سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

«کانون ترانه‌سرایان اهواز» یک ساله شد

 

عضو کانون ترانه‌سرایان اهواز گفت: این کانون با هدف گردآوری ترانه‌سرایان اهوازی تشکیل شد.

محمد نویری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در خوزستان بیان کرد: کانون ترانه‌سرایان اهواز فعالیت خود را از فروردین 90 آغاز کرد و در حال حاضر تحت مجوز کانون آینده‌نگری ایران با مدیریت رامین ناصح فعالیت می‌کند.

وی افزود: عمده‌ترین هدف ما گردآوری ترانه‌سرایان اهوازی است. این انجمن 45 تا 50 عضو دارد و نقد و بررسی آثار عمده‌ترین فعالیت آن است. علاوه بر این در نظر داریم گزیده ترانه‌های ترانه‌سرایان عضو کانون را منتشر کنیم. البته این‌ها تولیدی کانون نیست اما جزو خروجی کانون به شمار می‌روند.

او اظهار داشت: ترانه‌های اعضا در قالب قطعه موسیقی منتشر می‌شوند و تاکنون سفارش‌هایی در خصوص ترانه جنگ و دفاع مقدس نوشته و به قطعه موسیقایی تبدیل شده‌اند.

نویری خاطرنشان کرد: تمرکز ما در نشست‌های هفتگی بر ادبیات است و معمولا اعضا ترانه‌های خود را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهند. این ترانه‌ها در بازار موسیقی تقاضای زیادی دارند و به واسطه حضور موزیسین‌های مختلف و شرکت‌های موسیقی در جلسات انجمن وارد بازار موسیقی می‌شوند.

او تاکید کرد: کانون ترانه‌سرایان اهواز مدیر ندارد و ما در قالب شورای سیاست‌گذاری متشکل از محمد نویری، مینو ابراهیمیان، وحید روشن‌ ضمیر و مسلم جرومی فعالیت می‌کنیم.

نویری یادآور شد: نشست هفتگی کانون ترانه‌سرایان اهواز ساعت 18 روزهای چهارشنبه در محل کانون آینده‌نگری واقع در ساختمان رامین، بین خیابان 18 و 19 غربی کیانپارس، طبقه 2 واحد ششم برپا می‌شود و حضور برای عموم آزاد است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد