیگر می‌رفت، مشروب می‌خورد و سپس باز می‌گشت و از شغل خود حرف می‌زد. در تمام مدت، دانشجویان خسته مجبور بودند روی صندلی‌های خود بنشینند.

ترویج و تبلیغ ادیان خاص در تفرجگاه‌های تهران!برخی گروه‌ها در سطح تفرجگاه‌های تهران به تبلیغ و جذب جوانان با عنوان برگزاری جشنی خاص اقدام می‌کنند.این گروه ها سعی می کنند با حضور در اماکن تفریحی اقدام به جذب جوانان و دختران دانشجو کرده و با اجرای برنامه های تفریحی خاص! آنها را به سمت خود بکشانند. بنا بر این گزارش، در این میان فعالیت گروه های دینی - ملی پررنگ تر به نظر می رسد؛ این گروه ها با استفاده از جاذبه های کاذب ایرانیگری برای ادیان خود جوانان را جذب می کنند.
در تازه ترین اقدام این گروه ها مشاهده شده است که افرادی به عنوان برگزاری «جشن تیرگان» در تفرجگاه های شمال تهران، اقدام به پخش برگه هایی با موضوع «جشن تیرگان» در میان جوانان کرده و آنها را به اجرای این مراسم دعوت می کنند.
به شماره 093032610888 اعتماد نکنیدفرمانده انتظامی استان گیلان با تشریح شگرد جدید کلاهبرداری تلفنی از مردم خواست فریب این کلاهبرداران را نخورند.
، ابراهیم قائد رحمتی در این باره گفت: برابر اطلاعات مردمی از طریق شماره همراه 093032610888 با شهروندان تماس گرفته می‌شود و اظهار می‌دارد که شما برنده جایزه سکه طلا شدید و از طریق شرکت پیام گستر قرار است، سکه و طلا برای شما ارسال شود.
وی گفت: در این شگرد از مخاطب درخواست شده که مبلغ 29 هزار تومان وجه نقد به شماره حساب 0215154955001 مربوط به شرکت در بانک ملی واریز کند و سپس شماره فیش واریزی را به شرکت اعلام تا جایزه طلا به در منزل ارسال شود.
فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در بررسی مشخص شد، این شماره حساب متعلق به شرکت «پیام گسترستاره» در استان تهران با کد 021 به شماره‌های 44720550 – 44732035 است اما فردی در محل کار جوابگو نیست و شماره حساب اعلامی از بانک ملی استعلام روزانه مبلغ قابل توجهی وجه نقد از اقصی نقاط کشور به این حساب واریز می‌شود از شهروندان خواست برای جلوگیری و پیشگیری از این نوع کلاهبرداری و برای عدم توسعه و فعالیت آن به این‌گونه تماس‌ها اعتماد نکنند.
رکورد جعل مقالات علمی شکسته شد! یک محقق ژاپنی رکورد جعل مقالات علمی را با 172 عنوان مقاله منتسب به خود طی 19 سال شکست. دکتر یوشیتاکا فوجی، متخصص بیهوشی دانشگاه توهو از انتشارات گسترده‌ای در حوزه بیهوشی برخوردار است که پس از بررسی‌های یک سایت نظارتی مشخص شد وی تلاش تحقیقاتی چندانی برای تهیه این مقالات از خود به عمل نیاورده است.در این بررسی از 212 مقاله منتسب به این محقق تنها در مورد سه مقاله نشانه‌های واضحی از داده‌های پشتیبان شناسایی شده و حداقل 172 مورد از مقالات فوجی کاملا بر مبنای اطلاعات ساختگی بوده‌اند.
در صورتیکه تمام مقالات جعلی فوجی بازگردانده شوند، وی رکورددار بیشترین تعداد مقاله مرجوع تاکنون را به خود اختصاص خواهد داد که دو برابر موارد پیشین است.
مهریه برای بازیکن فوتبال دردسر ساز شدچندی پیش یکی از تیم های اصفهانی که برای برپایی اردو از طریق فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به آنکارا سفر نمود با یک مشکل عمده در خروج یکی از بازیکنان اش روبرو گردید.طبق شنیده ها همسر یکی از بازیکنان که اتفاقاً از نفرات تازه وارد می باشد،از همسرش طلب کلیه ی مهریه اش را نمود که به دلیل عدم تمکن مالی بازیکن مورد اشاره و عدم پرداخت مبلغ کل مهریه، خانواده ی همسر این بازیکن با طرح شکایتی در دادگاهی در تهران علیه این بازیکن خوش اخلاق درخواست پرداخت مهریه کرد.دادگاه نیز وی را به پرداخت مهریه ی عندالمطالبه به همسرش و ممنوع الخروج نمودن وی محکوم کرد.مسولین تیم اصفهانی به هنگام سفر به ترکیه از این موضوع خبردار شده و نتوانستند بازیکن مورد نظر را به ترکیه ببرند.
درخواست های دردسر ساز مربی پرتغالیگفته می شود مانوئل پرتغالی در اولین روزهای حضورش در پرسپولیس تهران به خاطر کمبود برخی امکانات به شدت ناراحت است. به گفته یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس این مربی 63 ساله در هتل استقلال اسکان یافته بود در اولین شب حضورش ساعت سه بامداد از مسئولان هتل خواست که او را به استخر هتل راهنمایی کنند که با پاسخ منفی مسئولان هتل مواجه شد همین عامل عصبانیت مانوئل را در پی داشت که گمان می کرد این جا همه چیز به وفق مراد سرمربی است این اولین درخواست درسرساز سرمربی اهل پرتغال بود که اجابت نشد و باید منتظر ماند و دید در ادامه چه می شود و پرسپولیس ها چه طور می توانند با این مربی 63 ساله خود کنار بیایند.
چاپ نقشه ای با نام تحریف شده از" خلیج فارس"در یک هفته نامهحرکت دو هفته نامه " کلبه سرگرمی " در باز نشر نقشه ای با نام تحریف شده از " خلیج فارس" در حالی از نگاه تیز بین! مسئولین دستگاه های نظارتی چاپ و نشر وزارت ارشاد مخفی مانده است که این وزارتخانه می بایست سعی بیشتری در انجام وظایف محوله به خرج داده و از این گونه حرکتهای غیر حرفه ای جلوگیری به عمل آورد.به گزارش پایگاه 598، دو هفته نامه " کلبه سرگرمی " در حرکتی غیر حرفه ای، در شماره 186 خود به تاریخ نهم اردیبهشت 91 و در صفحه 62 خود اقدام به چاپ نقشه ای کرده است که در آن نام جعلی "خلیج ع ر ب ی" به جا نام "خلیج فارس" درج شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد